Fel pris på skärm.

Permalänk
Medlem

Fel pris på skärm.

Tjenare beställde i torsdags en ny skärm från clickok.se

Skärmen var en 22 tums full HD skärm men priset låg bara på 350 kronor + moms.
Jag beställde skärmen den är redan betald och cirka en timma efter att jag hade beställt den fanns den inte längre i sortimentet. Nu undrar jag bara kan dom kräva mej på mer pengar eller neka mig att köpa den ? Som sagt har jag redan betalat förskott och väntar på att jag ska kunna hämta ut den.

Permalänk
Medlem

De kan häva köpet då det är ett uppenbart prisfel.

Permalänk
Medlem

Okej så dom kan det även fast jag redan har betalat för den?

Permalänk
Medlem

De kan inte kräva dig på mer pengar än vad du betalat, dock kan de utan problem häva köpet då priset så uppenbart är felaktigt.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fem10sju
Okej så dom kan det även fast jag redan har betalat för den?

Yep.

Permalänk
Avstängd

Det brukar stå "med reservation för kärnvapenkrig, inkompetenta politiker, dålig miljö i vår hemkommun, stora klassavgångar, ökad brottslighet...och med reservation (sist men inte minst) tryckfel.:P"

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Skärmen kommer inte och dom är inte tvungna att sälja det till det priset heller.

Inte får jag grannens bil bara för att jag tappade en tia i den igår..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Skärmen kommer inte och dom är inte tvungna att sälja det till det priset heller.

Inte får jag grannens bil bara för att jag tappade en tia i den igår..

Haha, världsrekord i dålig liknelse tror jag

I sak har du dock rätt.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]