SECULAUNCHER fail GTA4

Permalänk
Avstängd

SECULAUNCHER fail GTA4

Hallåj...

Satte mej ner idag för att lira GTA4 på min PC, har den köpta versionen av spelet och det har aldrig strulat, stoppade in skivan och den laddade en liten stund för att sedan plinga till och en ruta med meddelandet "SecuLauncher: failed to start application. [2000]" dök upp.

Installerade om spelet en gång men samma skit är kvar, testade att cracka spelet för att se om det skulle hjälpa, spelet startade men då fanns inte mina sparfiler kvar istället.

Någon som vet hur jag antingen kan fixa Seculauncher så att det funkar med skivan eller göra så att mina sparadefiler funkar med en crackad version?

Tack på förhand.

Visa signatur

9900K @ 5,0ghz | Gaming X Trio 2080 Super | 16gb ram 3200mhz CL14

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Hedersmedlem

Bra att det fanns en lösning på problemet. Vill bara uppmärksamma sam_s_ på att vi INTE tillåter någon som helst hjälp med crackar och liknande även om man har original-CD. Borde väl låsa tråden för att undvika mer crack-prat men då det ju kan komma fler frågor angående ovanstående fix hoppas jag att fortsatt diskussion håller sej på rätt sida av §7.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Avstängd

Tack så mkt! Sry där Videfix, tänkte inte efter :/

Visa signatur

9900K @ 5,0ghz | Gaming X Trio 2080 Super | 16gb ram 3200mhz CL14