När kommer Battlefield 1943 till PC?

Permalänk
Medlem

När kommer Battlefield 1943 till PC?

Har PS3 men klarar inte av att spela first shooter med handkontroll.

När kommer BF 1943 till PC?

Permalänk
Medlem

Dom flyttade datumet till nån gång i vår, men: http://tinyurl.com/n264vt

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem

inte nog för att du är dryg nog att kicka en lmgtfy länk, utan du ska även dölja den i tinyurl? skaffa något mer att göra på din vardag...

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Hej, har kollat runt på lite sidor. Googlat etc. Verkar inte finnas något bestämt datum.

Samtidigt som Bad Company 2 kanske?

Någon som vet nånting alls när BF1943 kommer?

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

borde väl vara i februari. Något senare så släpps det ju samtidigt som bad company 2, känns som en miss tycker jag om så är fallet

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk

Suck, släpps det snart eller ska man behöva spara till både ett Playstation och en enorm tv för att få uppleva BF1943

(kan man spela med tagentbord och mus på playstation? hehe)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeltaMelta
Suck, släpps det snart eller ska man behöva spara till både ett Playstation och en enorm tv för att få uppleva BF1943

(kan man spela med tagentbord och mus på playstation? hehe)

Kör Battlefiled Bad Company 2 så länge och du klarar dig nog utan PS3 och TV ska du se

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Dom har nu lagt ner pc varianten utav Battlefield 1943. Men det är ingen större förlust bättre dom satsar på Bf3 så det inte blir ännu ett sönderbuggat battlefield spel

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

pff... mycket grafik, ingen känsla.. (jag börjar bli gammal, hehe, måste vara streckgubb spel för att jag ska hantera det)

Nä får väl bli ett playstation och köra 1943 på den då, går det att koppla tagentbord å lira med det måntro..