Permalänk
Medlem

Skulle det vara möjligt för er att få hem någon av dessa fläktar.

Noiseblocker NB-Multiframe S-Series MF12-S3HS eller MF12-P.

Visa signatur

QX9650, GTX295+GTX285, Asus Rampage Formula, 2x VelociRaptor 150Gb Raid0, Corsair HX1000, CM Stacker ST01, Eizo HD2441W

Permalänk

Skulle vara trevligt om ni utökade ert vattenkylningssortiment då jag vet att 90% av de som köper vattenkylning (mig inkluderat) söker sig utomlands för att få tag i dessa produkter. Om ni fixade till sortimentet skulle ni bli den enda bra svenska butiken för vattenkylning vilket borde vara vinstgivande. Det som jag ser kräver mest förbättring är utbudet av radiatorer, var är Thermochill, Black Ice och Swiftec?. Personligen saknar jag även ett Vattenblock för 4870 men det är som sagt kanske ingen storsäljare.

Överlag tycker jag att butiken är bra, ett stort sortiment av tillbehör är ett stort plus i mina ögon.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stonevalley
Skulle vara trevligt om ni utökade ert vattenkylningssortiment då jag vet att 90% av de som köper vattenkylning (mig inkluderat) söker sig utomlands för att få tag i dessa produkter. Om ni fixade till sortimentet skulle ni bli den enda bra svenska butiken för vattenkylning vilket borde vara vinstgivande. Det som jag ser kräver mest förbättring är utbudet av radiatorer, var är Thermochill, Black Ice och Swiftec?. Personligen saknar jag även ett Vattenblock för 4870 men det är som sagt kanske ingen storsäljare.

Överlag tycker jag att butiken är bra, ett stort sortiment av tillbehör är ett stort plus i mina ögon.

Vart kollade du på sidan efter vatten block?

Kolla här...

http://www.indomo.se/index.php?mode=item&id=6082&session=f290...

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Avstängd

Var länge sedan jag kollade på indomo pga de inte hade de lite mer kända vattenkylnings märkena ... men nu börjar det likna något!!!, dock saknar jag 1/2" slang eller 7/16" slang oerhört mycket

Visa signatur

Vardagsburk: Pentium 3.4Ghz! 2x1gb DDR400, Abit AG8, 2100GB disk.

Foto: Canon EOS 40D + Sigma 18-50 F2.8 Macro + Canon EF 17-85 F4-5,6

Permalänk

Hej,

golflars:
Noiseblocker Multiframe M12-S3HS 120mm
och
Noiseblocker Multiframe M8-S1 80mm är nu beställda och vi bör ha några i lager
slutet av nästa vecka.

Stonevalley:
Vi ökar hela tiden vårt sortiment av vattenkylning och hoppas kunna erbjuda
ännu mer framöver. Ska kika ifall vi kan få fram lite fler radiatorer.

Ganjaman:
Kollar också ifall vi kan få in 1/2-tum slangar och anslutningar.

Mvh Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk

Finns det nån möjlighet att ta in radiatorgrillar och lite modding prylar typ mesh-x, lite roliga startknappar, plexi osv?

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Beställde en switch från Indomo för en månad sen, sjukt snabb leverans (bor i Boden och det tog 1.5 dag) samt bra priser!

Keep it up!

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Great!

Tycker sidan ser bra ut, stilren och utan onödigt kladd. Den är dessutom snabb som attan. Det jag skulle vilja ändra dock är texten för specs. Skulle va enklare att läsa, och se proffsigare ut ifall det stod i "tabellformat", typ 2 kolumner. Nu ser det ganska tradigt ut. Räcker ju med en <table> bara.

Permalänk
Medlem

Någon chans att ni kan köpa in Tacensfläktar? http://www.tacens.com/news2.htm

Permalänk

Radiatorgaller och fler moddingprylar är på gång.

ElvanX:
Ja, specifikationerna är något vi jobbar på att förbättra nu, det är tidsödande och vi försöker hitta ett sätt att automatisera detta.

Tacensfläktar är inget vi funderat på hittills, ska dock kika på det.

Mvh Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Ville bara poängtera en gång till att frakten känns lite väl saftig när man bara köper mindre prylar. Hade till exempel tänkt beställa hem en cf brygga och det känns ju fel om frakten är dyrare än produkten .. Kanske ett extremexempel men ändå.

I övrigt tycker jag indomo ser mkt bra ut, kommer garanterat köpa många saker hos er framåt hösten

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS P5Q PRO, Q9550, CORSAIR H50, EAH4850 CF, 4GB RAM, WDC GP 2TB, CORSAIR 650W, FD Define R2
 MacBook Pro 13" Early 2015,  MacBook Air 13" Mid 2011

Permalänk
Medlem

Hej !
Ni har inga planer på att ta in Swiftech MCW60 och någon T-line/fillport inom en snar framtid ?
Har varit på jakt efter det ett tag men känns lite onödigt att beställa från utlandet bara för blocket och lite annat småkraffs skull !
Förövrigt börjar vattensortimentet se riktigt bra ut nu ;).

Visa signatur

ASUS ROG,E6550-3.22ghz,Corsair Twinx 6gb,Gainward 8800GT /756 / 960 / 1836 , Kylning: Freezer Extreme och Accelero S1
Creative Soundblaster X-Fi Extreme Music

Permalänk

Hej,

Här har vi nu några radiatorgaller
http://www.indomo.se/index.php?show=57&mode=list&id=68

Ska undersöka ifall vi kan få in Swiftech-blocket och även någon fillport.

Jättekul att ni uppmärksammar att sortimentet av vattenkylning växer.

Mvh Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Letade och letade men hittade bara stora feta fläktkontrollers som tar upp en slot.

Är jag dum eller har jag missat dom där pyttesmå motstånden i form av kablar på några cm?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shrudder
Letade och letade men hittade bara stora feta fläktkontrollers som tar upp en slot.

Är jag dum eller har jag missat dom där pyttesmå motstånden i form av kablar på några cm?

är det dessa du tänker på?

http://www.indomo.se/index.php?mode=item&id=456

http://www.indomo.se/index.php?mode=item&id=457

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marcus_Indomo
är det dessa du tänker på?

Yes, var fanns dem?

Aha, kablar > ström och inte bland fläktar

Du borde nog lägga till dem under kategorin fläktar också. Om andra är lika blind som mig och inte vet om tråden

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

supporten har semester eller?

Visa signatur

Intel I7 8700k |Asus Z370-Prime A | Ballistix Elite | GTX 1080 |Samsung SSD | HX1000 |
980x
531 920
"If it aint broke.....Fix it untill it is"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shrudder

Du borde nog lägga till dem under kategorin fläktar också. Om andra är lika blind som mig och inte vet om tråden

Nu har jag flyttat dem

Psydrop: Jag har skickat ett PM till dig!

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Vill tacka Marcus för den mycke goda supporten.

Visa signatur

Intel I7 8700k |Asus Z370-Prime A | Ballistix Elite | GTX 1080 |Samsung SSD | HX1000 |
980x
531 920
"If it aint broke.....Fix it untill it is"

Permalänk

Skulle vara bra om ni angav slangdiametrar i tum också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skulle gärna se lite mer radiatorer.

Visa signatur

Intel I7 8700k |Asus Z370-Prime A | Ballistix Elite | GTX 1080 |Samsung SSD | HX1000 |
980x
531 920
"If it aint broke.....Fix it untill it is"

Permalänk

Tips till er i Göteborgsområdet.

Utförsäljning av demoprodukter mm.

Söndagen 6:e september, kl 10.00 - 15.00

Plats: Gundas gata 2, 431 51 Mölndal

Utförsäljning av chassin, nätdelar, begagnade 17" tft-skärmar. Demoprodukter, öppnade förpackningar, mindre defekta produkter mm.
Passa på att göra riktigt bra fynd

Vi kommer även ha ett begränsat antal av nya produkter som vi säljer till fyndpris:

Nya produkter

Chassin:
Lancool K10 499:- (normalpris 1019:-)
Antec Three Hundred, 499:- (normalpris 664:-)
Aplus CS-Seenium, 399:- (normalpris 662:-)
Antec Three Hundred, 499:- (normalpris 664:-)
bZerk global med lcd-display 299:- (normalpris 489:-)
Cooltek Storm 199:- (normalpris 340:-)

Mus/tangentbord:
Razer 3G frost blue, 1800dpi 266:- (normalpris 340:-)
Keysonic trådlöst minitgt-bord med BT 599:- (normalpris 733:-)

Kylare:
Zalman CNPS7700-AL OEM kylare, Socket 775 95:- (normalpris 161:-)

läs mer på www.indomo.se/utforsaljning.php

Välkomna
/Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk

Fungerar rabattkoden för fri frakt fortfarande?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7800x3d | Mobo: Asus ROG Strix B650E-E Gaming | Kylare: Arctic Liquid Freezer III 420 PP | GPU: Sapphire RX 7900 XTX Nitro+ | RAM: 2x32GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB 6000c32 | Lagring: Samsung 990 PRO 2TB + 2x Samsung PRO 990 4TB | PSU: EVGA Supernova 1200 P3 | Chassi: Phanteks Eclipse P500A | Skärm: Gigabyte M32UC 32" 4K | OS: Windows 11 PRO

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benonikenobi
Fungerar rabattkoden för fri frakt fortfarande?

japp, vi kör fortfarande med "sweclockers_500" på orders över 500kr.

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk

Hej,
Jag skulle vilja ha lite hjälp av er svenska vattenkylare

Vårt sortiment av vattenkylningsprodukter växer sakta och nu är det dags
att utöka ännu mer.

Vi är just i slutfasen med att få ett avtal med ännu en leverantör som kommer kunna förse oss med t.ex Swiftech, Koolance, D-TEK mfl.

Som jag tidigare nämnt så ökar vi sortimentet stegvis och då är det viktigt att vi ökar med rätt produkter och inte har en massa ointressanta produkter, så här behöver jag er hjälp.
Vilka produkter är det DU vill att vi kompletterar vårt sortiment med?

Skriv gärna på produktnivå då vi inte kommer ha möjlighet att ta fullsortiment från de olika varumärkena.
T.ex.
Utöka sortimentet av radiatorer med Black ICE Radiator GT Xtreme 240 så skulle jag kunna tänka mig att handla av er istället för utomlands osv..

De 10 främsta som hjälper till med detta har jag tänkt ge presentkort till som tack för hjälpen med att bli en riktigt bra svensk butik när det gäller vattenkylning.

Uppskattar om er synpunkter och förslag skickas via PM eller mail till kundtjanst@indomo.se

God kväll
/Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk

Nu har vi en del på beställningslistan, men fler förslag och åsikter uppskattas.

Dessa är på gång:

Swiftech:
Swiftech MCW60-R universal Rev. 2
MCR-320 radiatorn, ( önskas fler storlekar? )

Yate Loon ( vilka modeller är mest intressant?, vi tar inte hela sortimentet från början )

Thermochill PA120.3 (15mm) Triple Radiator G3/8
(mycket populär men hur är det med andra storlekar?)

1/2" ID slangar
Här har vi tänkt köra Masterkleer och nån tygon.

Fortsätt gärna skicka PM så har vi snart underlag till en första order och inom kort ett riktigt bra vattensortiment.

Trevlig söndag
/Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

synd har ni har så pass usla villkor :
8. Transportskador
Transportskador skall omedelbart rapporteras till vår transportör, vilket för närvarande är Posten AB. Fyll i deras retuformulär eller kontakta deras kundservice via telefon på 020-23 22 21. Kunden kan alltså inte rapportera transportskada till Indomo Online AB och kräva ersättning från denne utan detta måste till fullo ske mot transportören Posten AB. Synligt fel (t.ex. söndertrasat paket) skall omedelbart anmälas till expedierande postkassör/postombud. Dolt fel (då varan är skadad trots att det yttre paketet inte var skadat) skall anmälas till Posten AB högst tre dagar efter mottagandet.'

Om jag beställer från er och ni väljer att levereras med Posten AB, vad har jag med det att göra som kund? Det är era ansvar att min beställning är som det ska vid leverans. Visst, är emballage skadat det är solklart att ska reklameras oss Posten , men dolt fel?? Nej tack.

Visa signatur

Play : i7920@3360mhz/HD 5770 / 1,75 tb HDD
Work : Phenom2 X6 1055T/2,25 tb HDD
server : e6300@ 1,8 ghz/ 4 tb hdd

Permalänk

Tjena. Jag såg nyss er reklam om nya Be Quiet nätaggregat - "Pure power comes from the heart" - och tänkte direkt att personen bakom detta har inte tänkt till. Vågformen ska symbolisera hjärtrytmen, men jag tänkte direkt på att det mycket väl kan tolkas som att nätagget inte klarar continuous load. Särskilt lägligt att lägga ut den där när Antec syns med sin "continuous power" på sina ställen.

Först trodde jag att vågformen skulle symbolisera ett dåligt nätagg och att sådär ser det inte ut hos Be Quiet. Blev något förvånad när reklamen fortsätter att annonsera om nya kvalitetsnätaggregat.

Sedan inger det ju mer förtroende om engelskan skrivs rätt:
You still haven´t heard = fel
You still haven't heard = there we go.

Jag tänkte bara tipsa lite för ett ännu seriösare intryck.

edit: lade till det om engelskan också...

Permalänk

Smyger in en liten fråga här i tråden..

Mailade er tidigare i sommar och hörde om ni kunde ta hem 140mm fläktgaller av standardmodell då det känns en aning onödigt att beställa det från utlandet.
Fick som svar att ni skulle kolla på det och höra av er, men har inte hört något.

Är det något ni har kollat på om det går att ta hem?

Mvh Robin

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Marcus_Indomo
Hej Zelaxe ,
Klart vi skall ha den, jag ser till att beställa den snarast, tar dock någon vecka innan vi kan ha den i lager.

Vi länkar till prisjakts omdömen på själva "produktsidan", i listan så länkar vi inte (Är det något vi borde ändra på? )

Mvh Marcus

ja ta bort er från prisjakt dem har bara gamla varor som är upp till tio år gamla som dem säger att affärerna säljer och 10års gamla priser också