Ny version av Memtest86+

Permalänk
Melding Plague

Ny version av Memtest86+

Populära testprogrammet Memtest86+ har fått nytt versionsnummer. Bland nyheterna kan nämnas nytt hårdvarustöd och kraschfixar.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Tack för tipset! Memtest86+ är ett av de mest användbara gratisprogrammen på internet för en hårdvarumeckar-mupp som mig.

Såg att det fanns en version för USB-pinnar att hämta också, så jag gjorde det. Har inte packat upp den än, hoppas att den funkar bra så att jag slipper använda en hel jäkla DVD bara för ett litet program på typ 200kb eller nått.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LennyV
Tack för tipset! Memtest86+ är ett av de mest användbara gratisprogrammen på internet för en hårdvarumeckar-mupp som mig.

Såg att det fanns en version för USB-pinnar att hämta också, så jag gjorde det. Har inte packat upp den än, hoppas att den funkar bra så att jag slipper använda en hel jäkla DVD bara för ett litet program på typ 200kb eller nått.

Du vet att det finns en inbyggd applikation för detta i Windows Vista och 7 va?

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...