Kyssande bläckfiskar får designpris

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av burk404
någon mer än mig som tycker den rosa är mer lik en gris än en bläckfisk?
undrar om man kan köra usbminnen i raid *evil plans*...

då är vi 2 =P tänkte först att det fanns varianter, men var bara bläckfiskar =P

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk

Okej...Ser inte riktigt vad dom får pris för men.

Magnetiska usb-minnen? Kunde dom inte gjort en funktion så t.ex. när man kopplar ihop dem så kan man välja om man ska överföra filer mellan de båda också?

Hade ju iaf varit användbart.

Permalänk
Medlem

Ja själv har jag redan ev 5-portars switch som kylskåpsmagnet så vet inte om jag behöver dessa...

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WarWolf.667
Ja själv har jag redan ev 5-portars switch som kylskåpsmagnet så vet inte om jag behöver dessa...

mr. showoff

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av helikoptermacka
Lägga den på laptopskärmen eller den externa hårddisken då?

Helt ofarligt. Vet du hur kraftiga magneter som redan finns i hårddisken för att styra läsarmen? CRT-skärmar kan få roliga mönster av magneter, men flatskärmar, nej.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WarWolf.667
Ja själv har jag redan ev 5-portars switch som kylskåpsmagnet så vet inte om jag behöver dessa...

Jag har en kylskåpsdörr som kylskåpsmagnet.

Visa signatur

Fractal Design R2 | BeQuiet Dark Power Pro 550 | Asus Rampage Formula | 2x Corsair XMS2 DDR2-8500 2048MB | Intel E8600 @ 3,72GHz | Noctua NH-U12P | Palit GTX 1080 Super Jetstream | Samsung EVO 840 Series SSD 250 GB | Intel X25-M 80GB | Hitachi Deskstar P7K500 500GB SATA | WD Red 3TB SATA III | WD10EACS 1TB | NEC ND35-40A | Scythe Ultra Kaze | Noctua NF-P12

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Det skulle nog krävas pistolhot eller ännu värre för att jag skulle köpa en sån -.-

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Är det bara jag som blir lite glad av att läsa nyheten.
Dom ser trevliga ut på något sätt, ruskigt opraktiska, men varför skall allt vara så himla praktiskt?

Håller klart med.. var rätt söta faktist.. vissa prylar ska ju ha dubbelfunktioner
Varför inte designa å det ser ut som något annat än vad det igentligen är?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av helikoptermacka
Starka magneter liggandes runt datorn låter inte som en jättebra idé. Annars va de väl lite kul kanske.

Varför inte det? I din hårddisk så sitter några av de starkaste permanentmagneter som finns (Neodym). http://www.youtube.com/watch?v=j7R8_qNxRCE

Annars så är det ju verkligen nyheter som denna (design-nyhet om rosa bläckfiskar i plast) som jag vill se mera av här på Sweclockers!

Permalänk
Medlem

Men du, helt klart vill jag ha en!
Jag gillar udda Japanska prylar

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Nej, dom pussas bara.

hahaha xD

Jag tycker med att dom liknar muterade grisar =/ Dock är dom söta

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

jag har ett usb drivet kanontorn med webcam, jag har en usb hub som ska föreställa någon form av fantasi-kärnvapen avfyrningspanel, jag har en usb kyl,

men tillochmed jag tyckte detta var för mycket xd
ska kanske även tilläggas att usb tillbehören som jag nämner ligger nerpackade i en låda på vinden atm.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Threepwood
Skulle kunna tänka mig 2st rosa

Eller ett par svarta med eldflammor... hehe

Permalänk
Avstängd

härrigud

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardware guy
Helt ofarligt. Vet du hur kraftiga magneter som redan finns i hårddisken för att styra läsarmen? CRT-skärmar kan få roliga mönster av magneter, men flatskärmar, nej.

Jahå, där ser man

Visa signatur

Hoppla hoppla, här va de helikoptersmörgås!