En liten fråga om Nvidia drivrutiner

Permalänk

En liten fråga om Nvidia drivrutiner

Alltid när jag laddar ner nyaste drivrutiner för min GTX260 från Nvidias hemsida så brukar jag välja English (UK) som språk, men nu när jag väljer English (UK) som språk så ger det mig English (India) som språk.. vafan?
Jag vill inte ha nåt indiskt tjafs.
Testa själva så ser ni vad jag menar, gå in här http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us och välj GeForce, GeForce 200 Series, GeForce GTX 260, Windows Vista 64-bit och English (UK). Då ger det English (India) som språk :S

Hjälp uppskattas..

Permalänk
Medlem

Hehe knasigt.
Men ta English (U.S) istället då...spelar ju ingen roll

Permalänk

Men jag läste nånstans att man bör ladda ner drivrutiner som har nåt annat språk än just U.S för att U.S versionen är för U.S only eller nåt sånt.
Och att det ska stå "international" i installationsfilen, i U.S versionen står det inte international nånstans, däremot gör det det i UK och India versionen...

Permalänk
Hedersmedlem

US-versionen innehåller endast engelska.
International är just internationell och har även svenskt användargränssnitt så om du på hemsidan tar English(UK)eller (India) är helt likgiltigt, det är international du får hem.

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av videfix
US-versionen innehåller endast engelska.
International är just internationell och har även svenskt användargränssnitt så om du på hemsidan tar English(UK)eller (India) är helt likgiltigt, det är international du får hem.

Okej, det var som jag trodde då, ville bara vara säker..
Tack.