Flexibel kylare från Scythe

Permalänk
Melding Plague

Flexibel kylare från Scythe

Experterna hos Schythe lanserar en specialram för enkel kylning av hårddiskar och expansionskort.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag minns att jag har sett en liknande produkt förut. Kan inte komma på namnet nu.

Jag antar att det är bra att ha en sån här produkt om man inte har en fläkt i sidan på chassit vid grafikkortet och behöver lite extra flås på grejerna.

Priset var mycket attraktivt.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

väldigt smart kanske blir ett inköp

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Passar perfekt till Accelero S1. Så slipper man tynga ner grafikkortet med två 120mm-fläktar. PCBn sviktar redan så det räcker. Ska köpa!

Permalänk

oh dethär kan vara en ide
mitt ultra rullar på i 96c full load med min klock så behövs mer kylning,

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk

Såg väldigt trevlig ut, kanske blir ett köp.

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem

En recension vore inte fel sen!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naess
En recension vore inte fel sen!

Det skulle isåfall vara en liten sådan med bilder i olika positioner och med olika moderkort/grafikkort.

Helt klart önskvärt att fixa en recension eller att någon skapade ett galleri!
En sådan eller 2 skulle jag gärna ha för SSDs i ett litet chassi, då specialbyggt.

Visa signatur

Samlingstråd om SSD/HDD | PC:amd ryzen 9 5900x, 64gb, nvme SSDs | Silverstone ft03 svart | Seasonic x460FL Server:Intel, 8GB, 20+TB,Ubuntu | Kamera:Canon 5d mk4 oj vad gammal länk MySpace

Permalänk
Medlem

visst är det ett par stycken på swec som för några månader/ år sedan byggt sådana här ställningar att montera i en ledig slot. denna ser ju användbar på många sätt och vis. kul att sådana här saker hittar ut på marknaden för folk som är för lata för att snickra ihop själv

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti