Permalänk
Medlem

[Voddler-Invites]

Var kan man få tag på Voddler-invites?
Posta gärna här i tråden om det finns någon speciell sida man kan bli hänvisad till!
Precis som med Spotify, dvs slempa.com

Visa signatur

Roses are red, My name's Dave, This poem makes no sense, Microwave.

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Där kan du diskutera Voddler istället för att starta en ny tråd

Permalänk
Medlem

Denna tråd handlar ju dock om Voddlerinvites precis som vi har en Spotifyinvites-tråd. Skulle gärna ta emot en invite av något, men det är väl beta fortfarande?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Okej my mistake

Jag skulle inte banga på att få en invite, men vem skulle egentligen dissa en invite?

Permalänk
Medlem

Axne^^: Spotify var(är) ju också beta när man kunde dela ut invites
Edit: oh noes!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av scrapis
Betan är stängd pågrund av att voddler blev hackad på fredagskvällen och kommer inte att öppnas igen.
Men det verkar som att dom kommer släppa den fulla versionen av voddler någon gång mellan den 5-11 okt

http://blog.voddler.com/?p=220

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=951...

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Det är ju nästa vecka? Fyfan vad sjukt nice.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

SJUKT NICE!!

Permalänk
Medlem

Känns orealistiskt. Har väntat och spetsat sjukt mycket och plötsligt så ska det släppas

Permalänk
Medlem

Vill ju hemskt gärna ha en invite till detta magnifika program! Verkar helt magiskt att man kan ha jättemycket filmer att välja bland, utan att de tar fysisk plats, eller att det blir hämtat på något annat olagligt sätt!

Visa signatur

Roses are red, My name's Dave, This poem makes no sense, Microwave.

Permalänk
Medlem

Om någon får en invite så får ni jätte-jätte-jätte-mega-ultra-turbo-gärna skicka den till mig!!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Kommer man att kunna köpa dagspass som till Spotify? Månadspass, årspass? Någon gratisversion?

Är ganska sugen på att testa en dag för en tia eller två, om inte någon vill skicka en inbjudan till mig

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Tydligen kommer det inte att finnas till Linux vid lansering, utan bara till Windows och Mac OS. Har själv haft programmet i någon månad men bara använt det två gånger eftersom de inte har släppt den utlovade Linux-klienten.

Permalänk

Även jag tar gärna emot en invite, eftersom jag inte får nån av Voddler själva.

Visa signatur
Permalänk

Tar också gärna en, skrivit in på Voddler.com men får ju aldrig nåt där

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Känns ju rätt onödigt att skriva här för att få en invite då man bara kan få invites genom att skriva upp sig på deras sida just nu.

Visa signatur

Stationär: PC-K62 | i7 930 @ 2.8ghz | TRUE | Gigabyte X58A UD7 | 6 gb | GTX570 | 2x500+2x1000+320 gb | Windows 7
Server: Athlon II X2 240E | Asus M4A78T-E | 8 gb | 320 GB + 8x2TB | FreeBSD
Bärbar: Thinkpad T60 | C1S 1.6 ghz | 2 gb | 40 gb hdd | Archlinux https://www.dropbox.com/referrals/NTEzMjU3MDk

Permalänk
Medlem

Jag har heller inte fått någon invite från hemsidan så jag tar gärna en med^^ (skulle kunna fixa en League of legends invite)

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk
Medlem

Får väl krypa till korset och hoppas någon givmild delar med sig!

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

Vet inte om det går skicka ut invites, om inte nån skänker bort sin egen invite.. jag fick en från BBB .. så jag har använt det några veckor

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jag har också BBB, måste man ha "box" för att regga sig för inv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomten51
Jag har också BBB, måste man ha "box" för att regga sig för inv?

Nej, jag har då bara mail .. loggade bara in med mina uppgifter på bredband.net och där fanns en länk att ansöka .. dock tog det typ 2mån innan jag fick inviten

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jag reggade mig för flera veckor sedan men inget hände, så jag testa att skrev upp mig igen. En timme senare var jag inne. Skumt...

Sitter BBB 100MBit fiber

Permalänk
Medlem

Är det någon som har fått invite än? Skulle också jätte gärna ha en:)

Permalänk
Medlem

Enda sättet att få en invite är fortfarande direkt från voddler, att be om en i sådana här trådar är nästan totalt meningslöst mao.

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zpiritual
Enda sättet att få en invite är fortfarande direkt från voddler, att be om en i sådana här trådar är nästan totalt meningslöst mao.

Fel, är man kund hos BBB är det också möjligt.

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

Man behöver inte köa längre på BBB, bara logga in och "beställa", jag tankar klienten i skrivande stund.

Permalänk
Medlem

Inte mycket att ha i dagsläget, det finns inte en enda film som jag anser sevärd, dessutom så är användargränssnittet totalt värdelöst då allt ska styras med tangentbordets pilar. Det går bara att använda helskärm och att välja bildskärm går inte. Man får väl ge dom ett par månader att göra om/göra rätt och testa igen.

Permalänk
Medlem

Ja håller helt med där Baxer, jag blev djupt besviken, tjänsten vart ju rent skräp, ja tråkigt.

Permalänk
Medlem

Jag är också sjukt besviken. När jag provade första filmen så kraschade voddler efter 20min och nu dagen efter så visas bara reklam i 5-10min. Sen så kommer man tillbaka till filmlistan. Det går alltså inte att se filmerna.

Visa signatur

I like my women how i like my coffee... In a plastic cup.

Permalänk
Medlem

Om någon har en invite, så vill jag gärna ha en. Kan byta mot en invite till Lockerz...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Tar också gärna invite, om man nu kan ge ut det.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"