Permalänk
Medlem

brainstorma mig med namn.....

jag ska skapa en blogg men jag har inte kommit på något namn på den än

den ska handla om mig och mitt privatliv,datorer och spel och namnet ska avra ganska kort helst och något man kommer ihåg t.ex enkrossadspelmus (för långt men e bara ett förslag)

Visa signatur

Extrem indiespel gamer

Permalänk
Medlem

look@me?

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Medlem

Förnamn Efternamn

Visa signatur

I'm Winston Wolfe. I solve problems.

Permalänk
Medlem

[list="1"]
[*]"mitt IT liv" knepigt att komma ihåg och stava, mång i'n
[*] "me gamer"
[*] "en liten bit av anton"
[*] "the fragmeister"
[*] "my frags"
[/list=1]
Kanske dåliga förslag med det är ju bara brainstorming, vad ska du skriva om ditt privatliv och vilken typ av spel tänker du skriva om. En krossad spelmus får mig tänka på first person shooters

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

"Jag skriker och skjuter"?
Tycker det känns passande.

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Sötast

Ballefjant.se

Permalänk
Medlem

jag vet! jag vet!

awb

another worthless blog

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yuuraki
jag ska skapa en blogg men jag har inte kommit på något namn på den än

den ska handla om mig och mitt privatliv,datorer och spel och namnet ska avra ganska kort helst och något man kommer ihåg t.ex enkrossadspelmus (för långt men e bara ett förslag)

Din blog kommer bli typ som min. (Länk i sign)

Jag har inget speciellt att skriva om, de flesta artiklar handlar dock om datorer, men jag skulle inte säga att det är en teknikblogg för det skulle jag aldrig orka med att skriva, dessutom är den väldigt personlig. Att behandla privatliv+spel (i ditt fall) kommer markant minska skalan möjliga läsare, då det egentligen bara är dina kompisar som spelar som har båda ämnena gemensamt med dig (tror jag).

Om du istället skulle stryka ditt privatliv, och tillex inrikta dig på sällskapsspel till PS3 så tror jag det skulle bli en populärare blog. Korta, raska HUMORISTISKA recensioner av sällskapsspel till PS3 är det nog inte många som skriver. Satsa STENHÅRT på SEO för att komma upp på förstasidorna ("fun review <spelnamn>" ska visa DIN blog) på Google och sprid länkar lite härochvar. Om ngn går in på din blog och läser en rolig recension som för personen att skratta så kanske ha läser en till och skrattar och TADAA du har en RSS-ätare.

Vägen dit är dock lång, räkna inte med mer än 10 unika besökare per dag de första månaderna.

Texten ovan baseras helt eller inte alls på personliga erfarenheter och vetenskapligt bevisade fakta och jag tar inget ansvar för om det faktiskt speglar verkligeheten ÖHT.

Fast namn var det ja...ajdå