Permalänk
Medlem

Fläktfilter ghetto

Hej, har just kollat igenom forumet i jakt på svar ang hemmagjorda fläkt filter. Hittade inte svaren jag letade efter så jag gör nu en ny tråd

Så här ligger det till, Jag har skaffat mig en par fläktar till mitt chassi (4 st)
och nu har dammet börja krypa in och tänkte åtgärda detta. Jag behöver ett filter som tänker en större yta eftersom jag har gjort lite egna mods (hade inte rum för mer fläktar) så till sak, tittade på ett industri tillverkat fläktfilter och tyckte att matrialet kändes bekant, sett det förut men kan dock inte sätta fingret på vad det är för något. typ från högtalare kanske? jag vet inte :S

Så jag undrar om någon vet exakt vad matrialet heter och om det går att köpa? Annars hade jag tänkte nyolstrumpa fast fick inte ta från tjejen.. och hon vägrar köpa åt mig hahaha vill inte gå inte och köpa själv, hon ska alltid jävlas

Hoppas att ni förstår, andra idéer är också uppskatade.

Permalänk
Permalänk

ABB Robot filter till IRC5 system skåpen

får du typ ark som är 70x 100cm eller nått sånt

kan va knepigt att få tag i dock men fungerar ypperligt

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Nylonstrumpa är bra, synd att flickvännen satte sig på tvären. Du kan inte få tag i nylonstrumpor på annat sätt? Andra tjejkompisar, systrar, mamma, pappa (:p) osv?

Visa signatur

Strålskadade grävlingar och lite annat hittar du här: http://elektrofredrik.deviantart.com/

Permalänk
Medlem

Varför fråga? de är bara å ta Som om hon kommer märka nåt + att de ger henne en anledning till å shoppa = du gör henne en tjänst

Funka för mej:

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snozan
Varför fråga? de är bara å ta Som om hon kommer märka nåt + att de ger henne en anledning till å shoppa = du gör henne en tjänst

Funka för mej:

Snyggt!

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Snyggt!

+1

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

Fått tag på en nylonstrumpa nu, ska se hur bra den är hyfsat pinsamt att köpa den dock haha.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snozan
Varför fråga? de är bara å ta Som om hon kommer märka nåt + att de ger henne en anledning till å shoppa = du gör henne en tjänst

Funka för mej:

http://img.photobucket.com/albums/v673/petta/mod.jpg

Det finns nos ingenstans silvertejp inte går att använda!

Permalänk
Medlem

Ljungan11:

Nej det gör det inte:).

Kollade på mythbusters, där gjorde dom en segelbåt och en kanon av enbart silvertejp.