Diamantprydda USB-smycken från TakeMS

Permalänk
Melding Plague

Diamantprydda USB-smycken från TakeMS

Den tyska minnestillverkaren TakeMS kryddar USB-minnen med silver och diamanter.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Fet marknad..

Permalänk

känns som att Sweclockers redaktion gör allt för att få fler artiklar,
vore det inte bättre att slänga upp lite bloggar istället?

Visa signatur

Jag är trött på att alla vuxna säger att man kan få mardrömmar av spel, Själv så har jag dock varit med om det. När jag var liten så spelade jag ett spel som gick ut på att stänga in små studsande bollar så snabbt och effektivt som möjligt. Men så en natt drömde jag att jag var bollen, det var då jag upptäckte att jag hade Klaustrofobi...

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker dimensionerna verkar konstiga?

90*90 mm?

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smogard49
känns som att Sweclockers redaktion gör allt för att få fler artiklar,
vore det inte bättre att slänga upp lite bloggar istället?

Varför är du så negativ? Jag tycker det är bra med nya artiklar hela tiden. DET SKADAR INTE ATT DET KOMMER NYA ARTIKLAR HELA TIDEN!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gladasnubben
Varför är du så negativ? Jag tycker det är bra med nya artiklar hela tiden. DET SKADAR INTE ATT DET KOMMER NYA ARTIKLAR HELA TIDEN!

Word.

Permalänk
Medlem

Och jag som är så grymt praktisk av mig tycker faktiskt att denna var fin.. Praktiska smycken är ju inte helt fel!

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Medlem

Frågan är ju vart diamanterna kommer ifrån. Man vill ju inte precis inhandla blood diamonds.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gladasnubben
Varför är du så negativ? Jag tycker det är bra med nya artiklar hela tiden. DET SKADAR INTE ATT DET KOMMER NYA ARTIKLAR HELA TIDEN!

1+

Permalänk
Medlem

Vad är det för puckon som köper detta egentligen? Priserna lär ju hamna på en sisådär 4-5000 för 4/8 GB med all säkerhet, nu är det ju ingen massproduktion så det gör väl egentligen inte så mycket.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gladasnubben
Varför är du så negativ? Jag tycker det är bra med nya artiklar hela tiden. DET SKADAR INTE ATT DET KOMMER NYA ARTIKLAR HELA TIDEN!

+1

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReCover
Frågan är ju vart diamanterna kommer ifrån. Man vill ju inte precis inhandla blood diamonds.

Vad menar man med 'blood diamonds'? Upplys gärna!

---
OT: Vem fan vill köpa den här skiten hahaha förmodligen en väldigt onyttofull produkt

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeKGubben
Vad menar man med 'blood diamonds'? Upplys gärna!

"In relation to diamond trading, blood diamond (also called a converted diamond, conflict diamond, hot diamond or a war diamond) refers to a diamond mined in a war zone and sold to finance an insurgency, invading army's war efforts, or a warlord's activity, usually in Africa" - http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_diamond

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD