Ny serie från skaparna av LOST; FLASHFORWARD!

Permalänk
Medlem

Ny serie från skaparna av LOST; FLASHFORWARD!

Fett jävla bra serie! Handlar om att alla människor på jorden svimmar av, och ser sig själva sex månader fram i tiden. Helt klart sevärd hittills!

http://www.youtube.com/watch?v=25kXHgWg938

Några från LOST är med, snubben som gjort family guy är med i nåt avsnitt. Bra substitut när man väntar på LOST.

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk

låter som ett aprilskämt

stark inledning sen var det rätt grått. fast får nog spana in den iofs.

Dollhouse och Lost tar ju evigheter innan det kommer nya avsnitt typ

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Flash Forward är ok, kan säkert bli bra. Tyvärr verkar dom göra en Heroes och bränna allt krut tidigt. Som det är nu är ju hela mysteriet nästan redan avslöjat, den enda fråga som återstår är varför. Jag kommer fortsätta se men som det ser ut nu tror jag inte dom kommer lyckas hålla det intressant säsongen ut.

Flash Forward är INTE från skaparna av Lost. Däremot är Star Trek-veteranen Brannon Braga det. Dom borde inspirerats mer av Lost och tagit det mycket långsammare i början.

Permalänk
Medlem

Det är inte Lost-skaparna som gjort det. Som sagt är det från Star Trek, och Battlestar Galactica-skaparna.

Permalänk

Såg ett par avsnitt av serien när jag var utomlands rätt bra enligt mig.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Såg pilotavsnittet nyss. Riktigt bra tycker jag det är! Suveräna skådespelare.

Permalänk

Verkar tittbar. Men har en känsla av att man kommer tappa intresset snart. Inte lika bra som Fringe (som är gjord av skaparna av Lost?)

Seth MacFarlane (Family Guy) var med också i ett avsnitt såg jag hehe.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk

Såg piloten, inte speciellt imponerad.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
Såg piloten, inte speciellt imponerad.

Blev lite besviken när det uppdagades att det har hänt innan liksom... det där med korparna.

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite.
Vet någon var tråden där alla tv-serier fanns listade har tagit vägen? Jag har sökt och sökt men inte hittat den. Vore toppen om någon kunde ge en länk till den

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Oo, tack så hemskt!

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Medlem

Har kollat ikapp den amerikanska tablån nu och jag måste bara säga att jag tyckte att

det var riktigt synd att han hoppade, visst han bevisar att man kanske kan "ändra" framtiden, men jag gillade karaktären

Dold text
Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Det verkar ju som att det inte kommer att bli en andra säsong, vilket jag tycker är riktigt synd då jag gillade den väldigt mycket.

Tänkte bara fråga om det är någon annan som har följt denna serie och vad tyckte ni om den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aboya:

Det verkar ju som att det inte kommer att bli en andra säsong, vilket jag tycker är riktigt synd då jag gillade den väldigt mycket.

Tänkte bara fråga om det är någon annan som har följt denna serie och vad tyckte ni om den?

Jag har följt den och jag gillar den. Visst har den lite tråkiga bitar men överlag så är det en väldigt trevlig,"smart och intressant serie.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Jag läste av skaparna av "lost", ja då kan ni ju räkna ut att jag inte kommer se ett enda avsnitt.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MIFFo_BEast:

Jag läste av skaparna av "lost", ja då kan ni ju räkna ut att jag inte kommer se ett enda avsnitt.

Står fel bara, Lost skaparna har inte gjort denna serien.

Permalänk
Medlem

Jag kolla nästan klart på första säsongen men jag tappade lusten att titta några avsnitt ifrån slutet, tror inte det var jag men serien vart helt enkelt för ointressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Jag kolla nästan klart på första säsongen men jag tappade lusten att titta några avsnitt ifrån slutet, tror inte det var jag men serien vart helt enkelt för ointressant.

Det är inte ditt fel att du sluta se serien och samtidigt är den ointressant? :S

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"