Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Man får mycket för 59 kr nu för tiden

Vart fick du tag i det där? Farsan gillar tintin, o fyller år i feb.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Generalkyckling
Senaste är väl en bokning på http://vgtribune.com/wp-content/uploads/2009/06/dragon-age.pn...]

<3<3<3<3<3<3<3

Jag menar kolla bara:
XXEI8htJw38

<3<3<3<3<3<3<3

Jag hoppas verkligen att jag får skiten imorgon nu. Bokade av nån okänd anledning på cdon.com.
Någon som vet hur de är med sånt? Spelet släpps imorgon. De bör väl skicka det så att man kan hämta ut det imorgon då?

Ser jävligt bra ut.
Var väldigt länge sedan jag spelade något annat än FPS spel (inget sedan diablo II). Ska lätt skaffa det efter helgen.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Vart fick du tag i det där? Farsan gillar tintin, o fyller år i feb.

Cdon hade den som helgerbjudande.
Nu verkar den vara borta, kanske sålde slut..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Ser jävligt bra ut.
Var väldigt länge sedan jag spelade något annat än FPS spel (inget sedan diablo II). Ska lätt skaffa det efter helgen.

Najs :).
Jofan, var längesen jag lirade något överhuvudtaget faktiskt. (Förutom Torchlight då).
Suttit och drägglat över Dragon Age-trailers idag (Många är riktigt fina), och nu har cdon tydligen skickat spelet så har det imorgon!

Får se om det uppfyller ens förväntningar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Cdon hade den som helgerbjudande.
Nu verkar den vara borta, kanske sålde slut..

Fan också!det hade vart perfekt tillsammans med ett enbens stativ!

Permalänk
Medlem

Dök förbi myrorna efter jobbet på jakt efter billig kavaj. Hittade en svart med hyfsat modernt snitt för 105 kr, satt som en smäck och hade inga skador. Taget! Sen blev det en hög böcker också så klart... Nätverksbok, några deckare och sånt.

Någon som har lite koll på kavajer? Den jag köpte har ganska korta smala slag, hur pass modernt är det? Jag tror inte kavajen är alltför gammal dock. Egentligen gillar jag långa lagom breda slag, men för det priset kan jag inte bråka. Tre knappar och ett snitt där bak.

Nästa inköp blir en ny laddare till kameran, för den verkar ha försvunnit i något svart hål jag råkat skaffa mig.......

Permalänk
Medlem

Hämta ut en uppsättning kontroller till:

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Fan också!det hade vart perfekt tillsammans med ett enbens stativ!

Det finns ju på webhallen, men då kostar det ju lite mer också..
http://www.webhallen.com/prod.php?id=50753

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

http://geting.se/viewimage.php?image=202425-Bild%20087.jpg

Vart ett par 15" fälgar, köpta av polaren då jag är jävligt trött på att mina 17" slår i då dom redan orsakat en redig lackskada på höger bakskärm

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Ännu mer film!
Fick möjlighet att köpa lite gamla hyrfilmer på Blu-ray och DVD till ett riktigt bra pris. På minuskontot: Inga fodral :/

Freddy vs. Jason låg i brevlådan när jag kom hem. 11 filmer på en dag är rätt ok tempo.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Ännu mer film!
Fick möjlighet att köpa lite gamla hyrfilmer på Blu-ray och DVD till ett riktigt bra pris. På minuskontot: Inga fodral :/
http://img8.imageshack.us/img8/6488/bdplenty.jpg
Freddy vs. Jason låg i brevlådan när jag kom hem. 11 filmer på en dag är rätt ok tempo.

Va i helv.....

Jo det är helt ok tempo :P..

Permalänk
Medlem

Ein bok

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Ännu mer film!
Fick möjlighet att köpa lite gamla hyrfilmer på Blu-ray och DVD till ett riktigt bra pris. På minuskontot: Inga fodral :/

Freddy vs. Jason låg i brevlådan när jag kom hem. 11 filmer på en dag är rätt ok tempo.

Fan du borde förhandla till dig någon rabatt på något av dom här företagen!

Permalänk
Medlem

100 rullar 135-film. En Nikon FE2 + 35/2.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zightx
100 rullar 135-film. En Nikon FE2 + 35/2.

Är det dyrt med film nu för tiden?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
http://geting.se/viewimage.php?image=202425-Bild%20087.jpg

Vart ett par 15" fälgar, köpta av polaren då jag är jävligt trött på att mina 17" slår i då dom redan orsakat en redig lackskada på höger bakskärm

Vad gav du för de? Skall nämligen sälja mina såna... 17"

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
Vad gav du för de? Skall nämligen sälja mina såna... 17"

"vanliga" lättmealfälgar kostar nuförtiden tja 70-100kr mer max än vad likvärdiga plåtfälgar kostar, en av anledningarna till att jag köpte sådana till mina vinterdäck.

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk

Dagens leverans (beställdes häromdagen)
1 barbell
2 ringar
1 töjstav
Fegade dock lite och töjer bara upp en storlek (2.0mm)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
Vad gav du för de? Skall nämligen sälja mina såna... 17"

Gav 1000:- för dom. Med skapliga däck men blir att byta 2 av dom iaf

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

ett minneskort till Wii:t.
Dags att fylla med gamla klassiker!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem

Ett stycke Canon EOS 1000D med 18-55 objektiv, 8GB minneskort och en schysst väska.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Utförsäljning av bantningsmedel och jag inpulshandlade..

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

"bantningsmedel" och "super gainer - för maximal viktökning" låter lite motsägelsefullt

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Jag förhandsbokade just Call of Duty: Modern Warfare 2 hos Gamestop.

Visa signatur

Suup

Permalänk
Medlem

Alllah akbar, Tisdag så då smäller det

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

Fan det skulle finnas en tröja med "Vi tog kanske inte dubbeln, men jag är lika stolt över gubbarna ändå". Jag hade köpt den direkt!

Permalänk
Medlem

Förhandsbokning hos Dustinhome

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

D-Link DNS-323 + 1,5TBx2
Knäpptyst och har *nix OS som går att pilla runt med.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
http://pici.se/pictures/yITBvTkkq.jpg

Vart köpte du den? Jag vill också ha en tröja som förklarar att jag hatar Lunarstorm för vuxna.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!