Någon som vet när 5850 kommer till inet?

Permalänk

Någon som vet när 5850 kommer till inet?

Hej!, Vet inte om detta är rätt forumdel men hittar inget bättre så testar här!, Vet ngn när Inet.se får in nästa leverans med kort ur 5000 serien speciellt 5850 Beställde ett helt system därifrån och fick efteråt reda på att dom inte hade korten i lager. Vilket jag borde listat ut men men.. Så min fråga är vet någon? Tack på förhand!

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem

Varför inte fråga inet detta?
Dom borde väl veta detta bättre än någon annan.

Permalänk

Har frågat dom men dom har inget svar så undrar om någon annan vet något.

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem

om inte dem har svar, hur ska nån annan ha? ;p

Permalänk
Medlem

Ja eftersom att inet själva inte vet så är det ju ganska svårt att någon annan ska veta det.
Det finns väl så många anledningar väl varför dom inte säger när dom får in korten antar jag så dom väljer väl att inte säga nåt datum för att inte göra kunderna besvikna när kunderna inte får korten vid datumet dom blivit utlovade.
Som många andra säger här väl beställ allt från inet och sen köper du bara kortet från något ställe som har det i lager.