Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
Några nya banor känns som lite mesiga ordval, 5, förmodligen rätt långa kampanjer(kan ju va skitlånga, vet vi ju inte) nya kampanjer är väl inte så tokigt. Än så länge vet vi inte ens kvaliten på dom fullt ut, dom kan va dåliga, men dom kan också va alldeles lysande(banan i demot va väl lite väl lysande dock, dagstid är rätt blä".
Det har varit väldigt mycket fördomar för ett spel vi ännu inte har spelat, de va ju mkt snack före demot me liksom.

Om 1 vecka får vi se vad köparna har för åsikter.

Jag tycker att skräck är skitjobbigt och är superglad för att de har släppt alla mörka korridorer och nattbanor! Var helt skakis efter att ha spelat en kampanj i ettan... Om inte annat är det mer realistiskt att överlevarna skulle färdas under dagen, haha.

Kan dock förstå om folk blir sura om spelet blir mindre läskigt. Hoppas att man kan ändra tid på dagen på banorna(i editor såklart), det vore jävligt häftigt att kunna spela banorna under både nattetid och dagtid.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem

Pre-ordered på Steam nu. 230:- kändes ganska överkomligt.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gramner
Pre-ordered på Steam nu. 230:- kändes ganska överkomligt.

230? Hur?

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
230? Hur?

Antar att han köpte 4-pack under rean och dela på priset med 3 polare.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
230? Hur?

$33.75 för en andel i ett 4-pack när nån i USA genomför köpet.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem

spelade igenom demon i helgen när jag tog med mig dumburken till en polare och det va faktiskt kul. men som sagt, inte värt pengarna. visst e det kul att slås med en stekpanna och att där e lite nya karaktäres så som "Spitters" och "Charger" men det e väl också det hela. demon var också fruktansvärt snål. 2 banor. tjoho.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Och fortfarande så har ingen gett mig en länk där det står att valve sagt: vi ska ge massa extra dlc/content som i TF2!

http://a.imagehost.org/view/0027/l4d_versus_tf2

http://www.youtube.com/watch?v=SQWylFmqnwM

Nu har du länkarna.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
[url]

http://www.youtube.com/watch?v=SQWylFmqnwM

Nu har du länkarna.

But, What the Hell?

Va väldigt inaktiv va de gällde datorspel vid den tiden L4D släpptes, så aldrig hört nårra egentligen löften om nånting..

Men vafan? fan avboka L4D2!!

Synd de e köpt på Steam bara!

Vapen, kampanjer, karaktärer..

Detta va faktiskt riktigt dåligt.

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
But, What the Hell?

Va väldigt inaktiv va de gällde datorspel vid den tiden L4D släpptes, så aldrig hört nårra egentligen löften om nånting..

Men vafan? fan avboka L4D2!!

Synd de e köpt på Steam bara!

Vapen, kampanjer, karaktärer..

Detta va faktiskt riktigt dåligt.

Kan du inte skänka det till mig ?

Me love L4D och gillar verkligen L4D2 demo'n

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Kan du inte skänka det till mig ?

Me love L4D och gillar verkligen L4D2 demo'n

Ja kan ta det.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd
Citat:

Hör inte att han säger:

'We'll add new missions, weapons, achievements for Left4Dead'
Snarare att han nämnde TF2 engång och säger att dom gjort x till TF2.

Och vadfan har update history med löfte att göra?

Hör dock att han nämner mkt om Mod community, den finns ju där ute, var väl ett par som gjorde nån kampanj.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Men se från deras syn... Ni som tycker att det är blåsning från dom...
Och att betala för L4D2
Jag håller med... Men!!!

Vad betalar du som spelar WOW på 1 år ?
Du betalar för spelet, du betalar varje månad....Nu käns L4D2 ganska billigt.

Men jag håller med...!!!

Visa signatur

:D

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrflash
Men se från deras syn... Ni som tycker att det är blåsning från dom...
Och att betala för L4D2
Jag håller med... Men!!!

Vad betalar du som spelar WOW på 1 år ?
Du betalar för spelet, du betalar varje månad....Nu käns L4D2 ganska billigt.

Men jag håller med...!!!

Det kostar även pengar för dom att göra DLC, tf2 har vi fått allting gratis även det lilla i L4D. Kostar pengar för dom, men inte oss, varför skulle domgöra gratis DLC? Räcker med tf2.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Det kostar även pengar för dom att göra DLC, tf2 har vi fått allting gratis även det lilla i L4D. Kostar pengar för dom, men inte oss, varför skulle domgöra gratis DLC? Räcker med tf2.

Ingen har sagt att DLC ska vara gratis. Att dom sedan gör en uppföljare med väldigt få nya saker borde den kosta mindre än ett prylpaket till Sims 3 och inte fullpris.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Förstår inte hur ni kan vara glada.

Visst, roligt med ett nytt spel, men jag blir rätt sur på valve...Dom släpper Left4Dead med nätsan inget innehåll, sen tror man att dom ska göra som dom typ alltid gör, släppa gratis uppdateringar med fler vapen,banor m.m.

Då släpper dom ett nytt spel med väldigt få nya saker....Pinsamt sätt att mjölka folk på pengar enligt mig.

Har alltid gillat Valve för att dom uppdaterat och fixat gratis så man fått mycket för pengarna. Men nu gör dom en helomvändning istället...suck...

1:a Left 4 Dead blev nu ett "INTE VÄRT PENGARNA SPEL" :/

MM jag struntar helt i l4d. Gillar inte när företag håller på sådär.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Kan du inte skänka det till mig ?

Me love L4D och gillar verkligen L4D2 demo'n

Haha, är me tokig i L4D, därav att ja vågade mig på en 2:a för nästan 500kr va väl mer en principsak att dom inte skulle få pengar för de nu när ja hörde deras löften som aldrig blivit verklighet, varken sett nya vapen eller karaktärer, och heller inga nya kampanjer(hade dom pratat i singular här hade de varit en annan femma,crash course) ^^

nejdå, om 5 dagar ska här spelas

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Ingen har sagt att DLC ska vara gratis. Att dom sedan gör en uppföljare med väldigt få nya saker borde den kosta mindre än ett prylpaket till Sims 3 och inte fullpris.

Men det säljer ju ändå!
Ni är en minoritet liksom.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

Pimpin666: Räknar du inte kartor som nytt content?

För du är medveten om att l4d2 har mer content än ettan?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r:Grid
Haha, är me tokig i L4D, därav att ja vågade mig på en 2:a för nästan 500kr va väl mer en principsak att dom inte skulle få pengar för de nu när ja hörde deras löften som aldrig blivit verklighet, varken sett nya vapen eller karaktärer, och heller inga nya kampanjer(hade dom pratat i singular här hade de varit en annan femma,crash course) ^^

nejdå, om 5 dagar ska här spelas

Skit också

Jo L4D är ett riktigt fint spel, L4D2 är också mkt trevligt:)

Permalänk
Avstängd

Jag testa 1:an lite med min bror. Gav upp ganska fort. Tror jag var lite torsk på WoW då. Men drog ner demot till 2:an nu och körde över steam.Fasen så kul det var. 6.8 timmar på demot :). Så jag köpte det över Steam igår. Jag har ju aldrig kört 1:an så jag vet inte hur pass likt det är. Kanske ingen höjdare om man har kört 1:an mycket. Men iaf. Det släpps ju i morgon på Steam. Kan jag alltså börja lira vid 00:00 inatt?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Jag testa 1:an lite med min bror. Gav upp ganska fort. Tror jag var lite torsk på WoW då. Men drog ner demot till 2:an nu och körde över steam.Fasen så kul det var. 6.8 timmar på demot :). Så jag köpte det över Steam igår. Jag har ju aldrig kört 1:an så jag vet inte hur pass likt det är. Kanske ingen höjdare om man har kört 1:an mycket. Men iaf. Det släpps ju i morgon på Steam. Kan jag alltså börja lira vid 00:00 inatt?

om 10h?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Fan, vill så gärna lira detta men inte en ända jävel av polarna vill vara med på en 4-packs deal. Dom orkar inte ta tag i det även om jag säger att jag fixar allt... Gud!

Permalänk
Avstängd

Hitta ett forum nu: This game will unlock in approximately 9 hours

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

8h
imon efter radiosändningen så..se om de blir ris ellr ros

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

men vafan, webhallen säger ju den 19:e? men om man köper på steam så släpps det nu om några timmar worlwide.. trodde 17:e gällde bara usa.

Permalänk
Medlem

Sitter nu och väntar spänt på att få vara först med att spela hela kampanjen haha eller online it does't matter :D.

Dags för en egen L4D2 SweC steam gropp precis som ettan :D.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Avstängd

Jag tror jag väntar tills jag vaknar. Känns inte så bra att vänta 1.5 timme till sen sätta sig i det när man inte sovit. Då lär man aldrig komma i säng

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Jag tror jag väntar tills jag vaknar. Känns inte så bra att vänta 1.5 timme till sen sätta sig i det när man inte sovit. Då lär man aldrig komma i säng

Hahahahah jag har faktiskt sovit färdigt nu i (nu skojar jag inte) 10 timmar :D.

Du skriver att du väntar tills du vaknar hahahah är det ditt andra jag som skriver åt dig eller hahaha

jaja det kommer att bli grymt det här ser ni nån som heter "^FF^killerspider Aster" på nån online server då är det ju jag och då ska ni akta er

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem

Vill verkligen slå till, men alla banor jag kikat på (youtube) är i dagsljus. Förstår inte hur de tänkte riktigt.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Om du menar endast banorna som kom med demot så ja men inte alla banor i spelet är i dagsljus inte.

Här får du en smyg titt på banan The Swamp

http://www.youtube.com/watch?v=IsgV5Qlqd-s

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]