SweClockers-träff på Dreamhack Winter

Permalänk
Melding Plague

SweClockers-träff på Dreamhack Winter

Den som besöker Dreamhack Winter har möjlighet att träffa SweClockers redaktion och andra forumrävar på lördagen.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Kom nu inte och säg att ni inte vet var eller när det var efter att träffen är slut

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk

Hinner jag få mina datorprylar så jag kommer till DH, så ska jag allt titta förbi!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
Kom nu inte och säg att ni inte vet var eller när det var efter att träffen är slut

Största problemet brukar väl vara att man helt enkelt inte håller koll på klockan när man sitter där

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

Jag ska försöka titta förbi

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk

Kommer självklart förbi
Tar med mig Antiblaxx också

Visa signatur

Intel Core 2 duo E6850 3.8Ghz 24/7|Noctua NH-U9B SE2|Msi P7N SLI Platinum|EVGA Nvidia Gerforce Gtx 260|Corsair Hx650w|2x Western Digital 1Tb+ 1x 500Gb Green Power + Samsung 830 256GB SSD OS disk|Corsair Carbide 500R Vit

Permalänk
Medlem

hahaha, ser ju ut att vara max fem som är myndiga från göteborgsträffen

trodde inte det var så mycket ungar här

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas Dimestam
Vi ses där!)

Självklart Ger ni bort tröjor? för skulle gärna villa ha en Sweclockerströja bäst i test eller rekommenderas.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Hur många år måste man vara för att få vara med? (a)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MulleEng
Självklart Ger ni bort tröjor? för skulle gärna villa ha en Sweclockerströja bäst i test eller rekommenderas.

Jag med! Synd att Sweclockers shoppen är borta, fanns mycket trevligt där.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

Kommer kanske förbi en sväng om jag är i krokarna.

Tror jag var skyldig någon viss person kaffe har jag för mig

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Kommer att komma om det inte är någon match som ska spelas då!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
Största problemet brukar väl vara att man helt enkelt inte håller koll på klockan när man sitter där

Indeed somfan!
Satte påminnelse på mobilen i hopp om att jag kommer ihåg.
Ses förhoppningsvis där

Permalänk
Medlem

Lätt att man ska dit!

Är det inte dags för Dreamhack delen i övrigt att komma fram snart?

Permalänk
Medlem

Wohow jag är med på bilden(Y)
ska lätt dit igen:D

Permalänk
Medlem

Vi ses där

Visa signatur

Battlefield3:SthlmDoe
Antec P280// Core i7 3930K @ 4.0ghz // 16 Gb Corsair Dominator // Asus Rampage IV Extreme// Asus GTX680 SLI // OS-disk Samsung EVO 250GB// 2x 750gb samsung spinpoint f1// Creative soundblaster X-fi titanium

Permalänk
Medlem

ses där

Visa signatur

/i am ZoMeOnE

Permalänk
Medlem

Om jag orkar slita mig från allt nötande kanske jag tittar förbi. Är väl inte världens aktivaste medlem ändå så

Permalänk
Medlem

Tips till er som kör Windows 7 eller Vista, lägg en fästis på skrivbordet om "Swec DH möte". Eller knappa in ett alarm i mobilen, så kommer nog ihåg ;)..
själv går jag inte på DH, skulle nog vart kul att gå dit.

Permalänk
Medlem

vi ses där! ska bli första sweclockers träffen för mig, men andra DH
9 dagar!! TAGGA TILL!!

Visa signatur

Core i7 920 @ 3,8 Ghz | Noctua NH-U12P se1366 | P6T Deluxe | Corsair 6GB 1600 Mhz | ASUS GTX 295 | WD Caviar Blue 640 GB | WD Velociraptor 300 GB |Windows 7 Ultimate x64 RC | 3D Mark Vantage: 24 887 poäng | -----> Galleri <-----

Permalänk
Medlem

Enbart ledningen som är över 18 på den där bilden.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Snygg tumme upp.

Permalänk
Medlem

skulle va kul att komma och hälsa men asså ja är inte så aktiv här, kollar mest nyheter och byggloggar så ja är u helt okänd hahaha då äre ju inte lika skoj

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem

Varför lågupplöst bild i nyheten? Vill ju spana in alla medlemmar :/

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huddit
hahaha, ser ju ut att vara max fem som är myndiga från göteborgsträffen

trodde inte det var så mycket ungar här

Brukar väl vara mest "ungar" som är där? Eller har jag fel? Ska själv dit i vinter och är 14 år

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem

Klart man kommer!
och jag är ju nästan myndig iaf (A)

Permalänk
Medlem

hehe jag ska ditt får se om alla fördomar om dh stämmer

Visa signatur

//Mohahaha

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av siz00r
hehe jag ska ditt får se om alla fördomar om dh stämmer

Som vilka då? jag har inte hört några.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Gud vad man önskar att man kunde komma alltså.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd

HDG kommer att komma förbi och säga hej, sen tycker jag att vi borde arrangera någon tävling för alla Sweclockare som är där

MVH