Årets datorbutik 2009: nomineringstråd

Permalänk
Geeks
SweClockers

Årets datorbutik 2009: nomineringstråd

Vilka ska vara med i årets datorbutik 2009? Reglerna är enkla:

1. Butiken måste sälja datorer/komponenter.
2. Butiken måste finnas på webben.
3. Butiken måste vända sig särskilt till svenska konsumenter.

Jag nominerar (i ingen speciell ordning):

Komplett
Dustin/Home
Inet
Webhallen
Datorbutiken
Indomo
Netonnet
Misco
Alina
Mycom
JME Data
Maxfps.se
B-ray
Multitronic

Några fler som bör finnas med i den slutgiltiga omröstningen?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Inet hands down.

Köpt alla datordelar sen två år tillbaka från dem och det tänker jag inte ändra på.
Billiga
Snabb leverans (om Posten funkar som den ska)
Grym kundtjänst (De gånger jag mailat dem har jag fått svar inom en timme och de har alltid gått att resonera med kring eventuella funderingar som rör RMA, garantiärenden etc)

Permalänk

Inet

Visa signatur

Gud som haver cs kär, se på mig som bäst är
Vart jag än på banan trampar, står nån jävel där och campar
Lyckan kommer lyckan går, datorn åker ut i år!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Kom igen, läs första inlägget. Alla får rösta senare.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Ser bra ut.

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem

JME Data?

EDIT: B-ray.

Inga jag har handlat från men ändå.

Permalänk
Medlem

Du får copy-paste:a mitt inlägg till den riktiga röstningen

Permalänk
Medlem

inWarehouse.se?;) fast nästan samma som komplett..

Permalänk

x-core systems

vi har en butik i stan, och dom har väldigt många ovanliga grejer där, som är najs att lätt kunna få tag på

Permalänk

dustinhome och Inet är mina favoriter..

Visa signatur

xfx780i, e8500, corsair 650w, 4gb 6400 corsair, 2xleadtek9600gt extreme, vista 64, x-fi extrememusic. 17222 3dmark06 @3,8ghz (för länge sen)

Permalänk

boulevard?
inte handlat från dem och kommer heller inte göra detta, men kan ju vara kul och se vad resten av swec säger.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
boulevard?
inte handlat från dem och kommer heller inte göra detta, men kan ju vara kul och se vad resten av swec säger.

har faktiskt handlat från dom och det var inga problem

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Avstängd

Ja inte fan är det komplett med deras dyra fraktpriser deras dåliga tid på att frakta saker.. beställer du efter 12 så får du inga saker dagen efter!!!!

Posten går ju för fasiken vid 16.00!! så dåligt...

Inet håller jag på fast deras priser har skjutit i höjden.. grymt schyssta grym service grymma fraktpriser....

Permalänk
Medlem

ser bra ut..

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

maxfps.se kanske kan va nåt...

Visa signatur

>>MSI K9A2 Platinum | Phenom 9850be 2.5GHz@2.9GHz | Kingston 4gb PC6400 | Asus EAH4850 512mb CF | Corsair vx550w | HDD 500gb<<

Permalänk

Inet.se , alla dagar i veckan! Köpt allt därifrån, helt nöjd!

Visa signatur

AMD Phenom2 x4 955BE @3.2 GHz || Corsair 4gb 1333MHz DDR3 || XFX Radeon HD4890 1GB || 1x hitachi 300 gb, 1x WD 1000gb | 1x WD 160gb | 1x WD extern 400 gb || Antec Truepower Quattro 1000W || Asus M4A79XTD EVO || Razer Deathadder ||

Permalänk
Medlem

På första plats Inet, bättre service får man leta efter nr 2 skulle jag säga komplett och nr 3 misco

Visa signatur

®©

Permalänk
Medlem

Det är komiskt att folk inte kan läsa vad TS skriver......

JME data och inWarehouse borde nog vara med.

Visa signatur

Intel 2500k @ 4400MHz - Asus Maximus Gene IV - Noctua U12P - 8gb Corsair Vengence - EVGA 560Ti SOC - Corsair F60 - FD Define mini - Corsair 650W - BengQ E2400HD

Permalänk

Inet.se
Har handlat där i från nu i nästan 2 år och har altid varit lika smidigt och bra, RMA har fungerat skit bra också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muf3
Det är komiskt att folk inte kan läsa vad TS skriver......

JME data och inWarehouse borde nog vara med.

visar ju bara vad för sorts folk som verkligen sitter här och hur smarta dom är.

förövigt så ser listan ok ut

Permalänk
Medlem

Liontech.se & Multitronic.se

Permalänk
Medlem

Dustin Home
Inet
Indomo

Skulle tro dessa är nätets bästa butiker. Att samtliga dessutom har gratis frakt (dustin om man är student) gör det ännu bättre.

Visa signatur
Permalänk

Siba borde komma in som ett alternativ, kjell o co btw?

Visa signatur

Jag är trött på att alla vuxna säger att man kan få mardrömmar av spel, Själv så har jag dock varit med om det. När jag var liten så spelade jag ett spel som gick ut på att stänga in små studsande bollar så snabbt och effektivt som möjligt. Men så en natt drömde jag att jag var bollen, det var då jag upptäckte att jag hade Klaustrofobi...

Permalänk
Medlem

Men för *** berätta inte om ni tycker si och så om butikerna, tråden handlar om det är några butiker som INTE nämnts som borde vara med i omröstningen.

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.