Nya Kameraexperten?

Permalänk
Medlem

Nya Kameraexperten?

Satt och kollade lite prylar på blocket och såg riktigt låga priser...

Det här företaget har jag aldrig sett/läst om förut, och om ni ser priserna verkar de vara VÄLDIGT låga om du jämför med andra kända butiker.

Och såklar bara förskottsbetalningar...

Vad tror ni? Om så är fallet måste vi ju iaf varna så många vi kan.

http://www.snow-house.net/

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Bara förskottsbetalningar? Går folk på det fortfarande? Isåfall förtjänar de att bli av med sina pengar.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Priserna är helt galna.
Men jag är övertygad om att ett par hundra pers kommer gå på det.
För så fort priset är lågt så lämnar svensken förståndet vid dörren..

Permalänk
Avstängd

Mobiltelefonerna var inte så billiga. Iaf inte LG

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Bra tajmat inför julhandeln. :S En teori är att namnet (Snow-House) är valt utifrån just det.

"Vad-blir-årets-julklapp-bilden" är "lånad" från www.siba.se

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Avstängd

Kommer nog vara många som går på den...

köpte inte DELL AlienWare förut?m isf så borde ju inte dom sälja det då DELL inte såljs i butiker och AlienWare inte i svenska butiker:S??

MVH

Permalänk

http://www.allabolag.se/5562757053
Antar detta är det riktiga Snowhouse, inom Hotell och Restaurang.

Bluff, bluff och åter bluff

Permalänk
Hedersmedlem

http://www.allabolag.se/5562757053

Hotell & restaurangverksamhet. Verkar som om nån i företaget utnyttjar namnet för andra ändamål. Ingen jag hade handlat av iaf.

EDIT:
Bah, too slow

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Okej det ser ju inte lovade ut i alla fall, tror inte nån här på SWEC skulle gå på det , men det vore ju endå bra om det uppmärksamades av någon.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

Det är 100% scam sida:)
Ofta de har så stort utbud med så sjukt bra priser.
Samt att de har MAC, Alienware samt alla olika konsoler, ofta:)
De som köper därifrån förtjänar att bli blåsta!

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk
Medlem

bör man lägga ett tips mail till polisen?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Wtf? Ofta man inte fattar att det är en scam när affären kommer upp i november, heter "snow-house" och inrtiktar sig enbart på julhandel. Är tanken att den man lurar ska tro att det är därför man inte känner igen affären eller? För att den bara existerar vid juletid? LOL Vidare finns ju ingen leveransinfo, avtalsinfo eller dylikt.

Dock ser jag inte vart de låga priserna finns. Tycker det mesta ser normalt prissatt ut, förutom Xbox 360 elite 120gig för 1900kr..

Permalänk
Inaktiv

Det stinker riktigt ordentligt runt den där sidan...

Permalänk
Avstängd

La en order på alienware datorn, SJUKT bra pris ju!

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Allt va ju långt ifrån billigt typ G25'an va normal pris även ps3 handkontroll, hade handlat någon annanstans av ren princip sak

Visa signatur

//Tobbe A.K.A -=[warper]=-

Permalänk
Medlem

Extra kul att exakt ALLA produkter finns "i lager". Har aldrig stött på en enda webshop där ALLTING finns i lager, speciellt inte någon liten shop som den här..

Permalänk
Medlem

Btw, hur kommer det sig att XBOX 360 ELITE 120GB+2 spel inte finns att hitta i menyerna? Bara på startsidan! Går man i menyerna är det en Arcade utan tillbehör för det priset..

Call of duty MW2 kostar 399kr i menyerna men 299kr på startsidan..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tSp
Dock ser jag inte vart de låga priserna finns. Tycker det mesta ser normalt prissatt ut, förutom Xbox 360 elite 120gig för 1900kr..

Jag ser ett helt gäng underliga priser direkt på start?
PS3 Slim - 2295:-, prisjakt: 2795:- (Sekvencia, så inte ens seriöst där)
Samsung LE-46B679 - 10595:-, prisjakt: 13995:- (Dustin)
Panasonic SC-PT570 - 2490:-, prisjakt: 3394:- (Sekvencia, igen)
osv.

Permalänk
Medlem

De har postförskott också. Blir väl som med kameraexperten. De få satar som beställer via postförskott får sina prylar och de andra blir utan.

Och när de fått in tillräckligt med pengar ....BYE BYE.

Och det verkar som flera saker inte är direkt billiga tex Sonys TV

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Snow-house support info:

Vi på Snowhouse har en kunnig personal som ger dig som kund råd om produkter och teknik, och låga priser som, ekonomiskt sett, ger dig råd att köpa de produkter du vill ha.

Oavsett om du handlar i vårat lagerhus eller på Snow-house.net strävar vi efter att du får den information och hjälp du behöver. När du besöker vårt lagerhus hjälper vår duktiga personal dig till rätta. Här på Snow-house.net kan du ta hjälp av FAQ eller våra köpråd.

Siba's:

Vi på SIBA har både kunnig personal, som ger dig som kund råd om produkter och teknik, och låga priser som, ekonomiskt sett, ger dig råd att köpa de hemelektronikprodukter du vill ha.

Oavsett om du handlar i ett av våra varuhus eller på siba.se strävar vi efter att du får den information och hjälp du behöver. När du besöker ett av våra varuhus hjälper våra duktiga säljare dig till rätta. Här på siba.se kan du ta hjälp av FAQ eller våra köpråd.

Ganska lika

Permalänk
Medlem

Nej, det finns inte postförskott.. Finns ju bara att välja kortbetalning

Permalänk
Avstängd

Skulle aldrig handlat därifrån.

Btw. Ang. sidan. Hur gör man en affär sida? Det är ju noobs som gjort den där, orkat inte ens göra egna bilder, headern e ju fan paint typ.

Finns det mallar eller något att ladda ner?
Skulle vilja pilla lite med affärsite

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Det finns företag som säljer färdiga webbshopar som du designar om hur du själv vill. Du får med kundsystem, köpfunktioner osv. Kostar inte speciellt mycket.

Permalänk
Medlem

Gillar den här meningen i deras villkor

"SnowHouse äger rätt att ändra offererade priser på hemsida och övriga publikationer utan föregående avisering. Mellan SnowHouse och kund gäller avtalat pris om inget annat särskilt överenskommits. Försäljning sker mot postförskott (maximalt 10 000 kr inklusive moms vid kontant betalning)"

Permalänk

tycker om deras fina knapp.

gå till kunvagnen.

kun vagn?

Permalänk
Medlem

så om man kör postförskott så kan man göra ett kap =), dock kan det vara piratkopior som går sönder efter 1 vecka...

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mollusk
Oavsett om du handlar i vårat lagerhus eller på Snow-house.net ..

Fast det där med 'lagerhus' lät ju lite latjo - var finns det nån stans? Inte på Blekholmsterassen 11 väl - hur ser det ut där egentligen?

Permalänk
Medlem

Polisanmäl? Kan ju inte vara seriöst med tanke på priserna...

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nattmannen
tycker om deras fina knapp.

gå till kunvagnen.

kun vagn?

Naruto-kun vagnen?

Visa signatur

lolclockers