DHW09: Fnatic i MSI:s boxningsring

Permalänk
Melding Plague

DHW09: Fnatic i MSI:s boxningsring

Taiwanesiska MSI lockar besökare med en udda monter som huserar den speltokiga klanen Fnatic.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd
Permalänk

Coolt :)

Coolt

Visa signatur

Ryzen 5 5600X @stock | ASUS ROG STRIX B550-F | MSI RTX 3070 VENTUS 2X OC | 32 GB DDR4 @3600 MHz

Permalänk
Medlem

Är det ett grafikkort på sjätte bilden höger om moderkortet? Det ser ganska biffigt ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nembo
Är det ett grafikkort på sjätte bilden höger om moderkortet?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=483709

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nembo
Är det ett grafikkort på sjätte bilden höger om moderkortet? Det ser ganska biffigt ut.

Beff! 4890 m. MSI's "Cyclone" cooler.

edit*
För övrigt hade MSI en fet hörna

Visa signatur

#1 Workstation/Spel: AMD Ryzen 1700 | Asus B350 Prime | 16GB DDR4| MSI GTX 1080 Gaming X | Intel 500gb m2 SSD | FSP Aurum 750W 80+ Gold | Windows 10 x64 |

Permalänk
Medlem

åååh! man får bara ångest att man inte åkte dit

tråkigt är dock att man inte umgås med så mycket folk som hänger på DH heller

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Håller med dig Rawet

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Gillar MSIs nya grejer, tyvär har jag mest haft dålig erfarenhet utav dom, men dom kanske har bättrat sig nu...

får se om det kanske blir MSI moderkort och grafikkort så att det är Matchande!

MVH

Permalänk

Fnatic ftw

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
åååh! man får bara ångest att man inte åkte dit

tråkigt är dock att man inte umgås med så mycket folk som hänger på DH heller

Har fått precis samma känsla detta år. När jag missat det tidigare har det känts mer som att det vore lite kul att åka, men denna gång är det fan ångest.
Det hade förövrigt blivit mitt tionde DH om jag hade åkt.

Permalänk
Medlem

Verkar ju nästan värt att åka till DH bara för att titta på monter.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Verkar ju nästan värt att åka till DH bara för att titta på monter.

Ja fan alltså, jag åker hit mer för att titta på allt än för att "LANA" okej det blir ju LAN med, men fett skoj att kolla på allt oxå!

MVH

Permalänk
Medlem

Fick inte fnatic's dota-lag vara med och leka?

Permalänk
Medlem
Citat:

Biffiga grafikkort visar bild i 3D.

Hela meningen känns...gammal.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InluZion
Ja fan alltså, jag åker hit mer för att titta på allt än för att "LANA" okej det blir ju LAN med, men fett skoj att kolla på allt oxå!

MVH

Jasså, finns det mycket folk som åker ner för att göra annat än lana.
Det väcker nämligen mitt intresse betydligt mer. Hur mycket prylar finns det att kolla på, är det en rundtur på 5min eller finns det lite mer än så?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Jasså, finns det mycket folk som åker ner för att göra annat än lana.
Det väcker nämligen mitt intresse betydligt mer. Hur mycket prylar finns det att kolla på, är det en rundtur på 5min eller finns det lite mer än så?

Mer än 5 minuter, definitivt ^^
Finns en hel del där. Sedan så beror det också på vilken tid på dygnet som man trallar runt där ^^ på natten och vid kvällstiden så brukar alla bli rätt sega.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acke5
Mer än 5 minuter, definitivt ^^
Finns en hel del där. Sedan så beror det också på vilken tid på dygnet som man trallar runt där ^^ på natten och vid kvällstiden så brukar alla bli rätt sega.

Rapportering live från DH, nu på kvällen (natten) stänger alla utställare och sätter staket så man inte kan gå runt överallt.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

Synd att MSI inte visade upp ett Big Bang kort med Hydra...

Visa signatur

Balle

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
åååh! man får bara ångest att man inte åkte dit

tråkigt är dock att man inte umgås med så mycket folk som hänger på DH heller

+1

Permalänk
Medlem

vad är det för laptop som visas?

Edit: dumma mig, det står ju på den xD

Permalänk

f*n va fet deras monter var !:D

såg också gtx 295 Mars irl för första gången igår och vart förvånad hur maffigt det var,

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Fet monter, synd att deras produkter inte är i närheten av "feta". Mest haft strul med MSI prylar genom åren.

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrfisse
Fet monter, synd att deras produkter inte är i närheten av "feta". Mest haft strul med MSI prylar genom åren.

Ok.. Jag har bara haft bra med MSI produkter genom åren...Du måste ha haft otur....
Jag har körde asus ett tag imellan och där fick bara krångel..så gick tillbaks till msi...
Nu har jag nästan allt i msi..(ett zotac kort har jag med)

EDIT: Vill lägga till det att jag snackar inget dåligt om ASUS bara för att jag har haft problem med det..Alla stora aktörer gör bra produkter idag....Men jag har fastnat för msi för det fungerar bra för mig som gillar aggressiv överklockning....

Permalänk
Medlem

Körde de inte Call of Duty: Modern Warfare 2 där med?

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk
Avstängd

Skulle inte ens ta skiten MSI med tång

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Hahaha, var förbi som besökare och körde QL mot Spart1e och någon till. Blev totalt överkörda då det är omöjligt att spela Quake med en random mus och ingen config. Inte för man hade vunnit men hade ju varit roligt att spela då iallafall..