DHW09: Cooler Master och Mionix

Permalänk
Melding Plague

DHW09: Cooler Master och Mionix

Graverade datorlådor och purfärska möss står på schemat när SweClockers besöker herrarna från Cooler Master och Mionix.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

JAG VILL ÅKA DIT:(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lundstrom.emil
JAG VILL ÅKA DIT:(

Tackade nej till att åka dit över dagen.. tjejens bror frågade mig om jag ville följa med, fanns tydligen backstagemöjligheter om jag hörde rätt.

Men men, studerar man så får man verkligen prioritera. På gott och ont..

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

riktigt snygga graveringar! Jag var där i somras, hade gärna åkt dit nu också men är ändå sjuk så det var väl bara tur att jag inte beställde

Permalänk

måste ta mig ned till dhsummer

Permalänk

Och var är Cooler Master som rubriken hintar om?

Permalänk

Erhmm.. dumma mig bokat upp mig i helgen så kan tyvärr inte träffa Magnus 'Wolverine' Persson .. Få bli en annan gågn eller någon goodvil senare hoppas du får tillräkligt med kaffe av andra personer

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dubbelmacka87
Och var är Cooler Master som rubriken hintar om?

Det var ju där Wolverine stod, han tog väl för mycket uppmärksamhet för att man skulle fatta att det var CM's burkar som han moddade

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

tyckte han såg ganska sleten ut haha. för mycket whiskey och moddning?

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

Ni som är på/ska till DH och funderar på att plugga på Högskola får ju absolut inte missa att prata med de elever som finns i montrarna, bland annat från Chalmers och Jönköpings Tekniska Högskola!
För JTH finns bland annat Grafikerna (DG) och Nätverksteknikerna (DD) på plats under hela eventet, dygnet runt, så sväng förbi vet jag!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av this
Det var ju där Wolverine stod, han tog väl för mycket uppmärksamhet för att man skulle fatta att det var CM's burkar som han moddade

Aha nu såg jag Cooler Masters logga ovanpå en dator. Väldigt svårt att se.
Trodde det skulle vara mer fokus på deras produkter men men...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Disclose
tyckte han såg ganska sleten ut haha. för mycket whiskey och moddning?

han kanske inte är 16 år som dig

edit: jag bläddra igenom http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...
för attse om du skrivit in dig så jag inte skulle ge allt för fel ålder på dig. dock fann jag att han va 37år wolverin så det förklarar ändå en hel del. Man blir tyvär äldre.

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem

Har helt gett upp hoppet om att få komma ditt någon gång.... alltid jobb eller tentor som ligger i vägen hela tiden.

Edit:
Snyggt arbetat av Wolverine som vanligt

Permalänk
Medlem

omFg, jag skulle kunna döda för den där Hellsing-lådan.

Visa signatur

Lyssna till vad jag menar, inte vad jag säger!
|| Win11 x64 -- AMD Ryzen 7 3700x @ 3.6GHz -- Noctua NH-U14S -- Asus ROG Strix B450-F Gaming -- Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC -- Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x16GB @3600MHz -- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD -- Corsair RM750x 2021 ||

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joar
omFg, jag skulle kunna döda för den där Hellsing-lådan.

+1

Wolverins Hellsing graverade sidoplåtar *dregel*

Säljer du dina graverade Chassin/Sidoplåtar, Wolverine?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kockski
han kanske inte är 16 år som dig

edit: jag bläddra igenom http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...
för attse om du skrivit in dig så jag inte skulle ge allt för fel ålder på dig. dock fann jag att han va 37år wolverin så det förklarar ändå en hel del. Man blir tyvär äldre.

jag är 20 och inte 16. så där tog du fel på 4 år. man behöver inte bli gammal, Live fast, Die... eller dö ung och bli ett vackert lik. bara att välja ^.^

fast jag vill nog bli gammal istället. en skrömplig krut gubbe!

och ja, jag har skrivit i den tråden.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r3mpuh
+1

Wolverins Hellsing graverade sidoplåtar *dregel*

Säljer du dina graverade Chassin/Sidoplåtar, Wolverine?

Han skrev i sin "DH vinter gravyr tråd" att han gör beställnings jobb Skicka han ett PM så ställer han säkert upp på rätt projekt och betalning

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Ang prototyperna så säger det inget alls. Det ända som är skildnad mellan varandra är små saker som ändå är ändrade från oem.

Men visst, bra ide, synd att det inte funkade för mig.

Permalänk
Medlem

Såg dom innan, fasen va snygga!

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk

Kollade på när han graverade en HAF-sidodörr förut..

Inga dåliga skills han har alltså Grymt snygga lådor som stoltserade där.
Hoppas han är kvar imorgon så kanske jag försöker beställa en liten gravyr av honom

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Disclose
jag är 20 och inte 16. så där tog du fel på 4 år. man behöver inte bli gammal, Live fast, Die... eller dö ung och bli ett vackert lik. bara att välja ^.^

fast jag vill nog bli gammal istället. en skrömplig krut gubbe!

och ja, jag har skrivit i den tråden.

ja ja jag ber om ursäkt för det då men jag hittade dig inte efter en stadig genomgång

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

Alltså ja SKA köpa Minox lurarna.. har bara hört bra om dom från polare som köpt och de e funkar utmärkt för bla CSS...

Visa signatur

[i7-860]-[Zalman CNPS-10X Extreme]-[Asus DELUXE]-[4gb Dominator 1600mhz]-[GeForce 260 OC]-[1TB WesternDigital GP]-[CoolerMaster Sniper]-[Corsair 750W TX]