Geforce 195.62 godkänd för WHQL

Permalänk
Melding Plague

Geforce 195.62 godkänd för WHQL

Drivrutinen Geforce 195.62 har passerat Microsofts WHQL-process och är nu godkänd för Windows XP, Vista och Windows 7.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Nice men denna drivrutin kom ut för 4 dagar sedan.

Sen låter det lite fel att skriva Geforce 195.62

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orici
Nice men denna drivrutin kom ut för 4 dagar sedan.

Sen låter det lite fel att skriva Geforce 195.62

http://www.sweclockers.com/nyhet/10173-geforce_19562_whql-kan...

Enligt pressreleasen blev den stämplad som WHQL idag, och drivrutinen heter faktiskt Geforce.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Har lite problem med min hårdvara.
Kanske inte är rätt ställe att ta upp det men någon som känner igen det här?

Har grymt mycket problem med mitt Asus 9600GT just nu... Måste ladda från Asus hemsida så nvidias drivisar funkar inte för mig -> får bara 'ingen signal' på skärmen... grymt störande. Vilket betyder att jag inte kan få de senaste.

Ingen som har liknande problem? har ett moderkort med P35.

Permalänk

Testade denna drivrutin när den var i beta-stadiet. Efter installationen hittade min dator inte min TV som var inkopplad i den andra DVI porten. Efter att ha bytt tillbaka till föregåend WHQL-drivrutin funkar det som det ska igen.

Någon annan som har liknande problem med denna drivrutin?

Win 7 x64, 8800 GT

Permalänk
Medlem

Jag har också mitt kort kopplat till tvn men med drivrutinen är båda skärmarna svarta.

WinXP Pro, 32Bit

Permalänk
Medlem

Geforce 195 verkar komma till laptops. det finns åtminstånde ett par stycken beta på det, den senaste 195.55

Blir nog ett skönt lyft från tidigare 186.81 som i skrivandets stund är den WHQL certifierade drivrutinen för Geforece M series (Notebooks)

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
http://www.sweclockers.com/nyhet/10173-geforce_19562_whql-kan...

Enligt pressreleasen blev den stämplad som WHQL idag, och drivrutinen heter faktiskt Geforce.

Det står på nVIDIA:s site: Release Date: 2009.11.26

Sen tycker jag att det låter bättre om man skriver "Geforce drivrutin 195.62 WHQL godkänd" typ.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Installera eller ej?

Jag har ett GeForce 8600GT och till synes inga problem är det ändå ide att uppgradera till denna nya drivrutin?