Proffsmoddaren Wolverine intervjuas på DHW09

Permalänk
Melding Plague

Proffsmoddaren Wolverine intervjuas på DHW09

SweClockers-profilen och proffsmoddaren Magnus "Wolverine" Persson intervjuas av nederländska Kaos Gaming.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Permalänk

"So you can do it at home?"

"Sure"

Jo visst kan man det men det kommer ju knappast se lika bra ut som wolverines mästerverk men kul att han fick lite mer creds. han är förjävla duktig.

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem

Redigt fina grejer.

Älskar verkligen den svenska-engelskan =P
lika så när finnar pratar engelska hehe.

Nae men tummen upp för att han får mer creds!
Galet snygga prylar.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Proffsmoddare

Sweclockers är elaka!!!
ffs jag var nyvaken fyllesjuk och fick 10 sec på mig att förbereda, låter ju helt efterbliven

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Sweclockers är elaka!!!
ffs jag var nyvaken fyllesjuk och fick 10 sec på mig att förbereda, låter ju helt efterbliven

Haha ja vi är elaka

Skön intervju:), skön engelska av er båda.

Saknat holländarnas uttal när de pratar engelska :P..

Permalänk
Musikälskare

Blir lika impad varje gång, hmm va mer kan man säga ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Sweclockers är elaka!!!
ffs jag var nyvaken fyllesjuk och fick 10 sec på mig att förbereda, låter ju helt efterbliven

ursäkter ....

ne, men ot: riktigt snygga, man kanske skulle ta och ge en hellsing gravyr åt brorsan när han fyller jämnt, han har älskat dom i åratal nu.

Permalänk

Tyckte nog att holländaren var en kratta på engelska om man jämför med en nyvaken fyllesjuk Wolverine.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Sweclockers är elaka!!!
ffs jag var nyvaken fyllesjuk och fick 10 sec på mig att förbereda, låter ju helt efterbliven

GOD JUL

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

500kr = 150£... Fan jag har blivit blåst mer en en gång!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
500kr = 150£... Fan jag har blivit blåst mer en en gång!

Han säger faktiskt 1500

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
500kr = 150£... Fan jag har blivit blåst mer en en gång!

interjuvaren säger också 150 € , inte £.

Visa signatur

Asus UX32VD-R4002V

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kabex
Han säger faktiskt 1500

För att vara petig så säger han 15 hundra, vilket blir 1500.
Eller ungefär 140€.

Permalänk
Medlem

Varför är det så SJUKT JÄVLA HÖG MUSIK i början och slutet i klippet!? Höll på att göra på mig då jag inte var beredd.

Annars så var det en intressant intervju. Blir alltid sugen på en egen gravering när jag ser andras chassin, men efter ett tag minns jag alltid hur skitigt mitt chassi alltid blir och buckligt för någon anledning, så det känns inte värt det.

Permalänk
Medlem

gick förbi och tittade på graveringarna, vädligt VÄLDIGT fina måste jag säga. fint jobb du gjort med burkarna Magnus.

Visa signatur

Dator 1 i7 920 @ 3,2 ghz, GTX480
Dator 2 Phenom II 940 @ 3 ghz, GTX280

Permalänk
Medlem

Hah, älskar Järvens brytning, helskön! Vad pratar han (du) för dialekt på svenska?

Grymt snygga gravyrer, jag är mycket imponerad... Sitter också och är sugen på en Hellsinglåda, men det svider i plånboken.. >.< Hyfsat överkomliga priser måste jag dock få säga!

/joar.

Visa signatur

Lyssna till vad jag menar, inte vad jag säger!
|| Win11 x64 -- AMD Ryzen 7 3700x @ 3.6GHz -- Noctua NH-U14S -- Asus ROG Strix B450-F Gaming -- Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC -- Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x16GB @3600MHz -- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD -- Corsair RM750x 2021 ||

Permalänk

Måste vara sjukt konstigt att titta på ett sådant här klipp som engelskspråkig.
Ett tag trodde jag att båda vara svenskar för att gå över till att tro att intervjuaren var finsk för att slutligen konstatera att han bara var efterbliven

Permalänk

Hmm.. kanske du skulle haft en kopp kaffe först..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Irreparabel
Måste vara sjukt konstigt att titta på ett sådant här klipp som engelskspråkig.
Ett tag trodde jag att båda vara svenskar för att gå över till att tro att intervjuaren var finsk för att slutligen konstatera att han bara var efterbliven

Holländare (Snart kommer en flame om att det faktiskt heter nederländerna.)
Men efterbliven fungerar ju också

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Det lät lite som att gravering var något de aldrig sett i Nederländerna. De kanske inte har internet heller?

Väldigt fina gravyrer där, och underbar dialekt på det.

Permalänk

Haha, bästa svengelska brytningen på länge!

Permalänk

Fy fan vilken dålig intervjuare!!!
''I don´t know what to say'' Nähä, men shut up then!

Permalänk

Tycker priset är väldigt bra för 6h arbete. 250:-/h

Jag hoppas Wolverine får många beställningar i och med detta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Sweclockers är elaka!!!
ffs jag var nyvaken fyllesjuk och fick 10 sec på mig att förbereda, låter ju helt efterbliven

Låter bra mycket bättre än finnenm han letar ju efter orden.. Dålig förberedd han med misstänker jag

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Kan man skicka in chassin till dig magnus för att få dom graverade? För 1500kr?
Låter ju väldigt intressant faktiskt.

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Avstängd

jag tycker han va duktig på engelska skälv skulle man bli ställd när man väl glömmer bort det engelska ord man behöver för just det ändabruket i konvesationen. men Wolw... han prata ju på som om han bara hade pratat engelska i hela sitt liv.

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Proffsmoddare

Jag brukar inte ha problem med att hitta orden men man blir så jävla ställd när någon kastar upp en kamera i ansiktet på en och börjar ställa frågor. På dreamhack snackar jag mer engelska än svenska då jag alltid är där med utländska företag så hjärnan blir automatiskt satt i engelska läget

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Alltid diggat dina gravyrer Wolverine (:
Creds till dig, du är förjävlig på det

Visa signatur

Workstation: ASRock Z87 Killer | 4770k@4.2GHz | AMD 7970 x2 CF@1050GHz | 16GB DDR3 @ 1600MHz/CL9 | Corsair HX850 |
Enthoo Primo | D5&Photon 170 | 420+360 Rad 60mm | EK CSQ CPU+GPU+GPU vattenblock
ESXi Server: ASUS P9X79 Deluxe | 3930k | 32GB DDR3 @ 2400MHz/CL10
Audio: M-Stage HPA-2 USB | NAD D3020 | Ultrasone Pro 900 | Hifiman HE-400 | Fostex TH-X00

Permalänk

underbar swengelska <3

Visa signatur

Core i7 6700k, Msi Z170m mortar, 16gb Hyperx DDR4, Evga GTX 970 4gb ACX 2.0+ SSC, Corsair hydro H100i , Corsair Carbide Air 240 , Fractal Design Integra M 750w