Inet är årets datorbutik 2009

Permalänk
Melding Plague

Inet är årets datorbutik 2009

Med över 50 procent av rösterna kammar Inet hem den åtråvärda titeln Årets datorbutik 2009.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Tänk så lite som behövs för att få nöjda kunder, gratis frakt, att inte fler butiker inser det.

Nu menar jag inte att det bara är pga gratis frakt men det gör otroligt mycket!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Välförtjänt! Grattis till Inet och förhoppningsvis fortsätter de jobbar hårt för sina kunder.

Visa signatur

Mystique 631 | Hiper 580W | DFI LT X38 T2R | E6700 4GHz| Fuzion custom vattenkylning | HyperX 1150MHz @ 1310MHz | Asus 8800GT

Permalänk
Medlem

Stort grattis!

Hoppas det motiverar till att bli nästa år igen.
Bra morot att tugga på!

Och åter igen, grattis Inet.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Flera affärer har fraktfritt med studentrabatt, inet brukar dock även ha lägst priser

Permalänk
Medlem

Grattis Inet! Har själv aldrig handlat där men man blir ju frestad nu

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Inet är en mycket vettig butik, både på nätet och de fysiska butikerna. Genuint kunnande och mycket trevliga.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Grattis Inet, mycket bra affär och ni behåller en väldig trogen kund!

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk

Bra då kan dom sänka sina priser nu när dom vet att dom är populära!

Permalänk
Avstängd

Inet:Bra service BILLIG frakt! skickar paket tills 16.00 typ...
Komplett: svindyr frakt skickar ej paket efter 12.00 skitsura i telefon
Man får aldrig en krona billigare ifrakt lr nåt fast man har handlat där i 10år..

skickar dom 2 paket blir det dubbel frakt... förstår inte hur dom tänker...

Grattis inet

Permalänk
Medlem

Har bara handlat på Inet en gång och det var när man behövde en ny skärm 2005. Förvånansvärt snabbt för en CRT då. Grattis Inet!

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Grattis Inet ni förtjänar det verkligen!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

grattis inet! ni förtjänar det! köpt alla mina datorer där och tänker nog forstätta med det. bra support!

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

Tror nog Inet kommer ta allt fler marknadsandelar från jättarna, Komplett, dustin och webhallen. Webhallen har ju hutlösa priser på komponenter kan knappt fatta att folk handlar där, men de har ju fördelen med en butik i sthlm så det blir hyfsat smidigt med RMA.

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Avstängd

grattis!!

Visa signatur

P182. i5 750@4,01. 5770. 4GB corsair 1600mhz. win7 ultimate 64.X-25 g2 160GB. noctua nh-u12p.
Foto: D5100. 18-55mm.50mm1,8. sb800.

http://corruptio.blog.com/

Permalänk
Medlem

Inet är sannerligen en riktigt bra butik, handlar det mesta där ifrån och deras support är otroligt bra De har behandlat mig bättre än förväntat när det krånglat.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallor
Tänk så lite som behövs för att få nöjda kunder, gratis frakt, att inte fler butiker inser det.

Nu menar jag inte att det bara är pga gratis frakt men det gör otroligt mycket!

Måste hålla med. Beställer ofta en massa små paket på runt 500kr-800kr och då är frakten en stor kostnad.

Inte haft problem med mina saker än så jag har inte haft chans att klaga på supporten.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Grattis Inet! Har helt missat röstningen men hade röstat på er utan att tveka! Gör ofta beställningar och är ALLTID lika nöjd ;D!

Permalänk
Medlem

Grattis Inet. Jag hoppas ni inte ändrar på er!

Permalänk
Medlem

Jag har missat inet helt, kanske blir därifrån jag beställer i framtiden då, låter ju som en bra butik.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk

Det ABSOLUT enda minuset med Inet är att det inte finns butik i Stockholm, samt att dom ibland har lite bristfällig lagerhållning, men det hindrar mig inte från att ge dom 10/10 i betyg.

Permalänk

Grattis inet.
'
Själv är inet den enda datorbutiken jag kommer handla på då jag har bra erfarenheter från dom. Men dom skulle gärna ha bättre lagerhållning..

Permalänk

Grattis Inet ni förtjänar det!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

grattis inet, det förtjänade ni.

Permalänk
Medlem

Knepigt att komplett inte fick fler röster, jag tycker de är ett kalasföretag. Fast nu kan ju inte alla tycka likadant förstås. Grattis till Inet iaf :).

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Ja, mycket välförtjänt.

De har aldrig krånglat för mig och alltid svarat snabbt på mail.
Priserna är inte alltid billigast, men de är ändå ofta relativt fördelaktiga.
Dessutom gillar jag verkligen det här med fri frakt för Sweclockersmedlemmar.
Det tror jag dom har tjänat mycket på genom fler kunder härifrån.

Inet kör jag alltid på om jag beställer via nätet.
Köper jag i butik är det i princip alltid Webhallen som verkar klart billigast bland de fysiska butikerna.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att få fraktfritt då?
Har missat det helt att vi medlemmar har det.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk

Gött mos!

Visa signatur

Hoppla hoppla, här va de helikoptersmörgås!

Permalänk
Medlem

Man loggar in hos inet, sedan klickar man på en speciell länk härifrån och får då upp varan "fraktfritt för Sweclockers" som man "köper" för 0 kr.

Sök på "fraktfritt sweclockers Inet" i forumet så bör du hitta länken.
Har den tyvärr inte sparad.

Edit : Här är den.

https://www.inet.se/artikel/6101343/

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.