Permalänk
Medlem

Träning för rumpan, bygga dator?

God afton!

Byggde min tredje burk häromdagen, och jag lade märke till att alla gångerna har jag haft en otrolig träningsvärk i RÖVEN dagarna efter. Dvs så att man staplar fram.

Jag opererar (hoho) på min dator sittandes på knä (med små skumgummiskydd för knäna) datorn ligger på golvet så att jag har mycket yta att arbeta på.

Hursomhelst, jag tror att sitta sådär på knä så länge sträcker på rumpmuskeln.

Kan det vara så att om man gör detta lite oftare så kan man få värsta 6packet där bak? Har bara 2pack just nu.

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

intressant iaktagelse...

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Hedersmedlem

Och med den här tråden ville du säga vad?

Permalänk
Medlem

Haha.. jag också. Senast försökte jag få till en snygg kabeldragning i mitt Fractal design define r2, då jävlar gjorde det ont dagen efter.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av widL
Och med den här tråden ville du säga vad?

Vid närmare studering av inlägget kan man se skiftningar av en försökt till manipulation av eventuella antifemenistiska åsikter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
Haha.. jag också. Senast försökte jag få till en snygg kabeldragning i mitt Fractal design define r2, då jävlar gjorde det ont dagen efter.

Ough, försökte jag med, gick inte så bra dock, bättre än ormboet det var förra gången (har ett Antec ninehundred)

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av paatrick
Vid närmare studering av inlägget kan man se skiftningar av en försökt till manipulation av eventuella antifemenistiska åsikter

Aw, jag trodde ingen skulle märka xD

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk

En gång när jag lirade BF2 i 12 timmar så kom jag inte upp ur sängen dagen efter.gick inte och röra sig för man var som ett paket.hade tydligen fått nån rejäl sträckning i en muskel.

Permalänk
Medlem

Jag har för vana att lägga min burk i sängen, dock hinner det gå 3 timmar tills man är klar, sen har man grymt ont i knäna och ryggen... Inte att rekommendera^^

Visa signatur

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1678850
| Phanteks P600S TG Vit | MSI Pro Z790-P WIFI | i5 13600K |
| be quiet! Pure Loop 360| RTX 4060 | Kingston 32GB DDR5 6000MHz

Permalänk
Medlem

Kom igen grabbar, så dåligt tränade kan ni ändå inte vara!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Garlic
En gång när jag lirade BF2 i 12 timmar så kom jag inte upp ur sängen dagen efter.gick inte och röra sig för man var som ett paket.hade tydligen fått nån rejäl sträckning i en muskel.

Kände du dig som ett UDP-paket kanske?

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk

Detta kallas e-sport gott folk hahah lol :'D

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klumpeduns
Kände du dig som ett UDP-paket kanske?

Hahaha det var jobbigt som attan.kom fan inte ens upp ur sängen,tog typ 1 timma för att komma till dasset

Permalänk
Medlem

Väger man över 200 kilo så kan jag förstå ert problem.

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

:'(

Visa signatur

Core i7 920 @ 2.66GHz | Noctua NH-U12F | Asus P6T SE | 12 GB OCZ Platinum Z3 XTC @ 1600 | Gainward "Golden Sample" GTX 260 1792 MB | P182 | Corsair HX 620W|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acke5
Detta kallas e-sport gott folk hahah lol :'D

Skön tråd!

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

I grunden är det väl att folk sätter sig i dåliga arbetsställningar. Då har det inte någon betydelse om det är en dator man arbetar med eller sitter o virkar eller vad det nu än må vara. Då får man ont. Se till att sätta er på ett bra ställe innan ni börjar plocka med saker, helst om det tar tid.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jappse
Väger man över 200 kilo så kan jag förstå ert problem.

irl lol Även vältränade gamers (ja jag vet hur dumt det där lät^^) kan ha försummat träning av rumpan

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

Jag får ont i ryggen då jag lägger datorn på ett rätt lågt bord så står alltid böjd.

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk
Medlem
Permalänk

lol jag får ont i nacken varje gång jag leker med hårdvara :$
Endå så tränar jag hela kroppen..Pinsamt värre

Så...Behöver man en snygg vältränad kropp fort innan man drar till krogen för att ragga på tjejer så är det rekommenderat med att bygga datorer

lol tänk er i framtiden...
Tjej frågar: Vad tränar du då?
Random_P: Jag bygger datorer
Tjej: Wow hett ;>

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Framtiden? Så är det varje helg för mig.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klumpeduns
Framtiden? Så är det varje helg för mig.

haha niiiice;)
Brudarna bah: Vad har du för processor då?
Du: Ae du vet..En sån där, Intel KÅR TVÅ DUO
Brudarna: Wowww, vi drar till dig direkt!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Och när man är hemma så ska man visa dem sina bästa savegames och eventuella feta MMO-chars. Det blir bingen direkt då.

Visa signatur

A flexible hammers allow for more kinetic energy.

Permalänk

ofc!
Men glöm inte antiviruset bara!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acke5
Detta kallas e-sport gott folk hahah lol :'D

Skön spårad tråd på söndagskvällen.

Visa signatur

Q9550 | P5Q-E | Gigabyte GTX260 OC | 2x2GB Corsair PC6400 | Corsair 450W | P182 | Samsung F1 640GB | X-Fi Xtreme Music

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acke5
ofc!
Men glöm inte antiviruset bara!

Det är ju viktigt att använda skydd

Visa signatur

Asus P5N-D,8800gts 640mb,4gb ram corsair 800mhz,500gb samsung,Maxtor 150gb,480w Ace Raw modulär,Intel p4 3,4ghz (ny inom kort)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acke5
ofc!
Men glöm inte antiviruset bara!

brandväggen då?

inget får ju komma in bakvägen jue

Permalänk

Det bästa hade nog ändå varit om brudar gick efter de som hade "bäst dator", eller kunde sin IT-relaterade grej bäst ^^..

Bruden: hur mycket har du fått din i7 920 att gå i med luftkylning?
Kille svarar: 4,1ghz typ, med stockkylare....
Bruden: åh jag är så kär!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karlsuffix
Det bästa hade nog ändå varit om brudar gick efter de som hade "bäst dator", eller kunde sin IT-relaterade grej bäst ^^..

Bruden: hur mycket har du fått din i7 920 att gå i med luftkylning?
Kille svarar: 4,1ghz typ, med stockkylare....
Bruden: åh jag är så kär!!

Påminner mig om ett NCIS avsnitt när McGee sitter och snackar med en marinkår tjej om hur man ska klocka en prolle

Visa signatur

Asus P5N-D,8800gts 640mb,4gb ram corsair 800mhz,500gb samsung,Maxtor 150gb,480w Ace Raw modulär,Intel p4 3,4ghz (ny inom kort)