Permalänk
Medlem

LEK: Pest eller kolera

Reglerna är enkla. Beskriv ett jobbigt scenario där du är tvungen att välja mellan 2 eller flera alternativ.
Du måste svara på en fråga och motivera ditt svar för att få ställa en ny

Jag börjar:

Om du var tvungen att antingen stinka ordentligt mycket fisk, eller ha en 3dm råttsvans vid svanskotan. Vad skulle du välja och varför? Svansen går inte att operera bort.

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Jag hade valt svansen. Någon idiot till porrbranshledare kommer att kontakta mig och vilja att jag gör något skoj med svansen och en tjej. Så enkelt är det.

Fråga:
Om du måste välja mellan att alltid vara rädd för att dö, alltså riktigt rädd oavsett vad du gör eller aldrig få lov att tjäna mer än att det räcker till det allra nödvändigaste (mjölk och lite skorpor).

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Om du måste välja mellan att alltid vara rädd för att dö, alltså riktigt rädd oavsett vad du gör eller aldrig få lov att tjäna mer än att det räcker till det allra nödvändigaste (mjölk och lite skorpor).

Med konstant rädsla för att dö känns det som att man inte har mycket användning för överflödiga pengar ... Då tar vi det sistnämnda.

Nästa extrem:
Ha sex medan (1) hela ditt jobb/skola tittar på eller (2) dina föräldrar tittar på.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk

Jobb/skola såklart, man hade blivit hjälteförklarad av hälften och hatad av resten.

Bli avsugen av Brad pitt mendans man blundar, eller aldrig få utlösning någonmer.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Avsugen av Brad Pitt förstås! Det är lite som att gå på lina ... det är inte äckligt förrän man tittar ner!

Levande begravd eller levande kremerad?

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Levande kremerad. Det lär inte vara skönt men det går ju snabbt åtminstone.

Att få ett stenhårt knytnävsslag i magen varje morgon när du vaknar och precis har klivit ur sängen, eller att någon sätter sig och skiter i din säng varje kväll när du precis har gått och lagt dig?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Knytnäven i magen varje morgon. Jag skulle bli så fly förbannad av smällen att jag hade klappat till den som slog mig, så han hade lidit lika mycket som jag. Hade iofs klappat till han som sket i min säng också om jag ska vara ärlig men jag väljer knytnäven i alla fall.

Få hela bostaden asfalterad (om du flyttar asfalteras den nya bostaden också) eller lyssna på samma låt (valfri) konstant hela tiden utan paus till man dör?

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Asfalteras. gillar lukten av asfalt, plus att lyssna på samma låt om och om igen skulle driva en totalt galen.

En klassiker, Du hamnar på en öde ö, du hittar en sjöjungfru där, denna är ditt ända sällskap tills du dör är det en 1, sjöjungfru som i filmerna, topp människa botten fisk, eller 2, topp fisk botten människa.

Permalänk
Medlem

Eh, kvinna topp fisk botten..fyfasen vad vedervärdigt att ha ett slemmigt stirrande fiskhuvud kippa alldeles bredvid en.

En annan klassiker: Skulle du hellre bli döv eller blind?

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk

Hmm Döv.. fast finns ju både blinda o döva? som fått sin syn/hörsel tillbaka via ingrepp så fast det är nog fusk.

Dränkas eller brinna upp?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

hm, drunkna, brännas gör nog ont

En som jag läste för länge sen!

Se ALLA big brother avsnitt eller få ena handen avhuggen?

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skuttokova
hm, drunkna, brännas gör nog ont

En som jag läste för länge sen!

Se ALLA big brother avsnitt eller få ena handen avhuggen?

Tough call! Men jag skulle ta big brother. Går nog ganska fort ändå.

Ha tinnitus med für elise-melodin resten av ditt liv eller ha en kuk istället för näsa(den kan få stånd...)?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Tinnitus, man vänjer sig nog efter ett tag..

Ha sex med din mor eller mörda någon?

Permalänk
Medlem

Mörda någon, om det nu är valfritt vem man mördar!
Just därför att jag inte vill ha sex med min mor, och bonus om man kan mörda någon man hatar.

Aldrig mer sex eller aldrig mer runka?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Mörda någon, om det nu är valfritt vem man mördar!
Just därför att jag inte vill ha sex med min mor, och bonus om man kan mörda någon man hatar.

Aldrig mer sex eller aldrig mer runka?

Aldrig mer runka. Tror den sammanlagda njutning av runkningen är större, men jag tror man får svårt att ha en fungerande relation om man lever i celibat.

Aldrig mer mer skita, eller aldrig mer äta? (din kropp fungerar liksom utan det)

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
Aldrig mer mer skita, eller aldrig mer äta? (din kropp fungerar liksom utan det)

Aldrig mer skita, naturligtvis. Att bajsa må vara mysigt ibland men mat är najs.

Ha drömyrket, vara impotent och inte kunna känna kärlek till något annat än jobbet eller ha ett kasst jobb med fru och familj?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axfred
Aldrig mer skita, naturligtvis. Att bajsa må vara mysigt ibland men mat är najs.

Ha drömyrket, vara impotent och inte kunna känna kärlek till något annat än jobbet eller ha ett kasst jobb med fru och familj?

Drömyrket. Då håller jag mig sysselsatt iaf. Jag spyr på att ha jobb där jag inte trivs.

Aldrig mer kaffe eller aldrig mer öl?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

Aldrig mer kaffe naturligtvis. Jag hatar ändå kaffe. Öl kan man inte få för mycket av.

Sex med något djur (get eller häst eller nått, inget småkryp) eller sex med en kärring på över 100 bast?

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Aldrig mer kaffe naturligtvis. Jag hatar ändå kaffe. Öl kan man inte få för mycket av.

Sex med något djur (get eller häst eller nått, inget småkryp) eller sex med en kärring på över 100 bast?

Kärringen, hellre en människa, även om hon är en gamling

Pest eller kolera?!

Permalänk

Kolera helt klart.

Vista eller Millenium? Båda utan uppdateringar.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Vista...

Våldta din mamma, eller bli våldtagen av din pappa?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Våldtagen av farsan, då det inte är jag som gör något, ej mitt ansvar, bara jag som lider etc.

Rädda ditt barn eller rädda din flickvän som är mor till barnet ur en eldsvåda? Du kan bara rädda en och det vet du om, ingen tid för att rädda båda finns, likaså vet du att de ej kan ta sig ur själva. Så en måste dö.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk

Du får ha sex med precis vem du än vill men du kommer samtidigt vara hatad av precis hela världen eller att vara älskad av alla men du kommer aldrig mera få ligga?

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stormload
Du får ha sex med precis vem du än vill men du kommer samtidigt vara hatad av precis hela världen eller att vara älskad av alla men du kommer aldrig mera få ligga?

Sex med vem som helst och samtidigt hatad av hela världen, lätt.

Se på porrfilm där du medverkar tillsammas med dina föräldrar eller se på porrfilm där dina föräldrar medverkar.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Se på porrfilm där du medverkar tillsammas med dina föräldrar, så jävla gross att se sina föräldrar ha sex

Få en av dina händer avhuggna eller ha konstant stånd?

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jobbbin
Se på porrfilm där du medverkar tillsammas med dina föräldrar, så jävla gross att se sina föräldrar ha sex

Få en av dina händer avhuggna eller ha konstant stånd?

Ståndet lätt. Det går att gömma, och dessutom skulle jag kunna ha 12h-sex.

Gå upp 50kg permanent eller amputera ena benet?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumvante
Ståndet lätt. Det går att gömma, och dessutom skulle jag kunna ha 12h-sex.

Gå upp 50kg permanent eller amputera ena benet?

Gå upp 50 kg, permanent. Det är ändå en så liten ökning från min nuvarande vikt.

Skulle du hellre bli sexslav åt världens vidrigaste, perversa, sadistiska människor i resten av ditt liv (utan möjlighet att ta ditt eget liv), eller förse samma människor med ett barn varje vecka i resten av ditt liv (du kan fortfarande inte ta ditt eget liv, eller gå till polisen).

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Gå upp 50 kg, permanent. Det är ändå en så liten ökning från min nuvarande vikt.

Skulle du hellre bli sexslav åt världens vidrigaste, perversa, sadistiska människor i resten av ditt liv (utan möjlighet att ta ditt eget liv), eller förse samma människor med ett barn varje vecka i resten av ditt liv (du kan fortfarande inte ta ditt eget liv, eller gå till polisen).

Sexslav helt klart då det bara påverkar mig, däremot skada någon nära skulle aldrig falla mig åt. Det finns dessutom många i världen som tvingas göra detta så jag skulle inte ens vara ensam. Btw beskrivningen vidrigaste, perversa, sadistiska människor får mig att tänka på mona sahlin, britney spears, paris hilton etc.
Men oavsett vilka typer det var, som från The Hills Have Eyes så står mitt val kvar. Och jag har bara en sak att säga till monsterna från filmen, rätt åt er era jävlar att ha sex med mig. Mhohaha, jag tror att dessa kommer ta sitt liv.

Uteliggare i 10år eller 10år fängslad på den tyngsta anstalten i sverige?

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Helt klart fängelset. Man får gratis mat, kan plugga, träna chilla. Visst man kan tappa tvålen men hellre det en enstaka gång än att halvt frysa ihjäl på vintern.

Torka en riktigt gammal (runt 90-100 år) gubbe i röven efter magproblem eller torka en riktigt gammal (runt 90-100 år) tant i röven efter magproblem?

EDIT: För att klargöra så menar jag att gubben/tanten har/har haft magproblem, inte ni.

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

Det spelar ju fan ingen roll. Skulle nog bara ta en random så det blir gubben.

Att få ringfingret eller långfingret avhugget och inte kunna få tillbaka det?

Visa signatur

tack o bock