Första bilden på nya Galleriet

Permalänk
Medlem

Ja det är något att se fram emot

Permalänk
Geeks
SweClockers

Eftersom allt är omskrivet följer inte gamla misstag med till den nya sajten. Förhoppningsvis har vi lyckats göra det betydligt bättre än tidigare.

Något som vore bra är förslag på helt nya funktioner som inte finns på sajten i dagsläget.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Eftersom allt är omskrivet följer inte gamla misstag med till den nya sajten. Förhoppningsvis har vi lyckats göra det betydligt bättre än tidigare.

Något som vore bra är förslag på helt nya funktioner som inte finns på sajten i dagsläget.

Kanske top 10 populärast på prisjakt med lagerstatus (många väntar ju på 5870/5850/5970) , prisändringar (om de rasat i pris eller någon affär har erbjudande).

En lättöverskådlig prestandadatabas hade varit trevligt där ni har alla tidigare resultat av tester, som t:ex chassitesterna där ska alla chassi finns med temperatuer, ljudnivå och för/nackdelar eller kanske grafikkorten med fps'en från spelen, 3D Mark poängen, temperatur m.m.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk

En lista där man kan lägga till grejor man har (produkt namn) och sen folk som sitter och kryssar till om de har varan eller har ägt etc. en kul grej som kan vara användningbart för att se om den är bra etc.

Något jag saknar är en fri del i forumet där man får använda som köp och sälj under bra regler. Fungerar ju på väldigt många andra forum och ni bör ju få ökad sidvisning och mer medlemmar som kommer nyttja forumet.
Det ni har nu tycker jag suger rätt hårt. är svårt tt få en vettig dialog mellan köpare och säljare. därför hänger jag på andra forum när jag lika väl kunde hängt här.

Lite större inkorg hade inte varit fel häller om det hade gått att ordna.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Eftersom allt är omskrivet följer inte gamla misstag med till den nya sajten. Förhoppningsvis har vi lyckats göra det betydligt bättre än tidigare.

Något som vore bra är förslag på helt nya funktioner som inte finns på sajten i dagsläget.

Någon slags bokmärkning av inlägg vore rätt önskvärt. Jag letade efter ett inlägg tidigare ikväll men gav tillslut upp då jag inte hittade den. Hade jag kunnat komma åt den via något slags bokmärke så hade det varit önskvärt. Ibland snubblar man ju faktiskt över något riktigt bra inlägg som inte bör slarvas bort.

Permalänk

>OBS< CITAT TAGET FRÅN EN ANNAN TRÅD!:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aniron
Införa kombinerat alko-/IQ-test för att skapa en tråd.

tycker det är en ganska smart idé, så jag framför den hit!

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________

Permalänk

Jag ser gärna att de fina byggena är helt avskilda från alla andra gallerier. de som inehåller mycket eget skapande etc. och att man kanske har en Jury på 50 utvalda personer och att 20 röster räcker för att ett sådant galleri ska få komma in i detta albumet. något sådant.