Cyber Snipa lanserar Silencer

Permalänk
Melding Plague

Cyber Snipa lanserar Silencer

Cyber Snipa utökar sortimentet med en ny mus för gamers.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

förvillande lik Ace EDGE?

https://www.inet.se/bilder/6102073/ace-laser-mouse-gaming-edg...

eller oj... jag menade exakt likadan.

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Avstängd

Haha, vad fint.

Borde åtminstonde ändrat något

Eller ja förlåt, knappen under DPI-nivåerna(gissar jag det är?) är ju faktiskt grön istället för röd

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SeF.Typh00n
Haha, vad fint.

Borde åtminstonde ändrat något

Eller ja förlåt, knappen under DPI-nivåerna(gissar jag det är?) är ju faktiskt grön istället för röd

mönstret på scrollen pekar åt olika håll dessutom!

OT: INTE specielt vacker måste jag säga...

Visa signatur

Dator: MSI Z77A-G45, i7 3770k, Crosair 24GB, MSI 970 4G, Samsung 840 250GB, Crucial MX500 1TB, WD Green 2TB, Phanteks Evolv ATX, Be-Quiet P7 550W skärm: Asus PB238Q, Acer p193w kringutrustning: Corsair k70 RGB, Logitech 603, SMSL SA 300 + Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pjuppi
mönstret på scrollen pekar åt olika håll dessutom!

OT: INTE specielt vacker måste jag säga...

Vet inte hur det är med din mus men på min scroll kan man scrolla både upp och ner i ett dokument

Permalänk
Medlem

i smell a lawsuite! =D

helt fantastiskt

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jingizu
i smell a lawsuite! =D

helt fantastiskt

De köper snarare från samma tillverkare.

Permalänk
Medlem

Ser jag framlyktor? Är det för att man inte ska köra in i sin bordskamrat på DH eller?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Can0n
Vet inte hur det är med din mus men på min scroll kan man scrolla både upp och ner i ett dokument

nej nej, jag syftade på bilden som "vargeEEEEn" länkade som liknade denna musen, MÖNSTRET pekar åt olika håll

Visa signatur

Dator: MSI Z77A-G45, i7 3770k, Crosair 24GB, MSI 970 4G, Samsung 840 250GB, Crucial MX500 1TB, WD Green 2TB, Phanteks Evolv ATX, Be-Quiet P7 550W skärm: Asus PB238Q, Acer p193w kringutrustning: Corsair k70 RGB, Logitech 603, SMSL SA 300 + Magic S-4 EX

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Ser jag framlyktor? Är det för att man inte ska köra in i sin bordskamrat på DH eller?

hahahah

nämen det är ju för att man ska kunna se all skit på musmattan enklare:)

OnT: Gillade inte designen sådär faktiskt...

Visa signatur

WS: Striker II Formula - E8400 - Ultra-120 Extreme - 8GB A-data - Gigabyte 6850+4850- 1x WD 2TB - 2x WD 1TB - 1x WD 500GB - 1x WD 250GB - Thermaltake toughpower 850W - Antec 900 - Ubuntu 10.10 x64/(W7 x64)
Serv: Pentium III@1,1Ghz - Asus CUSL2-C - 10Gb HDD - MX 420 - 512MB RAM - win server 2k3 x32

Permalänk
Medlem

Finns det verkligen en marknad för den här typen av möss? :S
Hur mycket skit kan man pracka på alla SeÄsGäjmäärrzz?

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk

Vafan, de har bara tagit en Ace Edge 3200 mus och packat ner den i en Cyber Snipa kartong.
Jag hoppas Ace får rejält med pengar av Cyber Snipa för detta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Ser jag framlyktor? Är det för att man inte ska köra in i sin bordskamrat på DH eller?

Nej, det är blinkers. Skjut snubben till vänster för att blinka vänster, han till höger för högerblink

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - GTX 1070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Vafan, de har bara tagit en Ace Edge 3200 mus och packat ner den i en Cyber Snipa kartong.
Jag hoppas Ace får rejält med pengar av Cyber Snipa för detta.

Varför skulle Cyber Snipa betala Ace utöver tillverkaren? Har inte Ace exklusivt avtal kan hur många företag som helst köpa produkten och klistra sin egen logga på den.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk

Ace har ju tagit en Ozone mus och packat ner den i en Ace kartong
http://www.ozonegaming.com/ozone/ozone_smog.php
Sedan har nu Cybersnipa gjort samma sak fast stoppat i en dyrare laser.
så enligt min mening så har ju cybersnipa varit lite mer kreativa än Ace.

Ozone och Ace kör med 3600 dpi medans Cybersnipa har 5000 dpi.

Men Ozone var före både cybersnipa och ace med denna. sedan kan ju någon annan varit före Ozone. vem vet.

Permalänk

Köpte deras headset, var inte nöjd, kändes billigt och funkade lite då och då...

Visa signatur

Livet är en fesk!

Permalänk

haha mega fail! Tänker köpa mig en Qpad 5k till mig själv i jul

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem

Cyber snippa hahaha

Permalänk

Vilken lysande mus!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Nej, det är blinkers. Skjut snubben till vänster för att blinka vänster, han till höger för högerblink

Haha!

För övrigt är det väl välkänt att många datorkomponenter, från hårddiskar till lcd-skärmar till möss, kommer från samma tillverkare från början? Men det är bra att vara uppmärksam.

Visa signatur

Lyssna till vad jag menar, inte vad jag säger!
|| Win11 x64 -- AMD Ryzen 7 3700x @ 3.6GHz -- Noctua NH-U14S -- Asus ROG Strix B450-F Gaming -- Zotac GeForce RTX 3070 Twin Edge OC -- Kingston HyperX Fury Black DDR4 2x16GB @3600MHz -- Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD -- Corsair RM750x 2021 ||

Permalänk
Geeks
SweClockers

Fick följande på mailen (från Ace):

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardware guy
Varför skulle Cyber Snipa betala Ace utöver tillverkaren? Har inte Ace exklusivt avtal kan hur många företag som helst köpa produkten och klistra sin egen logga på den.

Det är Aces egen produkt, med deras egna design. Det är alltså Ace som har designat musen, det är deras design. Det är en annan femma med det tekniska innehållet som lasersensor etc..
Kan dock kanske ha fel..
Jag förstår inte varför Ace låter nåt annat företag sno deras design, om jag vore Ace så skulle jag stämma skiten ur dem.

Permalänk
Medlem

Avago 9500 lasersensorn som används i bla: Logitech G9X, Logitech G500, Qpad 5k, Steelseries Xai. En mycket bra sensor... Sen kan man tycka vad man vill om designen

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huddit
Cyber snippa hahaha

Haha :D. Låter aningen larvigt imo.

Permalänk

Det är ju exakt samma skal och specar (inkl keramiska fötter och avago 9500) som Ozone Smog.
http://www.ozonegaming.com/ozone/ozone_smog.php

• High Precision Laser sensor Avago 9500 (12000 fps)
• 7+2 Programmable buttons
• 16 bit ultra data-path for ultimate performance
• Polling rate 1000Hz
• 450/900/1800/3600 dpi profiles switchable
• Customizable DPI profiles through software( Max. to 5040 dpi)
• Tracking speed: 150 inch/sec
• Rubber left side grip
• Soften plastic finger groove on the rightside (swappable)
• 4 way scrolling
• Ceramic footpads
• Adjust lift button suites your mouse to the mousepad
• 5 Macro modes allows setting severalgaming profiles
• Included Software for personal configuration*
• Adjustable weight (includes set with 6x ± 5g weights).

och den har ju funnits ute ett bra tag.

Permalänk
Medlem

antar det är en oem tillverkare som säljer "skal" till ace,Qpad osv som stoppar in sin skit i dom.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Röd, grön och blåa lysdioder?
Wow här har de inte sparat.

Fjortisarna kommer älska den här.
P12orna har säkert redan förbeställt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
antar det är en oem tillverkare som säljer "skal" till ace,Qpad osv som stoppar in sin skit i dom.

Snarare så att det är några få mustillverkare som gör mössen efter specifikationerna från respektive företag som sätter sin logotyp på produkterna.

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Fick följande på mailen (från Ace):

http://www.sweclockers.com/imagebank/200912/Ace001.gif

SJÄLVKLART är ACE's mus bättre då ....

Nej, tacka vet jag Razer Förutom Habu och nåt tangentbord så är det deras egna grejer

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av scienta
SJÄLVKLART är ACE's mus bättre då ....

Nej, tacka vet jag Razer Förutom Habu och nåt tangentbord så är det deras egna grejer

Razer har inte ens släppt någon produkt med Avago 9500. De återanvänder de urkassa Philips Twin Eye sensorn i sina nya produkter och vässar specifikationerna på pappret.

Inget jag skulle lägga mina pengar på. Sedan Deathadder har inte Razer gjort någon mus värd namnet IMO.

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H