Permalänk
Musikälskare

Nästa Star Wars film?

Vad tror ni att den kommer att handla om?

*pew* *pew*

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis tiden efter kejsarens fall... alternativt runt tiden för kotor... visserligen finns det några intressanta karaktärer som qui-gon (eller hur fan det stavas ), palpatine och yoda att utforska, och med tanke på att den gode george har en förkärlek till det astöntiga och att mjölka det sista ur sin franchise så är det väl inte otroligt att man får se när yoda sprang runt i blöjor och flög land speeders

Permalänk
Musikälskare

Är inte så insatt i Star Wars som du beskriver, har dock generell uppfattning om filmerna

Så lite länkar som beskriver vore trevligt

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Har jag missat något ?!?!

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Musikälskare

w00t?

Nej de tror jag inte

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Hedersmedlem

Visste inte att det skulle komma en till... :S info nånstans?

Permalänk
Medlem

Re: Nästa Star Wars film?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Vad tror ni att den kommer att handla om?

3D-animerade specialeffekter.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Om det kommer en ny hoppas jag att någon vågar berätta för Lucas att hans idéer inte alltid är så bra.
http://www.youtube.com/watch?v=FxKtZmQgxrI , klart relaterad.

Permalänk
Musikälskare

Re: Re: Nästa Star Wars film?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
3D-animerade specialeffekter.

Hu-nej...

Varför ska allting vara så "bling-bling" nu mera... Antar att det är för att locka tittare som har blivit så avtrubbade

Tacka vet jag de första Star Wars filmerna utan monster effekter

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Dom kunde ju slutföra det gamla shadows of the empire projektet om inte annat. Men jag har tappat all tilltro till att det kommer en bra starwars film igen sålänge george lucas själv står för regin.