Stänga av touchpad och andra xtra knappar?

Permalänk
Medlem

Stänga av touchpad och andra xtra knappar?

Är det möjligt?

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Medlem

Det beror på, men på min går det iaf, man kan avinstallera dem om man vill tex, de är ändå ett extraprogram man lägger in.

Permalänk
Medlem

Ja det går. hur du gör beror på operativsystemet.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem

XP pro

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Agentum
Det beror på, men på min går det iaf, man kan avinstallera dem om man vill tex, de är ändå ett extraprogram man lägger in.

hm... Jag har inget "extra program" installerat på lägg till/ta bort delen iaf.. Inget som skulle kunna vara touchpad

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Medlem

Ojk, jag kan stänga av dem med om jag vill.

Jag har inte XP på burken dock, men alltså då de är just tuchknappar så tycker jag att de borde gå att stänga av på nåt sätt, det är ju inte alla som vill ha sådant.

Permalänk
Medlem

grejen är de att jag kommer åt den typ hela tiden när jag skriver å de fuckar upp min skrivning så skulle vilja stänga av den för jag styr ju ändå med usb musen

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"

Permalänk
Medlem

Jag är ännu värre, jag kör med separat tgtbord med:-)

Jag behöver inte touchknapparna annat än för volymkontrollen då möjligen som också av nån anledning är en stor touchmoj.

Men jag använder min burk som en desktop och då orkar jag inte med deet inbyggda tgtbordet, vet fasen inte, men jag är för van med vanliga externa tgtbord så jag blir baar så irriterad hele tiden:-)

Hoppas nån kan svara på din fråga iaf, inte så kul om man ständigt kommer åt nån knapp man inte vill.

Vad är det för burk föresten?

Permalänk
Medlem

Laptop HP 550 är denna.. Men jag tänkte även stänga av touchpaden på min nya Laptop som kommer snart HP 615

Visa signatur

"Nobody smart would play fair"