Vad gör ni hellre med en kille än en tjej?

Permalänk
Medlem

Vad gör ni hellre med en kille än en tjej?

Tja
Vad gör ni hellre med en kille än en tjej?

Typ:
Sitter hellre i knä på en kille när han bajsar än i en tjejs knä.
En killes knä är vrickat men en tjejs är mer vridet

/Niclas

Visa signatur

Har bytt namn från: nulleman ~ Blogg: http://skorpion.se
MacBook Pro: 15.4' ~ 1.83GHz ~ 1512MB RAM ~ 80GB HDD
Medlem i signaturen blodtörstiga Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Öh?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

Öh?

Alkolås? =/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Det är en seriös fråga. Alla vet vad vad man hellre gör med en tjej än en kille, men tvärtom?

Visa signatur

Har bytt namn från: nulleman ~ Blogg: http://skorpion.se
MacBook Pro: 15.4' ~ 1.83GHz ~ 1512MB RAM ~ 80GB HDD
Medlem i signaturen blodtörstiga Appleanvändare

Permalänk
Medlem

killen är från falun... vad hade ni tänkt er?

TS: surfa vidare till flashback. Du lär få bra respons på sånt skit.

puss hej

Permalänk
Medlem

Allt som inte är sexuellt relaterat, finns ingen anledning att umgås med en kvinna förutom vid dessa tillfällen, allt annat gör man hellre med män!

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Det jag hellre gör med en kille än en tjej är att gosa denne i örat och slicka denne på pannan samtidigt som man våldtar denne i näsan med fingret.

Or not... O.o

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 16GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

Om det är något man finner positivt: alltid bättre med en tjej över en kille.
Om det är något man finner negativt (ta ditt exempel med att sitta i knät på en person som bajsar): alltid bättre med en tjej över en kille eftersom man då åtminstone kan kolla på tjejen. Bättre att titta på något sött och uppleva något negativt än att kolla på en kille och uppleva samma negativa moment av sitt liv.

Så summa sumarum: det är alltid bättre att göra något med en tjej över en kille.

Visa signatur

Permalänk

Det finns redan en Pest eller kolera tråd:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Annars jag gör allt hellre med tjejer. Då jag tillsammans med en annan kille blir som om man släpper ihop 2 okastrerade hankatter.
Sedan att jag knappast fungerar bra i kvinnligt sällskap heller, men det blir då ingen fysisk kontakt.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Man gör väl hellre det mesta med en kille framför en tjej, eller?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Kom på en till
Förlorar hellre i armbrytning mot en kille än mot en tjej.

Visa signatur

Har bytt namn från: nulleman ~ Blogg: http://skorpion.se
MacBook Pro: 15.4' ~ 1.83GHz ~ 1512MB RAM ~ 80GB HDD
Medlem i signaturen blodtörstiga Appleanvändare

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skorpion
Kom på en till
Förlorar hellre i armbrytning mot en kille än mot en tjej.

Tjej helt klart då det är riktigt coolt, om hon nu dessutom är mycket mindre än mig.
Sedan tycker jag inte alltför muskulösa tjejer är snygga, detsamma gäller såklart även killar. Stora muskler är snygga men det skall inte gå till överdrift.
*edit*
Jag vet flera tjejer i stan som typ väger hälften av min vikt och ändå kan spöa skiten ur mig och jag tycker detta bara är coolt. Nu umgås jag dock inte med dem.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Permalänk

Idkar hellre älskog med en kvinna än en man.
Pratar hellre om vem jag har plogat med en man än en kvinna.

Permalänk
Medlem

Alla former av tävlingsinriktade moment. Tjejer suger på att tävla, antingen är de för svaga, långsamma eller tjuriga och förväntar sig handikapp.

Permalänk

Troll

Haha.. finns nog inte mycket man häldre gör med än kille än vad man gör med en tjej..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

vad fan är de för fråga egentligen? Är det någon som är osäker i sin sexualitet eller?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Allt gör man hellre med killar förutom att knulla?

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av passionmasteR
Allt gör man hellre med killar förutom att knulla?

Är du Riktigt 100 på det?

Skämt åsido.......

Vill inte veta vad som rör sig i det huvud som har såna funderingar...Eller?..Hmm?... Nä!

Permalänk
Medlem

Jag slår hellre en kvinna för att visa hennes plats i huset. Men om det är ett kvinnobarn får ju detta också rejält med smäll på käften, hon ska veta att det är en pojke jag alltid velat ha.

Män respekterar jag och även ett manstarkt kvinnobarn dvs dom får också hänge med ut och köra bil och snusa!
....

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Jag gör det mesta hellre med tjejer. Killar är på tok för jobbiga och dryga att umgås med. Sedan har jag förvisso nästan bara tjejpolare också.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce
Jag gör det mesta hellre med tjejer. Killar är på tok för jobbiga och dryga att umgås med. Sedan har jag förvisso nästan bara tjejpolare också.

Håller helt med. Varför umgås med killar? Ska man ta en fika så snackar man hellre med någon man är attraherad av. Därför umgås jag helst med bisexuella tjejer. Best of both worlds.

Varför man ens skulle vilja sitta i knät på en kille som bajsar förstår jag inte.
Jag vill inte ens sitta i knät på en kille alls. Än mindre om han har dragit ner byxorna.

Enda gången jag kan tänka mig att välja en kille över en tjej när man ska göra nåt så är det om man ska ha en trekant. Två tjejer är ett jävla jobb och jag är lat. Är man två killar som gör jobbet så behöver man ju bara arbeta hälften så mycket för samma njutning. Win-Win.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Avstängd

Tjejer har ju en :)trevlig:) förmåga att sitta och prata om allt och inget krav och förutsättningslöst.^^ När killar umgås blir det ofta macho där det "sällan" går ut på att ha ett samtal där man lär sig något, utan det kan bli en underliggande ström av vem som får rätt eller vem som har fel.

Det är inget som passar mig då jag är filosofiskt/humanistiskt lagd och försöker använda samtalet som ett medel för avslappning och samhörighet och inte som ett "verktyg för att få rätt". Det räcker så bra med alla idioter man träffar på i offentligheten som ska försöka pracka på ens åsikter på en utan att man är mjuk och öppen och försöker komma använda samtalet som en form för umgänge mer än en paneldebatt.

Killar har mer en macho och hård attityd där man dunkar varandra varandra i ryggen och konstaterar att allt är "är bra" för att man har kommit fram till "det rätta" och då är allt ur världen - medan jag å min sida kan känna att jag lider i tysthet just för att killar inte är så inkännande och tänker ett steg längre dvs. om alla kände sig bekväma i situationen och huruvida någon blev överkörd eller inte.

Jag frågade en tjejkompis om man kommer få se en värld där killar har samma attityd som tjejer när det kommer till ett avslappnat och nära umgänge, men vi kom fram till att det nog är en önskedröm där tjejer i princip alltid kommer kunna utbyta en förstående/menande blick i en glad/tråkig situation medan det för killar kommer handla om "rätt eller fel"/status/hierarki i slutändan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Det finns redan en Pest eller kolera tråd:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Annars jag gör allt hellre med tjejer. Då jag tillsammans med en annan kille blir som om man släpper ihop 2 okastrerade hankatter.
Sedan att jag knappast fungerar bra i kvinnligt sällskap heller, men det blir då ingen fysisk kontakt.

Jag håller med Bud_bundy (dock fungerar jag bra i kvinnligt sällskap och jag ses av tjejerna jag umgås med som en nära vän/bror som alla kan lita på:)): jag känner mig mer avslappnad och att jag kan lita på tjejer. En del killar har i tråden uttrycker ju att det är av estetiska/sexuella motiv de vill umgås med tjejer. Bara dylika gör att jag känner (för att ta ett exempel bland många) att jag inte kan lita på killar till 100% då dessa "alltid" har ett bakomliggande motiv. Jag vill inte behöva känna mig på min vakt i umgänget med killar utan få den här "tjej-middag"-stämningen.

Många tjejer upplever ofta som att man måste "kompromissa" med killar i diskussioner men att de kan slappna av i tjejgruppen och jag måste säga att jag känner samma sak. Det var en tråd här där en tjej ville ha råd om en kille men alla blev sura vilket hon uttryckte "jag känner att alla blir arga här" eller motsvarande och dylika slipper man med tjejer.

Kort och gott:
"Umgås med en tjej - om du vill vara dig själv för en stund".:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Enkronan: Tjejer har också bakomliggande motiv och om killar helt skulle droppa sin machostil så skulle tjejer bli olyckliga. Precis som killar skulle bli olyckliga om det inte fanns några feminina tjejer kvar.

Min erfarenhet av att ha umgåtts med tjejer och varit med i tjejgäng som den enda killen är att tjejer går bakom ryggen på varandra.
De kan ljuga varandra rakt i ansiktet i många fall.
Har de inget att snacka om så snackar de skit om den som inte är närvarande.

Tjejer är inte bättre än killar. De är inte nödvändigtvis roligare heller.
Definitivt inte ärligare.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Enkronan: Tjejer har också bakomliggande motiv och om killar helt skulle droppa sin machostil så skulle tjejer bli olyckliga. Precis som killar skulle bli olyckliga om det inte fanns några feminina tjejer kvar.

Min erfarenhet av att ha umgåtts med tjejer och varit med i tjejgäng som den enda killen är att tjejer går bakom ryggen på varandra.
De kan ljuga varandra rakt i ansiktet i många fall.
Har de inget att snacka om så snackar de skit om den som inte är närvarande.

Tjejer är inte bättre än killar. De är inte nödvändigtvis roligare heller.
Definitivt inte ärligare.

Ja alltså därmed inte sagt att det inte finns konstiga tjejer.:P:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Alla min manliga kompisar är inte machosvin som alltid ska ha rätt. Ingen, tror jag faktiskt.
Skaffa bättre killkompisar då Enkronan!
Jag är kille för övrigt.

Permalänk

Måste hålla med Rapzidi.

Enkronan:

Riktigt tråkigt att du inte hittat några vettiga killkompisar.

De killar som ska vara macho är bara fåniga. Inte får de några vettiga förhållanden med tjejjer heller, för förr eller senare fattar brudarna att killen egentligen inte är så macho som han ger sken av.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk

Tåget?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk

allt som har med sport gör jag hellre med en kille än en tjej, enligt mig så blir allt med sport förstört om det kommer med en tjej i laget.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Visa signatur

I am Extrazz.