Plus i kanten för Inet

Permalänk
Medlem

Plus i kanten för Inet

Som mailar mig som kund och berättar att grafikkortet jag har beställt tyvärr inte finns i lager fram tills efter jul, så att jag har en möjlighet att ändra på min order istället för att vänta olidligt på ett paket som aldrig kommer.

Blev faktiskt lite förvånad har hänt att man suttit och väntat på paket ifrån Webhallen upp till 2 veckor och till sist varit tvungen att kontakta dom.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Avstängd

Inet.se låter precis som det företag jag är trogen.

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Keeper of the Bamse

Japp en kollega till mig hade beställt sämsta möjliga komponenter (intel SSD, Radeon 58xx, fractal R2 chassi) och inet mailade honom och sa att de kan delskicka eller byta ut grafikkortet till något de har i lager osv. Riktigt duktiga tjejer och killar på inet, tummen upp till er!

(Har även handlat själv)

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

har också bara bra erfaren heter av inet, har handlat där ett tiotal gånger och blir aldrig besviken.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Är la därför de fick SweCs pris för bästa webhandel?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Inaktiv

Hmm. Ni får det att låta som en ny teknik? Det är väl sådant de brukar göra om de inte hinner leverera produkten inom en tidbegränsat tid?:D

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david_dellblom
Hmm. Ni får det att låta som en ny teknik? Det är väl sådant de brukar göra om de inte hinner leverera produkten inom en tidbegränsat tid?:D

Ja inet ja, men många andra webbutiker skickar inte ut mail till enskilda kunder och berrättar status

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Var ungefär samma sak för mig för lite mer än ett år sedan. Jag beställde ett chassi som inte fanns i lager och fick ett mail där de skrev att de inte visste hur lång tid det kunde ta innan det kom in. De undrade om jag ville ha ett annat. Om jag minns rätt så sa att jag kunde tänka mig att vänta 1-2 veckor, men efter bara några dagar hade de lyckats få tag på ett åt mig!

Det var för övrigt mitt nuvarande Antec NSK6580.

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit