Permalänk
Medlem

Starkt ljus... Man kan ju alltid ha svetshjälm eller något.

Alltid skrika som Hitler på kass tyska i alla konversationer, eller alltid tvingas äta alla dina måltider med hockeyhjälm och tillhörande galler (alltså tvingas stoppa maten genom gallret...)

Permalänk
Medlem

Hockeyhjälmen, inte så farligt att äta genom ett galler, men det är nog desto jobbigare att behöva gå runt dagligen och bli betraktad som en idiot.

Att aldrig mer få använda färdmedel, eller att alltid behöva använda färdmedel (aldrig mer får få gå eller motionera eller liknande. Dock får armarna användas till vardagssysslor etc).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Att aldrig mer få använda det, tillbaks till det naturliga liksom och det är ju aldrig fel med motion!

Att bara kunna få reda på nyheter om omvärlden på SweClockers (forumet inräknat men du får ej posta frågor om vad som hänt i veckan) eller bara i Aftonbladet?

Permalänk
Medlem

Allvarligt talat, är det verkligen pest eller kolera? Det är ju som att fråga om man vill ha julskinka med senap på mackan eller en fläskig bajskorv. Självklart väljer man ju nyheter från Sweclockers!

Bildilemma: Äga en finputsad, jätteläcker bil som går som en potta skit; eller äga en rostig, gammal bil som kommer att dra en sportbil hur lätt som helst?

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Allvarligt talat, är det verkligen pest eller kolera? Det är ju som att fråga om man vill ha julskinka med senap på mackan eller en fläskig bajskorv. Självklart väljer man ju nyheter från Sweclockers!

Det är ju faktiskt att välja enbart datornyheter (och häftiga norska ljusfenomensnyheter) eller allt som händer i världen men vinklat och dåligt skrivet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axfred
Det är ju faktiskt att välja enbart datornyheter (och häftiga norska ljusfenomensnyheter) eller allt som händer i världen men vinklat och dåligt skrivet!

Det har du rätt i och jag är medveten om det. Men valet var självklart för mig i alla fall.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

Älska med din bror eller din mor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knogen
Älska med din bror eller din mor?

Får nog svara morsan där bara för att brorsan är så jävla ful

Att cykla jorden runt utan sadel (endast stången kvar) eller bli jagad genom mörka gränder av 2 håriga tyska laederhosen gay´s vars enda avsikt är att ha kul med dig?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jycken
Får nog svara morsan där bara för att brorsan är så jävla ful

Att cykla jorden runt utan sadel (endast stången kvar) eller bli jagad genom mörka gränder av 2 håriga tyska laederhosen gay´s vars enda avsikt är att ha kul med dig?

Tyskarna, de slår jag ner

Äta lutfisk (gillar man lutfisk så välj annan "äcklig maträtt") resten av livet eller att aldrig få uppleva sommar igen?

Permalänk
Medlem

Jag hatar sommar så jag lever gärna resten av livet utan den...

Bli jätte pissnödig resten av livet eller känna stor törst för alltid ??

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomas_88

Bli jätte pissnödig resten av livet eller känna stor törst för alltid ??

Törst resten av livet, hatar att vara pissnödig.

Dricka en kopp av mammas färska och varma blod eller en kopp av pappas ny framtagna juice?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Törst resten av livet, hatar att vara pissnödig.

Dricka en kopp av mammas färska och varma blod eller en kopp av pappas ny framtagna juice?

Morsans blod, det ska vara ganska nyttigt dessutom.

Den här är knepig:

Konstant bajsnödig livet ut eller vara utan vardagens tekniska finesser dvs telefon,dator, internet, mp3spelare livet ut?

Permalänk
Medlem

Vara utan vardagens tekniska finesser. Det finns mycket annat man kan ha skoj med (vilket man kan märka ibland om man är på semester i nån sommarstuga utan dator/internet etc).

Att alltid ha trasiga skor utomhus eller trasiga strumpor (alltid på sig inomhus)?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

trasiga strumpor, bara att gå barfota istället

att inte har hörsel eller syn eller att inte ha hörsel och inte kunna prata?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J0hAnN48
trasiga strumpor, bara att gå barfota istället

att inte har hörsel eller syn eller att inte ha hörsel och inte kunna prata?

Skulle valt ingen hörsel och att vara stum. Känns som att man blir alldeles för handikappad utan syn.

Ständig riktigt kraftig "mår nästan lite illa av den"-huvudvärk eller kraftig och märkbar tinnitus (stör mycket när andra pratar)?
Ingen går att "överrösta" eller vänja sig vid.

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk

Tinnitus då jag redan har det
ALT 1
Ha en zombie (som biter alla gäster så dom också blir zombies)som flickvän/pojkvän men "hon/han" är det skönaste du
har satt på. Och du är av någon anledning imun.
Alt2
Eller världens snyggaste flickvän/pojkvän (som även är lagom smart) Men ditt könsorgan ruttnar bort och blir en stor varböld, som alldrig läker .

Båda alternativ är livet ut:)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Tinnitus då jag redan har det
ALT 1
Ha en zombie (som biter alla gäster så dom också blir zombies)som flickvän/pojkvän men "hon/han" är det skönaste du
har satt på. Och du är av någon anledning imun.
Alt2
Eller världens snyggaste flickvän/pojkvän (som även är lagom smart) Men ditt könsorgan ruttnar bort och blir en stor varböld, som alldrig läker .

Båda alternativ är livet ut:)

Zombie. Låter som de flesta kvinnor jag "träffat" så vafan inte så stor skillnad.

Kommunism eller Fascism?

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
Kommunism eller Fascism?

Fascism, då kommunism utan detta bara hade blivit något flummigt som bara skulle fungera i en perfekt värld.
Hade jag däremot fått välja extremt mycket fascism och kommunism, eller extremt mycket fascism och kapitalism, så hade jag valt kommunismen.
Så svaret beror lite på vad som menas med kommunism, men som sagt kommunism utan fascism skulle inte jag vilja leva i.

Tvingas följa minst hälften alla serier som just då går på tv6 i resten av ens liv (okej att se dem efter inspelade) eller aldrig mer se på någon serie i hela ens liv? -Om kanalen skulle läggas ner så skulle båda alternativen "avbrytas".

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk

Skulle nog hellre va utan serier än att tvingas se allt.

Dö efter mycket plågsam tortyr i 7 dagar.

Eller leva i ett rum som är 10x10 meter med all lyx som finns. Dock inte internet eller någon kontakt med omvärlden (du får mat osv genom en lucka. För resten av livet.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Skulle nog hellre va utan serier än att tvingas se allt.

Dö efter mycket plågsam tortyr i 7 dagar.

Eller leva i ett rum som är 10x10 meter med all lyx som finns. Dock inte internet eller någon kontakt med omvärlden (du får mat osv genom en lucka. För resten av livet.

Tror nog jag skulle ta rummet. Tortyr skulle jag nog inte vilja undergå... Rummet har ju massa lyx ... så varför inte? Man kan ju läsa böcker och sånt hela livet eller ta sitt liv efter ett tag, mycket lättare än att torteras i 7 dagar.

Skulle du vilja vara en myra eller en kossa?

Visa signatur

rragon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rragon
Tror nog jag skulle ta rummet. Tortyr skulle jag nog inte vilja undergå... Rummet har ju massa lyx ... så varför inte? Man kan ju läsa böcker och sånt hela livet eller ta sitt liv efter ett tag, mycket lättare än att torteras i 7 dagar.

Skulle du vilja vara en myra eller en kossa?

Kossa, lätt. De ser ut att vara riktigt sköna filosofer, när jag är vid hagar brukar jag drömma mig bort till kossornas värld. Tänk att få kunna sitta där och tugga mat/gräs och filosifera, hela livet ut. (Förutom nån timma om dagen som går åt till mjölkning)

Jag låter någon annan få skriva nästa fråga!
(I förstaposten står det inte att man måste ställa en ny fråga)

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

Mjölkningen är väl dessutom ett njutningsmoment för korna?

Jag tar över frågeställningen då;
Du kan aldrig spara något på datorn (du kan installera program osv, men inte spara, du måste börja om på spel, ditt OS förlorar alla konfigurationer varje gång du startar om, inga privata filer osv.) eller;
Allt du gör på datorn sparas och finns tillgängligt för Alla genom internet (organiserat, dem kan lätt se vilka program du använt, vad du gjort där, vad du skrivit, tittat på, hur länge osv.)?

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem

vara utan toapapper, jag får väll tvätta bort skiten i duschen

att tvingas leva med ett explosionsartad diaré hela livet och inte veta när skiten kommer
eller att varje gång man kissar är tvungen att pressa ut en njursten

Visa signatur
Permalänk
Medlem

njurstenen.. Man kan nog vänja sig vid smärtan.

Äta en normalstor bajskorv

eller

Äta ett normalstort stearinljus.

Permalänk
Medlem

Ljuset, jag tror du skiter ut det bara.

börja varje mening med "jag tror inte du riktigt förstår, men.." livet ut, eller ha storlek 70 på fötterna?

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

"jag tror inte du riktigt förstår, men.."

vara inlåst på rummet för alltid eller vara fri och inte ha armar och ben..

(Dum men ok:p)

Permalänk
Medlem

Vara inlåst på rummet för alltid. Hur fasen ska jag ta mig runt utan ben och armar ändå?

Ha 10 olika könssjukdomar (inklusive deras symptom) eller aldrig mer kunna lyssna på musik?

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk

10olika könssjukdomar, då jag antar att jag får välja själv?

För musik är bara för underbart att leva utan

Konstant frysa (Japp, EXAKT hela tiden, oavsett vart du befinner dig, vad du har på dig etc)

Eller konstant vara för varm (Samma sak gäller här)

Permalänk
Medlem

Konstant varm... Frysa är ju riktigt obehagligt...

Hoppa fallskärm, med en skärm som din mor har packat så gott hon kunnat.

eller

Hoppa ur en bil i 110km/tim på asfalt.

Permalänk

Hoppa ur bilen.
Bara att ta på sig ett riktigt bra mc ställ så minskar chanserna att skada sig

Här får ni tänka på att ni har en Flickvän/fru + 1 eller fler barn och ni blir tagna av några konstiga terrorister. Dom ställer dessa villkår
Se på när din familj blir dödad med en osthyvel. Du kommer efter det släppas fri.
eller
Eller skära av din pung+penis/med kniv den går ej montera tillbak efter det. Dock kommer din familj+dig att släppas fria efter det.

Denna kan dock inte tjejer välja på

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb