Hemmagjord reklam film för comhem, vad tycks?

Permalänk
Medlem

Hemmagjord reklam film för comhem, vad tycks?

Jag och mina vänner har gjort en egen comhem reklam. Så tänkte se om ni vill bidra med en "view" och säga vad ni tycker.
Det är ju helt och hållet på amatörnivå. men det var riktigt roligt att göra.

Med den här reklamen så har jag och mina vänner gjort ett bidrag i en tävling, och kanske med erat stöd kan vi få några visningar.

Enjoy! Länk _under här_

http://www.youtube.com/watch?v=SG3vTkTUKDo

ps. Lämna gärna ett avtryck i denna tråd på vad ni tyckte om filmen.
/h jocke

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | Nzxt kraken X42 | Gigabyte X570 Elite | Corsair LPX Vengeance 16GB 3200 | EVGA RTX 2080 XC Ultra | Win 10 Pro 64bit | Nzxt S340 elite | EVGA 850W G2 | Logitech G900 & PRO

Permalänk
Medlem

Välgjort och bra men alldeles för lång om den är gjord för att visas i TV tycker jag.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Förutom den lilla missen med platt-tv:n på golvet och längden så är den klockren.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk

Får instämma med övriga..

Dock så ska man väl inte skrapa bakrutor på bilar?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Får instämma med övriga..

Dock så ska man väl inte skrapa bakrutor på bilar?

Det beror på var värmeslingan sitter. I regel så sitter värmeslingan på insidan av bilen så då går det bra att skrapa utsidan.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Rätt kul faktiskt!

Gillar upp-och-nervända stjärnan i fönstret vid 1:05..

Pentagramjul ftw!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk

Haha jag gillar den!

Permalänk
Medlem

skyll på coops julstjärnor! enda sättet att hänga upp dem på!

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | Nzxt kraken X42 | Gigabyte X570 Elite | Corsair LPX Vengeance 16GB 3200 | EVGA RTX 2080 XC Ultra | Win 10 Pro 64bit | Nzxt S340 elite | EVGA 850W G2 | Logitech G900 & PRO

Permalänk

Tyvärr är att göra en reklam för comhem typ som att göra reklam för förintelsen.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem

hmm men det finns värre än comhem.. däremot är ju ica reklamen helt underbar:D

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | Nzxt kraken X42 | Gigabyte X570 Elite | Corsair LPX Vengeance 16GB 3200 | EVGA RTX 2080 XC Ultra | Win 10 Pro 64bit | Nzxt S340 elite | EVGA 850W G2 | Logitech G900 & PRO

Permalänk
Permalänk
Medlem

För mig stannar den i mitten

EDIT:
Nu funkar det

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
http://www.videocopilot.net/products/twitch/ ?

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | Nzxt kraken X42 | Gigabyte X570 Elite | Corsair LPX Vengeance 16GB 3200 | EVGA RTX 2080 XC Ultra | Win 10 Pro 64bit | Nzxt S340 elite | EVGA 850W G2 | Logitech G900 & PRO

Permalänk
Medlem

Armen är för stel och känns som den sitter i hakan eller nått + att killen som snackar i slutet är alldeles för stel och tråkigt, resten av reklamen är ju livlig och då passar inte han in.

Idén var iaf bra!

Visa signatur

pff

Permalänk
Medlem

Riktigt bra gjord och rolig, vadå amatörnivå? är ju fan bättre än 99% av reklamen på TV!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xore
Riktigt bra gjord och rolig, vadå amatörnivå? är ju fan bättre än 99% av reklamen på TV!

han som fixade videon, har inte direkt gjort mycket "filmer innan" men är lite av en frilandsfotograf.

men detta projekt var väldigt nytt och svårt för oss.
att vi ens lyckades bli klara var ett stort underverk:P

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | Nzxt kraken X42 | Gigabyte X570 Elite | Corsair LPX Vengeance 16GB 3200 | EVGA RTX 2080 XC Ultra | Win 10 Pro 64bit | Nzxt S340 elite | EVGA 850W G2 | Logitech G900 & PRO