Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Polomononen
Hehe, nä. Varför tror du jag är så gnällig Men jag har inte suttit hela tiden heller. Men har läst tråden ganska mycket. Blir så irriterad när man läser om dem som klickat f5 sedan 8 i morse utan vinst och sedan finns det de med bot som vunnit 4+ paket.

Känner många (vild)kattor som är folkbokförda

Haha.. ok :/ .. Surt sa räven.. vi måste ha haft en jäkla tur!

Jag satt 1,5 timme imorse 8-9:20 o fick min.. kollade på swec senare när senaste julklappsdelningen var när vi var klar med "julfirandet" och då var det 19:xx .. tog typ 10-15min för hennes paket.. :S

Asså jag sitter då och refreshar typ 1gg per sekund .. hur ofta gör ni?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av guos89
En sak har slagit mig, varfrö får vissa massa paket, medan andra inga alls?

Kan det bero på att vissa har för segt bredband, medans folk med fiberlan slipper lagget vi andra upplever sekundrarna då knappen tydligen dyker upp för somliga...?

Jag har 100mbit å de laggar som faan ibland här med... sidan hänger sig och det har hänt jag blir utloggad med

så det handlar nog mest om tur....

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem

Har även jag 100 mbit men laggar vid var 5e minut, int så konstigt då den uppvisade statistiken på forumet visar att klapparna då, antar att folk spammar lit extra

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
Jag har 100mbit å de laggar som faan ibland här med... sidan hänger sig och det har hänt jag blir utloggad med

så det handlar nog mest om tur....

Jo, det kanske handlar om tur, men å andra sidan så får vissa tydligen lätt över 10 paket...=/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av knoxz
Jag har 100mbit å de laggar som faan ibland här med... sidan hänger sig och det har hänt jag blir utloggad med

så det handlar nog mest om tur....

Jag tror det också.. jag fick mitt paket på andra försöket, sambon på första.

10mbit telia fiber.. ibland har hela sidan varit vit för mig typ 10 sekunder och blivit utloggad o.s.v :S

Edit: kan ju meddela att sist blomman var framme så var den längst ner i höger hörn.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Har 21:00-klappen kommit?

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 7600 3.8 GHz | Sapphire Radeon RX 7800 XT 16GB Pulse | Gigabyte B650 Gaming X AX | 32GB Corsair Vengeance | MSI MAG A850GL PCIE5 850W | be quiet! Pure Rock Slim 2 | Corsair 3000D Airflow | Argon FENRIS A55 |

Permalänk
Medlem

Där kom den...inget!

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Hon missade igen

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Fan asså jag klickade ju dirr T_t

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Kom just. Som vanligt såg jag blomman, klickade på den fort som attan, men utan resultat.

Tror jag ger upp nu. ^^

Permalänk

jaha där kom den 21:15 klicka men inget hände som vanligt

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk

21:15 var blomman framme nu igen

Permalänk
Medlem

Det är helt sanslöst. Den syns i vadå? 1 sekund på sin höjd och när man klickar så funkar det inte. Nåja, jag har fått alla andra år. I år hade jag lite liv tyvärr.

Permalänk
Medlem

Hela min sida är vit atm fryyyyslagg

1tim 44min kvar.. Lycka till, till er som inte fått något än.. kämpa på ! ..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd

Asså alla som hänger vid datorn idag har problem, det e ju fan jul. Tur att jag "firar" imorrn med vänner och släkt =). Men hoppas de skickar något av värde, och inte nån ful nyckelring eler ett usb minne på 1 gb. Nejfan, det ska vara 5870 eller 59xx minst.

Permalänk
Medlem

Asså fan satt o spammade F5 klickade dirr, men INGET händer ju när man klickar suck...

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Nu 21.15 var första gången idag som jag blev utloggad i samband av en 2 minuter lång "whitescreen"

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
Asså alla som hänger vid datorn idag har problem, det e ju fan jul. Tur att jag "firar" imorrn med vänner och släkt

Sant.. därför man bara sitter på morgonen innan något händer samt på kvällen efter "all the action"

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Fick den i kundvagnen och skulle bekräfta köpet men loggades ut och den försvann när jag loggade in igen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1mike20
Nu 21.15 var första gången idag som jag blev utloggad i samband av en 2 minuter lång "whitescreen"

precis samma för mig:(

Visa signatur

Lian Li LanCool: PC-K62 Corsair HX: 750W Gigabyte: P55-DS3 Intel Core: i5 750 @ 2.67GHz Corsair XMS3: 4x2GB 1333MHz DHX XFX Radeon HD: 5870 "XXX" 1GB Creative SB: X-Fi Fatality XtremeGamer Western Digital: VelociRaptor, Caviar Green & Caviar Green

Korwish @ TS & NH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
Asså alla som hänger vid datorn idag har problem, det e ju fan jul. Tur att jag "firar" imorrn med vänner och släkt

Jag fixade min julklapp imorrse sen åkte vi och fira. Nu är vi hemma och tjejjen sitter och spammar f5

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Sant.. därför man bara sitter på morgonen innan något händer samt på kvällen efter "all the action"

A, eller så flyttar man fram julen 1 dag eftersom man inte vill tillhöra det svenska samhället

Permalänk
Medlem

Dragningslista:

8:10
9:20
10:20-10:25
11:00
11:30
12:20
13:00
14:10
15:35
16:40
16:55
17:10
18:10
19:30
20:50
21:15
Sista? När? Fortsätta nöta f5?

Jag passar på att önska GOD JUL.

PS: Hoppas ni med slitna/ej längre fungerande f5 knappar vinner en klapp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
A, eller så flyttar man fram julen 1 dag eftersom man inte vill tillhöra det svenska samhället

Eller så firar man jul några timmar på eftermiddagen med den närmsta familjen, så slipper man träffa de irriterande släktingarna :).

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akiira
Fick den i kundvagnen och skulle bekräfta köpet men loggades ut och den försvann när jag loggade in igen

fan var surt

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

VAD I HELVETE! Ursäkta mig, men 12:15 kom blomman upp, jag klickade på den, kom till nästa sida "1 artikel i kundvagnen" (den var tom förut). Jag skriker JAA! av glädge, klickar på kundvagnen och när den öppnas är den tom. Fyfan alltså jävla flashbackare som sitter i deras små runkarhörnor och spammar sönder med fusk, så att vi hederliga blir utan en god jul.

"God Jul, det var inte min"

Permalänk
Avstängd

Nae, jul ska man fira heladagen ju, man ska festa, äta för mycket, dricka för mycket, ha roligt för mycket. Sen på annandagen ska man fortsätta att härja. Man ska festa från julen tills nyår, och efter det med tills man börjar arbeta =)=)=). Dustin vill bara uppehålla oss från julfirandet eftersom dem är emot Jesus.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan9360
VAD I HELVETE! Ursäkta mig, men 12:15 kom blomman upp, jag klickade på den, kom till nästa sida "1 artikel i kundvagnen" (den var tom förut). Jag skriker JAA! av glädge, klickar på kundvagnen och när den öppnas är den tom. Fyfan alltså jävla flashbackare som sitter i deras små runkarhörnor och spammar sönder med fusk, så att vi hederliga blir utan en god jul.

"God Jul, det var inte min"

Ehe, Sweclockers är det nya flashback enligt mig...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Az1337
Ehe, Sweclockers är det nya flashback enligt mig...

Men å andra sidan heter du 1337, så du kan ta dina haXXorskillz och dra ditåt----->!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan9360
VAD I HELVETE! Ursäkta mig, men 12:15 kom blomman upp, jag klickade på den, kom till nästa sida "1 artikel i kundvagnen" (den var tom förut). Jag skriker JAA! av glädge, klickar på kundvagnen och när den öppnas är den tom. Fyfan alltså jävla flashbackare som sitter i deras små runkarhörnor och spammar sönder med fusk, så att vi hederliga blir utan en god jul.

"God Jul, det var inte min"

Hmm kan hålla med dej om att de är trist MEN att de kan förstöra en hel Julafton är väl lite overkill? De är ju inget HD 5970 dom ger bort direkt Lite distans vore på sin plats

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club