Är det utgång för er idag(25/12)???

Permalänk
Medlem

Är det utgång för er idag(25/12)???

Är lite osäker om man ska ut idag? Några av kompisarna ska ut men långt ifrån alla och jag mår inte 100% sen igår(mest magen).

Så ska du ut och hur tror du kvällen kommer att bli?

Permalänk

Det lär bli så ja.
Kvällen kommer antagligen bli som alla andra fredagar, dimmigt med risk för dumheter.

Permalänk
Medlem

Självklart ska man ut, bor i en mindre stad då juldagen är den optimala hemvändardagen då dom flesta bortflyttade kompisar är hemma så man får ta igen lite förlorade band.

Så en jäger är sprättad och man ser framemot en rolig kväll!

Permalänk

Det blir som en helt vanlig fredag för mig, d.v.s sitta ensam inne.
Annars tror jag det kommer vara extra dött ute idag, vilket säkerligen fler än jag tror och därför inte går ut, vilket resulterar i att det faktisk kan bli riktigt dåligt med folk.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

om man hittar några som vill ut så blir det nog så, har inget annat bättre för mig och efter att ha suttigt inne i två dar i rad så vill man göra något utanför huset.

Visa signatur

PSN: todddan Adda gärna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jckssn
Självklart ska man ut, bor i en mindre stad då juldagen är den optimala hemvändardagen då dom flesta bortflyttade kompisar är hemma så man får ta igen lite förlorade band.

Så en jäger är sprättad och man ser framemot en rolig kväll!

Ut på challenge?!

Sj blir det att chilla med några polare o lira lite Left4dead 2 coop.. Tvärsöver vad man "ska" göra Så sjukt mör efter all julmat o sånt, en praktfylla på det lär inte göra saken bättre :D♠

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Nu har jag bestämt mig och det blir utgång! En polare hade fixat fritt inträde på ett ställe och några andra som jag kände skulle med så. Tur att man är kille iaf och kan göra sig i ordning snabbt som fan med kort varsel:)

Permalänk

tror inte det.. har ändå ingen och gå ut med så.. tråkigt o gå ut själv...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Nej. Inga att gå ut med där jag är nu, dessutom är en "populär" helg som denna verkligen en dålig tidpunkt att gå ut.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Hedersmedlem

När jag vaknade i morse hade jag en sån fruktansvärd ryggvärk att jag inte ens kunde ställa mig upp. Nu kan jag gå lite lätt framåtlutad. Och det betyder ju att man är tillräckligt frisk för att ta sig ut.

Permalänk
Medlem

Utgång Nej fy faen, sånt växer man ifrån.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
tror inte det.. har ändå ingen och gå ut med så.. tråkigt o gå ut själv...

ja samma här,
blir lite TF2 istället och lite banjospelande o filmtittande

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Idag är en av årets största utekvällar. Därför ska jag jobba och lura pengar av stackars blackjackspelande fyllehundar

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 3070 - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk

Gå ut? Vilket slöseri på fritid.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Har aldrig gått ut på juldagen. Det är fortfarande jul för mig då och där hör inte alkoholen hemma. Sen så brukar magen ha det kämpigt efter allt man vräker i sig så det är lugnast att vara hemma.

Blir på nyår istället

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Brukar ta annandagen då jag firar jul båda på julafton och juldagen.(vår julfirande brukar ta slut runt 10-11 tiden på kvällen)
men skippade den iår, då jag måste hemta den nya soffan och åker dagen efter hem till norge för att bara lämna soffan sen sätta mig på tåget för att flyga över till england över nyår.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Jag har ingen att gå ut med sen är det för dåligt väder för att ta sig till krogen. Tänkte dra ut och sladda med Volvon istället: http://na.se/nyheter/2.2212/1.689416-manga-olyckor-i-halkan

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Den tiden är förbi, istället samlar man vuxenpoäng och spenderar natten på jobbet. Kanske det blir en utav er man sticker i armvecken...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Jag har ingen att gå ut med sen är det för dåligt väder för att ta sig till krogen. Tänkte dra ut och sladda med Volvon istället: http://na.se/nyheter/2.2212/1.689416-manga-olyckor-i-halkan

Tycker bara det är volvos som varit inblande i olyckor nu i 'snökaoset' har du inget för dig så får du komma ner hit så kan vi ut o leka lite

Sen att jag tappat bort en 120gb? disk gör helgen inte bättre..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Mellandags-rean börjar imorgon, vilket betyder massa jävla jobbande..så här är de sagan om ringen och lite upp-packande av julklapparna nu när jag kommit hem till malmö från familjen

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Tycker bara det är volvos som varit inblande i olyckor nu i 'snökaoset' har du inget för dig så får du komma ner hit så kan vi ut o leka lite

Sen att jag tappat bort en 120gb? disk gör helgen inte bättre..

Jag skulle tro att förare av bakhjulsdrivna Volvos kör mer "inspirerat" när det är dåligt väglag och därför oftare hamnar i diket.
Nu ska jag kolla på en film och bränna 1000 kalorier på cykeln, sen ska jag laga mat så det kanske inte blir nåt sladdande inatt.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Sådär, nu har man varit på bishops och testat mer och mindre goda öl. ESB står sig bra än.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Precis hemkommen och kvällen har varit helt okej! Några mindre missöden men inget onormalt! Tur att man har en snäll mamma som kommer och hämtar en på tåg stationen så man slipper och gå:)

Permalänk
Medlem

Precis hemkommen efter att ha gått en timme från pittbussen i lund. Fan helt färdig.. Hoppas inte grannarsna har nåt emot lite Rasied Fist såhär dags.. jävlja pajasa
kan tilläggas att jag är supersprängd

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Jag är precis hemkommen från en raketfylla deluxe. Trevligt, bra folk ute och trevligt igen. Fick napp med vilket resultera i en väldig dyr krognota.

Fan. Att man aldrig lär sig.

Permalänk
Medlem

Klart man var ute, jag och en av mina bästa polare fyllde 20 igår båda två. Så vi styrde ihop en middag hos honom. Drog in till stan, närmare bestämt ambassadeur. Några kom före då vi åkte taxi dom stod 10 minuter i kö. Vi kom kanske 10 minuter efter att dom kommit in. Vi stod i över en timma. Folk utan respekt som kommer snett in i kön från ingenstans, blev sjukt irriterad. Men vi var väl runt 20 polare där inne på krogen så det var jävligt roligt. Sen blev det lite bråk också så vi drog hem efter det. Kom hem runt 4.

Permalänk
Medlem

Hård kväll igår, men trevligt.

Visa signatur

Laptop: Macbook Pro 15" Unibody | Intel Core 2 Duo 2.4GHz | 2x2GB OCW DDR3 | 250GB HDD | Mac OS X 10.6 Snow Leopard
HTPC: Intel Dual-Core E6300 @ 2.8GHz | Corsair DDR2 PC6400 2x2GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Asus P5N7A-VM nForce 730i | Antec NSK-2480 | Windows 7 Pro

Permalänk
Medlem

Lite off topic! men när kan man räkna med att vara HELT alkoholfri oberoende på hur mycket man druckit?

Permalänk
Medlem

Hård kväll igår för mig med.. ny kväll nu...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Lite off topic! men när kan man räkna med att vara HELT alkoholfri oberoende på hur mycket man druckit?

Tja svårt att säga. Men eftersom du inte ligger däckad nu och söp igår så skulle jag säga imorgon, så kan du köra bil igen.

Better safe than sorry

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!