Permalänk
Avstängd

Julen och Arne Weise.

Hej så här i mellandagarna!:)

1. Jag undrar vad ni tycker om de nya s.k. Julvärdarna i främst svt (men även diverse andre kanaler)?

2. Jag undrar vad ni anser om att Arne Weise slutade: det var ju nån form av protest mot att A.W. slutade som Julvärd på Facebook. Själv tycker jag att man inte kan "tvinga någon som inte vill mer" (det ville inte
Arne) men jag kan förstå att han är saknad.:)

3. Vad tycker ni om de nya julvärdarna? Bör man ha olika julvärdar varje jul eller ha en och samma varje jul?

4. Vilken julvärd tycker ni inneha posten om man skulle ha en och samma varje jul? Själv tycker jag man borde ha Ingvar Oldsberg.:)

Jag tycker att det inte är så "Julig stämning" när man drar in levande hundar i studion eller tramsar/"skojar" genom att tända ett elektriskt ljus istället för det riktiga ljuset på en gång.

Att Sverige gör dålig TV med "spex och humor" (läs: flamserier) är ingen nyhet det kan de ju hålla på med alla andra dagar om året men jul kan få vara jul på julafton.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Tröttnade för många år sedan på julskiten som går i december och en bra bit in i januari.

Dock har jag faktist Kalleankas jul inspelad från typ 89 där han tänder ljuset Många tycker kanske det är mot lagen att ha Det inspelat men något roligt minne iaf. nu för tiden är det bara ren skit enligt mig. när Arne slutade så var det slut.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Jo så kände jag med: efter Arne så blev det mer ett jippo. Att ha Arne inspelad är inte mot lagen så länge du spelade av programmet från Svt.:)

Kul att du har Arne från 89. Jag ångrar själv att jag inte spelade in Arne när han tände ljuset.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!