Permalänk

Vad händer i nyår?

Tjenare.

Gör en tråd där ni kan skriva av er lite om vad ni ska ta och göra i nyår och vad som är planerat etc.

Bara skriva lite

Jag själv har inget planerat men blir kanske till att låna systerns lägenhet i stan och ta det lite lungt men inget spikat ännu.

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Sitta vid datorn antagligen

Permalänk
Medlem

Bjudit hit lite kompisar och deras respektive. Har bokat bastun kl 16. Så först bastar vi, sen lagar vi middag, sen får vi se. Brukar vara ett rätt uppskattat

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Middag, singstar och alkohol med "gänget"

Permalänk

En sväng om Berlin är planerad.
I övrigt så blir det väl att kröka och sådant som hör till.

Permalänk
Medlem

Festa med polarna... Vi vet dock inte riktigt vart vi ska än, spekuleras lite hit och dit. Någon som har fest och vill ta in runt 15st partysugna grabbar och några brudar?

edit: i nyår? på nyår? på nyår va ?

Permalänk
Medlem

hem till trollhättan för att festa med lite polare, mer än så vet jag inte.
Käk och fyverkerier hör ju till

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Middag hos mor på dagen som det ser ut och sen är det hockey klockan 20.00.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Det blir väl en stadig fylla. Vet inte riktigt varför, den kan jag få vilken annan dag som helst.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Slappa å glo på film, käka nåt gott och ev. dra av några raketer.

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk

Blir nog middag, alkohol, singstar och annat trevligt hemma hos en kompis med "gänget".

Hmm, likt Oleghs känner jag :P.

Permalänk

Ptja, jag har två olika bekantskapskretsar i min hemstad så det blir antingen hos den ena eller den andra. Är grymt sugen på att strunta i båda och bara ta det lugnt hos föräldrarna... Men jag vill också träffa gamla polare... Jobbigt

Permalänk

Börjar 09.00 på Nyårsdagen, så jag tänker väl testa att somna innan 12-slaget.

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk
Entusiast

Samma som förra året nämligen att rigga och skjuta av fyrverkeriet vid Varbergs fästning.
Skall även bossa runt Evil Ananas och se till att han bär alla tunga saker.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zotamedu
Samma som förra året nämligen att rigga och skjuta av fyrverkeriet vid Varbergs fästning.
Skall även bossa runt Evil Ananas och se till att han bär alla tunga saker.

Kommer bli jävligt kul.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Jag och några polare tänkte lägga 200 spänn var och ställa till med stort tacos bord och massa billig öl.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Kommer bli jävligt kul.

Glöm inte långkalsonger och varma kängor.
Extra uppsättning kläder kan vara bra också ifall du skulle trilla i. Det har inge hänt än men vi ska ju springa runt på en pir en hel dag och det kan vara halt.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Det blir 2010.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vi kör på gammal tradition.
3 rätters middag, alkohol samt ett par flaskor chapagne runt 12-slaget.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Vi kör på gammal tradition.
3 rätters middag, alkohol samt ett par flaskor chapagne runt 12-slaget.

Ingen favorit i repris med KB då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Ingen favorit i repris med KB då?

Hähä. Jag har faktiskt inte reprisat KB alls sedan dess.. Det var verkligen ingen bra PR för KB.

Permalänk
Medlem

Jag skall ut på nyårskryssning (Cinderella) med familjen och förhoppningsvis se på Stockholms fyrverkeri. Skall vara på båten vanlig tid, så då tänkte jag se om bastun finns tillgänglig och ta och njuta lite innan maten och partyt

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

Blir att ta det lungt hemma, knäppa några öl och lite whisky.

Permalänk
Medlem

blir först middag med familjen sen blir det att dricka alkoholhaltiga drycker med kompis gänget

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Hähä. Jag har faktiskt inte reprisat KB alls sedan dess.. Det var verkligen ingen bra PR för KB.

Nu måste jag ha missat nåt?

Har varit på KB en gång.. blev slagen rakt i ansiktet när jag påpekade för en kille att man inte ska tränga sig i köer. När dimman för ögonen försvann ser jag killen springa allt vad han pallade mot utgången.. Blev ingen hämd

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Kommer att uppehålla mig i england. Det blir mysa på hotellet, romantisk middag bokad på resturang, ska försöka fixa till mig ett bord i "vertigo 42"(champange bar med utsikt över staden) sen blir det väll ut och titta på fyverkerierna vid big ben.
jag och tjejen firar 2år den dagen, sjukt lätt att komma ihåg.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RetarDeD
Nu måste jag ha missat nåt?

Det är en gammal historia..
Jag och mina vänner bestämde oss för att besöka KB efter tolvslaget en nyårsafton.
Vi hittad ett bord, fixade lite dricka och hade det trevligt.
Varpå en random tjej kröp in under bordet och spydde som en fontän runt våra fötter..

Permalänk

Festlig tjej.
Fick ni hennes nummer?

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Det är fest i min keps.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |