Dustin - Julklappstråden 2009

Permalänk
Medlem

Dustin - Julklappstråden 2009

Då drar jag upp tråden där ni kan spekulera vad ni kan få i erat julklappspaket från Dustin! Jag förmodar att de skickas på måndag så jag drar upp tråden lite i förväg.

MVH Fixoon!

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Tror inte att dessa julklappar är prioriterade direk. Av erfarenhet så vet jag att de ofta inte kom föräns efter nyår.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Min spekulation kring innehållet, så här innan de börjat skicka iväg dom:

Dustinkepsar!

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

Dustin Julklappar 2009- Den Stora Rapportera Vad Ni Fick Tråden...

Japp så är det då första svarta dagen efter Julhelgen, så nu jobbar de för fullt på Dustin igen.

Har sett på andra forum att en del redan fått statusen Order på Väg vad gäller deras julklappar.

Så ni som fått julklappar (me included) rapportera här i tråden statusen på er order...

Samt sedan också era paketvikter när ni fått spårnummer...

Dags att spekulera nu vad det kan vara ni fått...

Sen naturligtvis när ni fått eran Julklapp rapportera och fota, så får vi se vad ni fick...

Tänk på att när ni tar kort, få med orderlappen, vad gäller julklappar så brukar Dustin skicka med en rosa A4 med sina julklappar.

Let the fun begin som man säger-...:D

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
räcker det inte med en tråd

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Postat i fel forum..?

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk

Oj, jag fick en julklapp från 11.00 utdelningen på julafton. Hoppas på något kul.

Såg att de fick tangentbord och mus (ms elite) 2007. Det hade jag varit glad för även i år.. =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
räcker det inte med en tråd

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Jag var inte medveten om den tråden, dessutom så brukar ju alltid Dustin Julklapps-relaterade trådar vara i den här forumdelen.

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Re: Dustin Julklappar 2009- Den Stora Rapportera Vad Ni Fick Tråden...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joakim Ågren
Japp så är det då första svarta dagen efter Julhelgen, så nu jobbar de för fullt på Dustin igen.

Har sett på andra forum att en del redan fått statusen Order på Väg vad gäller deras julklappar.

Så ni som fått julklappar (me included) rapportera här i tråden statusen på er order...

Samt sedan också era paketvikter när ni fått spårnummer...

Dags att spekulera nu vad det kan vara ni fått...

Sen naturligtvis när ni fått eran Julklapp rapportera och fota, så får vi se vad ni fick...

Tänk på att när ni tar kort, få med orderlappen, vad gäller julklappar så brukar Dustin skicka med en rosa A4 med sina julklappar.

Let the fun begin som man säger-...:D

vilka andra forum? (skicka PM om du ej kan skriva här=

Permalänk
Medlem

Re: Re: Dustin Julklappar 2009- Den Stora Rapportera Vad Ni Fick Tråden...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av weewqw
vilka andra forum? (skicka PM om du ej kan skriva här=

Nja, jag vill inte berätta om alla de forum jag är medlem på eller frekventerar. Men jag kan i alla fall nämna Flashback där ett par medlemmar rapporterat. Kan ju förvisso vara så att de ljuger, men då jag vet några till på andra ställen så kanske de talar sanning.

Vi får hoppas...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Dustin Julklappar 2009- Den Stora Rapportera Vad Ni Fick Tråden...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joakim Ågren
Nja, jag vill inte berätta om alla de forum jag är medlem på eller frekventerar. Men jag kan i alla fall nämna Flashback där ett par medlemmar rapporterat. Kan ju förvisso vara så att de ljuger, men då jag vet några till på andra ställen så kanske de talar sanning.

Vi får hoppas...

inga paket har skickats.

Permalänk
Hedersmedlem

*flyttad, rubrik redigerad*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weewqw
inga paket har skickats.

Så, då behöver jag inte vara orolig över att det står: "Restn. Antal: 1"

För jag förstod inte vad som menades med det.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanslagna*

Permalänk
Medlem

läste på FB att dustin har börjat radera ordrar som är beställda efter tävlingen var slut... via den där buggen.. tack gode gud för det

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Min julklapp har fått kollinr nu så den skickas nog snart

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
läste på FB att dustin har börjat radera ordrar som är beställda efter tävlingen var slut... via den där buggen.. tack gode gud för det

Hoppas det gäller varenda en av dem och inte bara de som kom efter 25:e som var sista dagen att lägga beställningen på julklappen.

Permalänk
Medlem

Min julklapp har oxå fått Kollinr

Permalänk

Fått kolli på mitt paket som vart helt ärligt fixat.

Permalänk
Medlem

Elektronisk förhandsinfo ... ingen vikt än.. men det lär vi ju se i eftermiddag.. ska bli intressant att jämföra vikter

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Min har flyttats från Restn. anta l0 till Antal för lev. 1

Vad innebär det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johannes 94
Min har flyttats från Restn. anta l0 till Antal för lev. 1

Vad innebär det?

Att det ska skickas? har du inte fått kollinr?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Jag har också fått kollinr på mitt paket nu, ska bli spännande att jämföra vikter senare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Att det ska skickas? har du inte fått kollinr?

nej

Permalänk
Medlem

Ok men då lär den nog skickas snart..

Jag fick mitt paket 9:10 .. och det är på väg nu..

Sambon fick vid 21.. det står fortfarande som order.. så dom verkar ta dom i ordning.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

okej jag fick mitt 11.00

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johannes 94
okej jag fick mitt 11.00

Annars kan du kolla på orderhistorik,fick inte heller kolliid till mailen ,dock syns den på orderhistoriken som sagt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
Annars kan du kolla på orderhistorik,fick inte heller kolliid till mailen ,dock syns den på orderhistoriken som sagt.

På orderhistorik står bara artikelnummer... Skulle tro att dom kanske precis har uppdaterat och kolli id kommer säkert snart:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johannes 94
Min har flyttats från Restn. anta l0 till Antal för lev. 1

Vad innebär det?

Inside-information från dustin, de har polisanmält dig för fusk och kommer att hålla kvar din order tills utredningen är klar

Vad tror du själv? Att den är på väg att skickas såklart

Även mitt paket är skickat, ska bli intressant att se vikten på det Har dock inte särskilt höga förhoppningar ^^

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

På FB har många skickats.. med vikter 0,3 , 11kg, 2,4kg för att nämna några

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!