inet har två hemsidor???

Permalänk
Medlem

inet har två hemsidor???

hej! kollade precis i en tråd där jag såg att inet.se har också en annan sida som heter: inet-data.se

någon som vet varför??? onödigt???

Permalänk

inet-data är uppgradering av hemsidan:)frifrakt över bara 100kr verkar det med vara+en påse godis med

Visa signatur

i5 750 3,7ghz,xfx hd 6870(snart ett till), gigabyte mobbo,corsair 60gb ssd,1250gb hdd, lian Li k62, 4gb ram, corsair agg 550w.

Permalänk

Fyfan, nya sidan må va den bästa ja sett hittills av alla va ja kan minnas.

Visa signatur

Asrock P67 Extreme6 | Intel 2600k @ 4.5Ghz) | Noctua NH-D14 | Corsair 8GB DDR3 1600Mhz
ASUS GTX 770 DCII OC @ 1260/7900 | Intel X25-M G2 80GB| ~3.2TB HDD
Antec 1200 | Corsair HX 620 80+
ASUS PB278Q

Permalänk
Medlem

Inet håller på att uppgradera hemsidan som sagt, och anledningen till att den nya är på inet-data.se är antagligen för att dom vill att den ska testas och finslipas innan den ersätter inet.se.

Håller med Drömmaren, helt underbar sida bästa jag sett helt klart.

Visa signatur

MB: GA-MA770-UD3 || CPU: Phenom II 940 || GFX: HD6850 1GB || RAM: Corsair PC2-8500 6GB || SSD: Corsair Force 3 || PSU: Corsair TX 650W || Ljud: Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gottagroda
inet-data är uppgradering av hemsidan:)frifrakt över bara 100kr verkar det med vara+en påse godis med

vadå fri frakt över 100:-????
allt kostar exakt lika mycket??

Permalänk
Medlem

ngn som testat attt beställa och fått godis än?

Permalänk
Medlem

Fri frakt om du köper saker för över 100 kr:)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johannes 94
Fri frakt om du köper saker för över 100 kr:)

men prova att lägga ihop något så ser du att det står: (frakt 59kr)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LOLmeOUT
men prova att lägga ihop något så ser du att det står: (frakt 59kr)

Du måste "köpa" godispåsen:
http://www.inet-data.se/artikel/8400112

Visa signatur

MB: GA-MA770-UD3 || CPU: Phenom II 940 || GFX: HD6850 1GB || RAM: Corsair PC2-8500 6GB || SSD: Corsair Force 3 || PSU: Corsair TX 650W || Ljud: Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Achoth
Du måste "köpa" godispåsen:
http://www.inet-data.se/artikel/8400112

haha, okej LOL ^^

Permalänk
Medlem

https://www.inet-data.se/kampanj/inet-se-version-4-0

frågan är hur länge det varar.
För det är som sagt under test.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Snälla, hur svårt är det att märka att det är deras nya sida som dom vill testa?

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Väldigt bra sida de har fixat, och gratis frakt och godis är ju aldrig fel :')

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Kanske dags att läsa inet.se tråden eller SÖKA i forumet?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
Snälla, hur svårt är det att märka att det är deras nya sida som dom vill testa?

Minns att sweclockers varnade för internet scams såhär vid juletider för inte så längesen, så man kan aldrig vara för säker. Knappast värt att haka upp sig på.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LOLmeOUT
vadå fri frakt över 100:-????
allt kostar exakt lika mycket??

det står provkör våran hemsida så bjuder vi på frakten men endast order över hundra kr

Visa signatur

i5 750 3,7ghz,xfx hd 6870(snart ett till), gigabyte mobbo,corsair 60gb ssd,1250gb hdd, lian Li k62, 4gb ram, corsair agg 550w.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Minns att sweclockers varnade för internet scams såhär vid juletider för inte så längesen, så man kan aldrig vara för säker. Knappast värt att haka upp sig på.

Jo men med tanke på OTs kommentarer verkade det mer handla om att var onödigt istället för om det scam.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Jag tror inte att det är nån scam, har en musmatta som jag fick med min inetdator för 5 år sen där det står inetdata.se. Visst, det är inte inet-data.se, men ändå.

Ska testa att logga in med mitt inet-konto, funkar det måste den väl vara riktig?

Edit: Kom in, då är det ingen scam.

Visa signatur

Asus Prime X470-pro | AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H115i | MSI GTX 1070 Gaming X | G.Skill Ripjaws 32 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750x v2 | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem

Vore det en scam skulle de ha hackat inet.se eftersom det står reklam för den där

Permalänk
Medlem

För fan står ju väldigt synligt på deras vanliga hemsida och inte så svårt att fatta. Lite synd dock Behöver verkligen inget från inet just nu Tryckte ihop lite saker förra veckan så jag fick fraktfritt via Sweclockers

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk

Jag får Certificate Error när jag går in på inet-data.se.
Hela adressraden blir rödfärgad.
Borde ju vara en varning, eller?

Hittar inget om den nya sidan varken på startsidan eller i nyheterna.

EDIT:

Men men, tänkte köpa en Intel X25-M G2 80 GB SSD från dem i vilket fall som helst.
Verkar vara hyfsat pris på den, 2245:-

https://www.inet.se/artikel/4301293/80gb-2-5-ssd-intel-x25-m-...

Visa signatur

YOLO is Carpe Diem for idiots.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BobMarley
Jag får Certificate Error när jag går in på inet-data.se.
Hela adressraden blir rödfärgad.
Borde ju vara en varning, eller?

Hittar inget om den nya sidan varken på startsidan eller i nyheterna.

Sidan är redan uppdaterad och jag med flera har fått certifikatfel, förklaringen fanns i en tråd om inet. Antagligen inet.se tråden

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BobMarley
Jag får Certificate Error när jag går in på inet-data.se.
Hela adressraden blir rödfärgad.
Borde ju vara en varning, eller?

Hittar inget om den nya sidan varken på startsidan eller i nyheterna.

Lite sent ute, inet-data.se var en test-sida innan de bytte till den på inet.se
Nu är båda samma sida, men det är inet.se som ska användas eftersom den för ett bra tag sedan blev uppdaterad till det nya utseendet. Om du inte tror på detta så maila deras kundservice och fråga eller läs denna tråden: inet.se

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!