Dustin - Julklappstråden 2009

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soxaz
Japp mailade dom igår. Frågade bara om det var någonting som var fel och så. Men efter som det var gratis så kan man väl inte klaga. Lite besviken men aja. Får se vad dom svarar.

Tycker du har all rätt att vara besviken.. får man ett usb minne eller en mössa kan man ju inte gnälla ( som vissa gör ) då det var gratis.. Men inget?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Allt som är bättre än omslagspapper glädjer jag mig åt, även om vissa får bättre saker än andra, det är ju som ett lotteri. Tråkigt bara att vissa får nitlotter (omslagspapper).

Permalänk
Hedersmedlem

Det blev ett par Bongo-lurar till mig med! Tack så mycket! <3

Edit: Dom presterade över förväntan också, perfekt!

Permalänk

Nästa år får man väl fuska så man också får något paket

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Tycker du har all rätt att vara besviken.. får man ett usb minne eller en mössa kan man ju inte gnälla ( som vissa gör ) då det var gratis.. Men inget?

Du får ju omslagspapper... är väl nått, kan komma till bra användning.

Visa signatur

[QX6700 @ 3.20Ghz - Tuniq Tower 120 - Abit IN9 32X MAX nForce-680i SLI - 4x1024 PC2-6400 Team Xtreem @ 800Mhz 3338 - GTX260 216 SLI @ 690/1440/2170 - 2x74GB Raptor - Tagan TurboJet 1100W - 6x TT Blue Led VR - CoolerMaster Stacker 830 Evolution - Samsung SH-S183A SATA - Dell UltraSharp 3007WFP-HC - Logitech Z-5500]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sandstorm
Nästa år får man väl fuska så man också får något paket

Jag fick då ett paket med en reko Hårddisk och fuskade inte. Så det är väl bara att försöka nästa år igen.

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sandstorm
Nästa år får man väl fuska så man också får något paket

Fuskade inte heller, hade ungefärlig koll/teori när blomman skulle dyka upp så jag satt uppe vid 0800 (då utdelningen började)
och sedan lyckades jag tima in blomman i den första utdelningen.

Under alla dessa år har jag enbart tagit 1 paket, första året - Lets Dance spelet, andra året Sådan WinTV TV kort till datorn och nu i år LCD TVn. (Används förövrigt som datorskärm nu, finns en speciell port för att koppla direkt till grafikortet, alltså inte TV-out)
Kändes skönt att byta ut den gamla CRT skärmen.

Behöver inte fuska och få 10 julklappar, dom flesta i år som använt diverse tekniker för att få större chans att träffa blomman verkar
ha fått medelmåttiga grejer.

Inte som förra året då det i princip var att använda några applikationer till FF och klistra in några länkar och få paket direkt.

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk
Medlem

0,1 kg - USB minne! Jätte nöjd! Vet att en sån alltidkommer till nytta!

Visa signatur

 MacBook Pro 15" Retina,  iPhone 6,  iPad Air,
Home server: AsRock q1900dc-itx, Bitfenix Prodigy, 4gb SO-DIMM DDR3L, 90w laptop charger, 2x2tb,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ettis
Du får ju omslagspapper... är väl nått, kan komma till bra användning.

Ehm... aja omslagspapper är väl att ta i... Det är brunt papper som det är fullt av hål i, lite hårdare än toapapper. Tror man knappast har användning för det men vi får se vad dom svarar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ettis
Du får ju omslagspapper... är väl nått, kan komma till bra användning.

Tror du skulle ha en annan inställning om det var du som fått omslagspapper..

Att säga att det är ett lotteri med nitlotter kan jag inte hålla med om.. lotteriet är ju på julafton..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Hmm, det ända jag vill veta nu är vad dustin kommer att säga om det här med "tomma" paket

Visa signatur

7700k delid @ 5Ghz ~ Z270 MSI SLI Plus ~ RTX 3070

Permalänk

Ni som fick omslagspapper kan ju ta å spara det till nästa år.

Permalänk
Medlem

Men :/, nu har dustin spamskickat sms om att jag inte har hämtat paketet... fast jag sitter och håller det här... eller ja... en låda med papper i då... I DEMAND AN ANSWEAR !

Permalänk
Medlem

Det är väl posten som skickar SMS? Gå och "hämta" paketet då. Säger dom att den inte finns så kräv ersättning

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soxaz
Men :/, nu har dustin spamskickat sms om att jag inte har hämtat paketet... fast jag sitter och håller det här... eller ja... en låda med papper i då... I DEMAND AN ANSWEAR !

Med största sannolikhet så har personalen på ditt utlämningsställe gjort fel och icke registrerat din uthämtning korrekt. Det innebär att du kommer få påminnelser i upp till 2 veckor. Bara att ignorera!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Fick mitt paket idag, vägde 1.0kg så jag var ganska säker på att det skulle vara Intel Skull gear men det var WESC Bongo i en gigantisk låda

Permalänk
Medlem

Hämtat ut mitt paket som vägde 21,3kg nu. Fick en Samsung ML-4551N skrivare... TACK DUSTIN!

Permalänk
Medlem

Ska hämta mitt paket snart..

Ingen som hört något ang dom tomma paketen?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Återkommer med rapport!

5,9kg visade sig vara LENOVO 19" TFT Widescreen

Tack dustin! Första gången jag försöker mig på att få julklapp från er o det var ju inte dumt

Nedan följer lite bilder.

Sambon har också fått sitt och det var Intel's set

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Hämtade ut mitt 8.2 kilos paket ^^ Var en Lenovo skärm!

Tack Dustin!

ps. Lite dålig bild.

http://forumbilder.se/images/9e201070415PM630e.jpg

Permalänk
Medlem

Ni som endast fått det fina bruna omslagspapperet i julklapp, har nån förklaring från Dustins sida kommit fram?

Kul att höra vad de har att säga om saken.

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk

Själv så har man inte fått något än...kollade idag under orderhistoriken men där var det av någon anledning tomt:confused: Jag har ju dock fått en bekräftelse på mailen så "ordern" har ju gått igenom.

Antal Restnot. Benämning Artikelnummer á pris (SEK) Rad total (SEK)
1 1 JULKLAPP 2009 5010373763 0,00 0,00

Mailade och frågade dustin om mitt paket hade skickats än. Uppgav såklart ordernr. som jag fått på mailen.

Fick följande svar:

"Hej!

Vi har fått information från våra webmasters och detta gäller.

” Alla som har lagt till julklappen på rätt sätt får en julklapp, resten tas bort.”

Best regards/Med Vänliga Hälsningar

Michael Lagerström

Business Operation"

Fick ju inte direkt svar på min fråga över hur det gick med just mitt paket.

Aja antar att det bara är att vänta

Man ska ju inte klaga när det är gratis.

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Avstängd

Tror nog dom påpekade för dig att fuskare inte får något.

Du kan nog vänta i alla evighet då lär inte få något...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
Tror nog dom påpekade för dig att fuskare inte får något.

Du kan nog vänta i alla evighet då lär inte få något...

Jo det förstår jag....men om man nu inte fuskade så ska man väl få något?:)

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Avstängd

Din order är ju borttagen alltså kvittar det hur länge du väntar då kommer inte få något i lådan...

Permalänk
Medlem

Vad säger dustin om dom tomma paketen?

Visa signatur

 MacBook Pro 15" Retina,  iPhone 6,  iPad Air,
Home server: AsRock q1900dc-itx, Bitfenix Prodigy, 4gb SO-DIMM DDR3L, 90w laptop charger, 2x2tb,

Permalänk
Medlem

hämtade ut sex paket igår.
tre Intel-boxar, en samsung MP3-spelare, Paint 2 pro eller vad det heter,
samt en väska.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weewqw
hämtade ut sex paket igår.
tre Intel-boxar, en samsung MP3-spelare, Paint 2 pro eller vad det heter,
samt en väska.

trevligt, allt det där kunde ju ha gått till minst 3-4 personer som fick inget alls..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weewqw
hämtade ut sex paket igår.
tre Intel-boxar, en samsung MP3-spelare, Paint 2 pro eller vad det heter,
samt en väska.

Vad fanns i intel-boxarna?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrgoodcat
Vad fanns i intel-boxarna?

tröja, klistermärken, t-shirt, Windows 7 RC (HAH) samt vattenflaska.