Dax att värma huvudet, inhandla en mössa

Permalänk
Medlem

Dax att värma huvudet, inhandla en mössa

Jag har nog aldrig köpt en mössa eller vantar i mitt liv som vuxen, tänkte att nu när man fryser så mycket är det dax att ändra sina rutiner.

Kylan verkar vara här för att stanna, är på jakt efter en skön mössa plus vantar.

vad tror ni om en sån här modell, givetvis för vuxna då.

http://www.gnetagalten.se/images/00044/0/superfin-stickad-m%C...

Eller kanske en ushanka, men de passar ju bättre på tjejer imo.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Vill du se ut som indianerna på plattan är då min följdfråga?

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Köp en Ralph Lauren, dom har snygga.

Permalänk

Gå och testa, alla passar i olika mössor, en mössa som är snygg på mig behöver inte vara snygg på dig

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk

Värt att tänka på är att de flesta inte passar i mössa då det i sig är ett fult plagg (lite som solglasögon).
Tyvärr så måste man ju ändå dra på sig skiten när det är riktigt jävla kallt eller blåser som fan.

Permalänk
Medlem

Min teori är att eftersom mössor generellt är så hemska som man kan tänka sig och jag i mössa är ännu värre så är målet att välja den mest horribla och avskyvärda variant man kan bara för att folk ska gå runt med den där fåniga "titta på honom"-minen så jag kan skratta åt dem.

Men det är ju bara jag det.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Det är ett viktigt beslut det här, ingenting man bör förhasta. Bra att du konsulterat Sweclockers forum inför ditt planerade inköp utav huvudbonad.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Hedersmedlem

mm gå runt i lite butiker, titta och pröva på.. inte så krångligt.

Permalänk
Medlem

Mitt tips är att du köper en balaklava, så har lite potential att utveckla.
Du kan ha den som en mössa, sen bara att dra ner när du närmar dig någon random person och frågar efter ett litet bidrag i en skum gränd.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Det är ett viktigt beslut det här, ingenting man bör förhasta. Bra att du konsulterat Sweclockers forum inför ditt planerade inköp utav huvudbonad.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Härda, lite kallt om huvudet har ingen dött av. Mössa är fult, nuf said.

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

De flesta verkar ju ha samma problem som mig då, kanske därför jag aldrig inhandlat en mössa. Man ser ju förjävlig i de, men man är ju tvungen om man nu inte vill frysa sönder :(.

Hade gärna sett lite länkar på diversa mössor så vet man vad man ska leta efter, annat än att gå runt halva stan för att hitta något.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Du ska ha en sån här mössa som alla ryssar har i filmer.
punkt.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

jag gick till ÖB och köpte mig en svart mössa för en tjuga som jag handtvättade lite snabbt när jag kom hem. dock vred jag ur den lite hårt så resåren blev lite "slappa". den fungerar + att jag får den där härliga "pundar looken"

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.