Permalänk
Medlem

MAG Public beta

Finns i Playstation store ifall ni vill testa det.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Även .se

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ditx
Även .se

Säkert? o.O, hittade inte den där men ska checka igen.

EDIT: Kom ut igår xD, inte konstigt jag inte såg den. Den i USA kom ut ett tag innan

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

kändes som vilket konsoll-fps som helst typ tror man måste lägga ner en massa tid för att sätta sig in i det och organisera sig med andra om det ska vara kul vilket jag inte har ork/tid för

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Medlem

Spelade 128vs128 nyss, APC, Anti-air, parachute drops, 4 platoons, 16 squads i varje team, helikoptrar, mortars.. artilleri... helt obeskrivligt hur stort det egentligen är när man väl är där ute.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Hoppas de filar till vapenkänslan lite bara. Känns lite väl plastigt. Har dock bara testat Européernas "kolfibervapen" ännu.

Tyckte annars det var roligt. Men fortfarande är (MAG<BC && MAG<KZ2)

Har någon här en åsikt om SOCOM? Om någon har lust skulle jag uppskatta fräscht omdöme.

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem

Om någon känner för att testa lira lite i helg så adda mig på psn kissmaister8

Permalänk

Testade lite igår... var väl måttligt imponerad men det är ju bara en beta. Det känns just som att man måste lägga ner en jämrans massa tid på att bli bra och lära sig banorna för att det ska bli kul. Men imponerande att de kan trycka in 128vs128 spelare utan att hela maskinen havererar...

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem

Någon som kör MAG nu när det har gått retail?

Kör själv en del då och då, bara lite segt att man upptäckte att man hade lagt en poäng totalt fel i början...

Man får respec vid lvl 13-14?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Jag spelar en hel del, är ju as kul!

Visa signatur

^^^
@¿@
o