Permalänk
Medlem

MSI GT628 från inet.se

Hallå Hallå. vill gå ut med en varning eller upplysning kanske man kan säga.

beställde en https://www.inet.se/datorer/baerbara/msi-gt628-windows-7-home... MSI GT628 i början på tisdagen i förra veckan. hämtade ut den på torsdagen och konstaterade att den inte alls har någon blue-rayspelare enligt specen på hemsidan.
Ringde till dom i fredags och dom visste inte om det var fel i min dator eller om specen är fel på hemsidan och har idag (måndag) inte hunnit kolla upp det här men lovordat tisdag som en bra dag.

Uppdaterar den här tråden när någonting mer har hänt i ärendet
men det kan va någonting att tänka på innan du beställer en likadan!

Antar att dom antingen får ta tillbaka datorn och montera in en blu-ray eller ge mig en ny som har eller kompensera mig på annat sätt.

(32 bitars OS fick man visst också bara )

Permalänk

Be dem fixa windows 7 också eftersom det står så -.-'?

Permalänk
Medlem

det va win7. dock bara 32 bit men det stog det ju inget om

Permalänk
Medlem

Har nu fått göra en felanmälan och ska skicka tillbaka datorn. Hoppas verkligen dom löser det här snabbt nu. Någon som har erfarenhet av felanmälningar hos Inet? hur lång tid det kan tänkas ta liksom.....

Permalänk
Medlem

De brukar vara bra att göra med och snabba vid ärenden och felanmälningar.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem

Lånar sidan lite och skulle vilja fråga en sak.
vilka inställningar tror ni att man kan köra dragon age på med en MSI gt628?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Är själv sugen på en gt 628 har du lust att dela med dig av dina erfarenheter typ hur skärmen är samt om den låter mycket och så ?

Permalänk
Medlem

@Pruttrik
Hur verkade den annars då? Du hann väl känna på den lite?
Bra prestanda för pengarna.
Framgick inte direkt för mig iaf, men vilken modell är det? Den för ca9k eller den för 14k?

Permalänk
Medlem

Fick hem min MSI GT628 idag(igår) vid 4 tiden, Maxar HL2 episode 2 med 16x QMMSA utan problem:) Den är tyst och skärmen är bra! Ska testa mer spel imorgon:P

Visa signatur

Stationär dator

Permalänk
Medlem

Tjo. Jag tycker den är bra i övrigt. Bättre skärm än jag väntat mig. Låter gör den lite gran när den maxar fläkten vid spelande typ. Men bara vid surf och så så låter inte alls störande.
Jag spelar dragon age med all grafik på max i anpassade upplösningen. Flyter lite segare på stora ytor och så men annars helt utan problem. Jag har den fö ca 10k. är helt klart nöjd med mitt köp iaf.