Fler bilder på Asus Bang & Olufsen-dator

Permalänk
Melding Plague

Fler bilder på Asus Bang & Olufsen-dator

På Asus presskonferens riktades blickarna mot nysläppta NX90, en dator som tagit fram i samarbete med Bang & Olufsen.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ehhh... Asful och opraktisk är det första jag tänker.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leedow
Ehhh... Asful och opraktisk är det första jag tänker.

Första jag tänkte på var asdyr;)

Permalänk
Medlem

Som nästan allt Bang&Olufsen gör är den otymplig och ful.
Men, som nästan allt Bang&Olufsen gör lär den nog vara crème de là crème.

Permalänk
Medlem

Fin blänkande, reflekterande skärm.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Perfekt att kolla börsen på.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

*gäsp*

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 10 Pro

Permalänk
Avstängd

Bang & Olufsen = Kostar mycket... utan att vara värt det.

Ungefär som "Björn Borg"... det är MÄRKET man får betala för. Sakerna är de samma.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

eller apple.. *väntar på explosion med kisande ögon*

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
Ungefär som "Björn Borg"... det är MÄRKET man får betala för. Sakerna är de samma.

Fast Björn Borg gör faktiskt riktigt bekväma kalsonger(imo), sen om man tycker dom är prisvärda eller inte är en annan fråga!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Fast Björn Borg gör faktiskt riktigt bekväma kalsonger(imo), sen om man tycker dom är prisvärda eller inte är en annan fråga!

Men det finns ju alltid outletaffärer som dom kostar lite mindre på men nu är det lite OP

Jag gillar B&O men ibland är det bra allt överflödigt.

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem

stacakrs asus, de har blivit blåsta

Visa signatur

Dator: MSI Z77A-G45, i7 3770k, Crosair 24GB, MSI 970 4G, Samsung 840 250GB, Crucial MX500 1TB, WD Green 2TB, Phanteks Evolv ATX, Be-Quiet P7 550W skärm: Asus PB238Q, Acer p193w kringutrustning: Corsair k70 RGB, Logitech 603, SMSL SA 300 + Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem

Fan vilken ful. En tre-åring kan göra en snyggare dator.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Eh.. Vad har "BeoSound 3200" med nyheten att göra? Det är inte speciellt intressant att det är samma tillverkare.

Visa signatur

Define XL R2 || CM Silent Pro M1000 || Asus Z490-F || Intel i9 10900k || Noctua NH-D15 || RTX 2080 || 64GB DDR4 || 1TB 970 Evo Plus M.2 + 1.5TB SSD + 2TB HDD || Win10 Pro

Permalänk
Medlem

Första jag tänkte när jag såg den var hur ful den var...

Permalänk
Medlem

ful som stryk, snordyr, Bang & Olufsen är grymt överskattade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GaMeR2K5
Bang & Olufsen = Kostar mycket... utan att vara värt det.

Ungefär som "Björn Borg"... det är MÄRKET man får betala för. Sakerna är de samma.

Har en TV ifrån slutet på 80-talet av märket bang & olufsen. och den går fortfarande idag och har en bildkvalitet som motsvarar 20.000 kr platt tv, hand kontroll i magnesium.

Krävs 2 man för att få flyttat den. så åtminstone är deras gamla saker en riktig bra kvalitet

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
eller apple.. *väntar på explosion med kisande ögon*

Kunde inte sagt det bättre själv, skillnaden här är dock att B&O iaf HAR gjort kvalitétsgrejer och är värda namnet..

Permalänk
Medlem

Fäll ner skärmen och tryck till. Oj, där klipptes strömanslutningen/USB eller vad man nu har inkopplad på sidan.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
Fast Björn Borg gör faktiskt riktigt bekväma kalsonger(imo), sen om man tycker dom är prisvärda eller inte är en annan fråga!

Vad har du att jämföra med?

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrSkudd
Har en TV ifrån slutet på 80-talet av märket bang & olufsen. och den går fortfarande idag och har en bildkvalitet som motsvarar 20.000 kr platt tv.

Nej.

Permalänk
Medlem

Så mysteriet med de dubbla touchpadarna kvarstår...

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zsimpey
eller apple.. *väntar på explosion med kisande ögon*

den kom inte

Angående datorn så tyckte jag inte alls om designen.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk

Tycker allt verkar felformulerat, enligt ASUStexten så är ju ljudet från B&O, eller om jag läser rätt, förstärkarkrnetsen är från B&O, IcePower är nämligen en förstärkarteknik. Designen är alltså gjord av en annan.

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk
Medlem

David Lewis har iofs designat för B&O tidigare men jag vet inte om han fortfarande jobbar för dom

Visa signatur

I used to think I was ambivalent but now I'm not so sure

Permalänk
Medlem

Asså shit va ful den var

Permalänk

Ful ja, Prestanda skulle inte förvåna mig, tror de är jävligt bra.

Hållbarheten samma, Deras produkter håller i åratal, Min tv från 1997 funkar lika bra som 10 år tillbaka, Men priset, ja du där kommer THE QUESTION, 30 k skulle den lätt ligga på

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rSon
Nej.

Jo. (Mycket det gav!)

upplever min platt tv gryningare samt inte lika mjuk i bilden (har ställt dom brevid varandra och bedömt) än den andra så jag säger jo

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardware guy
Fäll ner skärmen och tryck till. Oj, där klipptes strömanslutningen/USB eller vad man nu har inkopplad på sidan.

Precis min tanke, Så man ska inte kunna fälla ner skärmen när man drar iväg eller så? Säkert bra ljud i den där, För de kan B o W

Visa signatur

i7.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrSkudd
Har en TV ifrån slutet på 80-talet av märket bang & olufsen. och den går fortfarande idag och har en bildkvalitet som motsvarar 20.000 kr platt tv, hand kontroll i magnesium.

Krävs 2 man för att få flyttat den. så åtminstone är deras gamla saker en riktig bra kvalitet

hahaha, inte.

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn