Permalänk

BRAND hos INET?!

Ett industrihotell brinner på Ringön i samma kvarter som Inet ligger. Visserligen ligger väl Inet på "baksidan" om man jämför med den sidan som brinner men eftersom 13 (!) brandbilar är på plats just nu och vittnen har hört flertalet explosioner så kanske risken finns att det når Inet..?

GUD förbjude detta då jag tänkte beställa därifrån imorgonbitti, inatt håller jag tummarna för att Inet finns kvar när jag ska handla imorgon.

Ställer därför den tragikomiska köpefrågan: bör man ligga i startblocket under natten och va beredd på att det inom snarast kommer bli världens REA på "brandskadade" produkter?

Länk till nyheten på aftonbladet:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6412518.ab

Permalänk
Medlem

Noooooes, fick bekräftelse idag att mitt paket var färdigpackat men hann inte med posten verkade de som

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Foto: Nikon D80 | Nikon AF-S 18-135mm | Nikon Speedlight SB-400 |

Permalänk
Medlem

jag la beställning för några timmar sedan!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Verkar inte som att Inet kommer bli påverkat

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

För övrigt... Hur passar denna tråd in i forumet du lade den i? :D:D:D

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

Hemsidan är ju uppe än i alla fall, å andra sidan så ligger den säkert inte på någon server i hos dom utan hostas någonstans.

Visa signatur

Antec P182 | MSI Z97 MPOWER - Haswell Refresh | i5-4690K | Noctua NH-D14 | 16GB | CM Silent Pro 620W | ASUS Radeon R9 280 3GB DirectCU II TOP | Philips Brilliance 272C | Samsung SyncMaster T220

HTPC: | GA-MA790X-UD4 | 4G Corsair Dominator PC8500 | Phenom II 940 | Noctua NH-U12P | 400w Corsair | NAD 32"A2

Permalänk
Medlem

Tror inte att det är inet som äger deras server/ar, utan att de hyr dem.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mansonite
För övrigt... Hur passar denna tråd in i forumet du lade den i? :D:D:D

Har också svårt att se kopplingen med köpråd.

Hoppas iaf att det inte påverkar inet, aldrig kul med sånt här.

*Låst*

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.