Prisjakt försämrat

Permalänk
Avstängd

Prisjakt försämrat

Jag kollade runt på Prisjakt idag och märkte att de uppdaterat designen.

Först kändes det fräscht och bra men sen märkte jag en avsevärd försämring.
De har tagit bort produktlänkarna!

Dåligt.
De måste ta tillbaka den funktionen.

Annars får man ju typ googla för varje produkt man tittar på och vill veta mer om.

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D || Corsair HX1000 || ASUS P6T SE || Core i7 920 @2.67GHz (stock) || Thermalright IFX-14 + 2st NF-P14 FLX || 3x2GB Corsair Dominator 1600 || Sapphire HD5870 || WD Raptor 150GB || Windows 7 x64 Home Premium || ZM-MFC3 || LG GGC-H20L || Samsung LED 7-series 46" UE46B7050 Min sida på DVD Profiler!

Permalänk

vad menar du med produktlänkar?

är med i prisjakts utvecklingsgrupp, så om du kan förklara problemet så kan jag ta upp det i forumet (MinHemBio)

Permalänk
Medlem

Han måste mena i egenskaper på en produkt, längst ner fanns det ju alltid länkar till produkterna.. nu är dom inte där längre.

Permalänk
Medlem

Längst ner på egenskaps-sidan, under rubriken Länkar: Product page. Finns dock inte på alla produkter. Hittade t.ex. inte på HTC Hero, men däremot på Playstation 3 Slim 120GB.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metaphor
Längst ner på egenskaps-sidan, under rubriken Länkar: Product page. Finns dock inte på alla produkter. Hittade t.ex. inte på HTC Hero, men däremot på Playstation 3 Slim 120GB.

ajustja, det har att göra med, vad jag vet, att dom har tagit bort dom adresserna sålänge dom inte är ifyllda

Permalänk
Avstängd

Men det var ju massor artiklar ifyllda.

Innebar uppgraderingen av er programvara att det raderades ur databasen på nåt sätt?

Isf måste allt fyllas i igen vartefter, vilket tar oöverskådligt lång tid.

Jag ska testa en produkt som jag vet att det finns/fanns länk på....

OK. Jag kollade en del produkter nu som jag inte exakt *minns* att det var länk till, men som är så pass populära att det borde varit någon som fyllt i länkadress.
I vilket fall är nu dessa länkar borta.

Jag tror många av adresserna föll bort under uppgraderingen!

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D || Corsair HX1000 || ASUS P6T SE || Core i7 920 @2.67GHz (stock) || Thermalright IFX-14 + 2st NF-P14 FLX || 3x2GB Corsair Dominator 1600 || Sapphire HD5870 || WD Raptor 150GB || Windows 7 x64 Home Premium || ZM-MFC3 || LG GGC-H20L || Samsung LED 7-series 46" UE46B7050 Min sida på DVD Profiler!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
är med i prisjakts utvecklingsgrupp, så om du kan förklara problemet så kan jag ta upp det i forumet (MinHemBio)

Varför kan jag ej längre ändra eller lägga till produktegenskaper? Har jag missat en länk någonstans eller har funktionen blivit borttagen för ögonblicket?

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk
Avstängd

Riktigt dåligt har det blivit.. håller med. får googla det mesta...