Permalänk
Inaktiv

OLW's lantchips dill och gräddfil och Estrella's Sourcream & Cheese

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JackeShan
Allt som har med starka chips att göra.

Synd att det inte finns så mycket sådant i dom vanliga affärerna som ICA osv bara.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Var tvungen att gå och köpa två påsar efter jag läste denna tråd. Chips är gott, men man får ju så flottiga fingrar av det att det inte är värt det.

Men salt & vinegar är de bästa

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Ni som gillar vinägerchips kan väl förklara vad som är så gott med dom. Själv tycker jag dom smakar som sura salta chips.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Det är det sura jag är ute efter när jag äter vinägerchipsen. Mmm, yummy.

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50

Permalänk
Medlem

Surt är gott.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Coops dillchips är helt ok faktiskt, goda att dippa!

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Ni som gillar vinägerchips kan väl förklara vad som är så gott med dom. Själv tycker jag dom smakar som sura salta chips.

Underbart goda till öl. Ljus lager, ale, stout, IPA... spelar ingen roll!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Dill och gräslök lantchips
Sourcream and onion
Vinägerchips (dock är Estrellas vinägerchips inte ens värda att kallas vinägerchips)

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derox
Dill och gräslök lantchips
Sourcream and onion
Vinägerchips (dock är Estrellas vinägerchips inte ens värda att kallas vinägerchips)

Äsch, jag tycker dem är helt ok. Dock inte lika goda som Walkers.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

Pringles Sourcream and Onion, Estrellas pepparchips( har dock inte sett de på länge så de kanske inte finns längre?) är de bästa men de flesta sorter slinker ned

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Svenska lantchips gör helt klart dom godaste chipsen! dessutom gör dom bland dom få chips som man kan äta som laktosintolerant.:)

Permalänk
Medlem

salt & vinäger men inte estrellas (för mesig). Lättsaltade och maltvinäger som dip funkar. Blair's chips (http://www.extremefood.se) är nice också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Äsch, jag tycker dem är helt ok. Dock inte lika goda som Walkers.

Nja, tycker de är lite mesiga och smakar mest fett. Inte alls goda faktiskt, älskar vinägerchips men jag blev besviken när jag åt Estrellas.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk

Någon som vet var man kan hitta lite starka chips/snacks? Tyckte Cheeze Crunchers Chili var grymt goda nämligen.

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

Chips är alldeles för salt för mig.. Min tunga domnar om jag klämmer en chips påse under en kväll. Annars gillar jag dill, gräslök, gräddfil, lättsaltat och liknande.. Inge grill chips eller sånt. Grillkrydda har man på kött!

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Estrellas Barbeque chips är king, fast dom finns knappt att köpa i butik längre