Scythe uppdaterar Kama Cross

Permalänk
Melding Plague

Scythe uppdaterar Kama Cross

Scythe uppdaterar Kama Cross med fler värmeledningsrör och en kraftigare fläkt.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

ser faktiskt intressant ut

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hoppas att den kyler, cool var den i alla fall!

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Kan inte göra annat än att hålla med.
Kanske skulle va nått för servern?

Visa signatur

Win 10: Ryzen 5800X | Ek Supreme, EK SE 240,Corsair XR5 360, Laing DDc2 m. Petras tech top | ASROCK RX 6900 XT Phantom Gaming OC @2710/2100 | HyperX Fury Black 3600MHz 32Gb | Gigabyte X570 Aorus Elite
Win 98: Celeron 533MHz@800MHz | ASUS CUSL-2 | Voodoo 3 3000@186MHz | 384Mb PC100 | Creative CT4810
DOS: Compaq Presario 433: Intel DX2 66MHz | 4Mb ram | Sound Blaster 16 | 200 Mb HDD

Permalänk
Medlem

Ohhh shiny! Me wants one!

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 @4,2GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, GTX 1080 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Såg spännande, dumpar noctuakylaren för denna om den ger bra kylning

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.4v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem

Jag gillar min noctua..

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZecretW
Jag gillar min noctua..

Jag med men denna var snygg och om den kyler bra till ett billigt pris så är ju det bra.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Hahahahah, skrattade lite för mig själv här. Läste lite för snabbt så det blev fel, Läste Kama och fick det till kamasutra..... kollade lite på bilderna och förstog varför dem döpt den till kamasutra -"konstiga vinklar" tänkte jag... Var efter en stunds bättre läsning då jag såg det riktiga namnet och blev besviken. Var tvungen att skriva det, men annars verkar det vara en lite intressant kylning.

Visa signatur

7700k delid @ 5Ghz ~ Z270 MSI SLI Plus ~ RTX 3070

Permalänk
Medlem

Haha... de e ju LÄNGESEN den kom ut på marknaden ju.

Funnits på indomo i veckor ju.

http://indomo.se/index.php?mode=item&id=7776&session=0a3da5b5...

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ant3
Haha... de e ju LÄNGESEN den kom ut på marknaden ju.

Funnits på indomo i veckor ju.

http://indomo.se/index.php?mode=item&id=7776&session=0a3da5b5...

Vad bra då väntar vi bara på test från SweC

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Kan väl flagga för att den tidigare "vanliga" Kama cross har inte varit någon höjdare kylmässigt...
Den här verkar väl ha snäppet vettigare flänsar, men tror ändå konstruktionen ändå generellt bara är en försämring mot en vanlig vinkelrät kylare. Men visst är det en lite kul design

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Hög tyngdpunkt och 750g vikt kombinerat med sketna pushpins för Intelsocklarna känns lite riskabelt, och sen är det som föregående talare påpekar så att föregångaren var skräp, så jag misstänker att den här inte är så värst mycket bättre.

Jag hoppas jag har fel dock. Ordentligt fel. Om den visar sig kyla bra så skaffar jag en, så jag kan återmontera fenorna på den av mina Dominatorminnen som för närvarande är halshuggen för att gå in under fläkten på NH-U12P SE2.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Avstängd

Vafan håller Scythe på med?!?

Ge oss Gentle Typhoon 1850 rpm, inte värdelösa budget cpukylare som riktar luftflödet åt fel håll...