Asrock bygger Ion-moderkort med DDR3

Permalänk
Melding Plague

Asrock bygger Ion-moderkort med DDR3

Trots att plattformen Ion 2 ligger och lurar runt hörnet lanserar Asrock ett specialmoderkort med föregångaren.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Gillas...

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag är galet sugen på Ion 2 som bil-pc, hoppas att alla dom kommer med ddr3 som detta kortet !

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tangentbord
Jag är galet sugen på Ion 2 som bil-pc, hoppas att alla dom kommer med ddr3 som detta kortet !

Mums med HTPC i bilen så man kan se en actionrulle, tända en cigarr och spilla upp en Whiskey på motorvägen i 200-knyck samtidigt som man snackar med nån i mobilen och surfar runt på internet.

Permalänk

Hmmmm, senast jag kollade så satt det sodimm-ddr3-minne i min bärbara med ion ...

Visa signatur

Inger 78år

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jookeer
Mums med HTPC i bilen så man kan se en actionrulle, tända en cigarr och spilla upp en Whiskey på motorvägen i 200-knyck samtidigt som man snackar med nån i mobilen och surfar runt på internet.

Haha ja precis, eller bara sjyst pekinterface och spotify

Visa signatur